Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload
Encyklopedia Ossus
Znaleziono 1 wynik
Star Wars Games Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Force Valor i CE
Tsavong Lah

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 9907

PostForum: M: Zasady   Wysłany: 2008-08-16, 21:56   Temat: Force Valor i CE
Silmar napisał/a:
czy valor i commander master koty się sumują
można dać fringom followerom +3+2 do ataku w sumie =5


Jezeli Valor jest traktowany jako CE to nie. Natomiast jezeli nie jest to sumuja sie.

Przyklad: vader IC daje +6 do defa i Thrawn +3 wtedy to sie nie sumuje...
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 16