Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
lightsaber??
Autor Wiadomość
Paltius 


Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Radom
Wysłany: 2008-08-27, 14:39   lightsaber??

1)czy postaci Jedi na których nie jest napisane Lightsaber dostają +10 do damage czy nie??
 
 
 
Jajoc 


Allegro nick: wahlodo
Wiek: 25
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 70
Skąd: warszawa
Wysłany: 2008-08-27, 15:08   

Nie.Żeby figurka mogła kozystac z danej umiejetności musi ja posiadać
_________________
Na Vassalu: jajoc1
 
 
 
Johan 


Wiek: 25
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 580
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-27, 16:04   

Aczykolwiek, zgodnie z zasadami, postać która nie ma umiejętności Lightsaber, ale widać, że figurka ma takowy, liczy się jako postać z Lightsaberem. Nie dostaje wprawdzie premi +10 do obrażeń zadawanych z bliska, ale ma to znaczenie przy umiejętnościach takich jak Cortosis Gauntlet.
_________________

Mój sklepik - wejdź koniecznie!
 
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 26
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-24, 14:27   

1.A czy jak np. Mara Jade ma umiejętność Lightsaber, to jak walnie krytyka, to bonus z zasady lightsaber bedzie dwukrotny?
2.Czy jak Mara atakuje np. Mace Windu, który ma blocka, to czy może go użyć gdy zostanie trafiony?
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-24, 14:37   

Exar-Kuna napisał/a:
1.A czy jak np. Mara Jade ma umiejętność Lightsaber, to jak walnie krytyka, to bonus z zasady lightsaber bedzie dwukrotny?


Masz Krytyk (podstawowy dmg x2 + 10dmg za Lightsaber)


Exar-Kuna napisał/a:
2.Czy jak Mara atakuje np. Mace Windu, który ma blocka, to czy może go użyć gdy zostanie trafiony?


No ciekawe pytanie :lol: ... z tego co jest na karcie widać że mara nie ma melee więc się nie da ale jeżeli będzie wykonywała Lightsaber assaulta to powinna być taka możliwość bo to taki melee jak się nie patrzy :-P
_________________
 
 
Leobreaker 


Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-24, 17:26   

Nie można Blockiem, ponieważ to nie Melee Attack. Lightsaber Assault nie zmienia na Melee Attack, tylko daje dodatkowy atak przeciwko jednostki obok postaci.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
Paltius 


Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Radom
Wysłany: 2008-09-24, 22:03   

poszperajcie troche w innych postach a znajdziecie zasade Lightsaber Assault które mówie dokładnie ze to jest zdolność zaliczna do walki w recz...lub jak komuś sie niechce szukać radze zajrzeć do podrecznika ANG w którym jest dokładnie napisane że do przystajacych...
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-09-25, 00:07   

Paltius: masz rację, ale nie oznacza to że atak jest atakiem tylu melee. Przy tej zdolności możesz zaatakować sąsiadującą postać, ale ona nie określa tego jaki to jest rodzaj ataku.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Takenada 


Allegro nick: Washak
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 64
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2010-03-03, 09:16   

Odgrzewam trochę temat bo widzę że posty dość stare i nie wiem czy się coś nie zmieniło w interpretacji.
Na turnieju w katowicach doszło do następującego sporu:
przeciwnik stwierdził że obecnie postać z umiejętnością Lightsaber chodziło o Marę, traktuje się w czasie jej ataku na postać sąsiadującom jako melee attack, jako że jestem człowiek ugodowy i wygrywałem:) uznałem to bo wydawało się logiczne , ale z tego co wyczytałem na wizardach tylko postać która ma w nazwie melee attack jest traktowana jako postac z mieczem i żadne umiejętności tego nie zmieniają, a jest to bardzo istotne np przy save z Mastery SS
i mam teraz zagwozdkę
_________________
Wasiak.. i wszystko jasne
 
 
kosssa4 


Wiek: 24
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-03, 14:58   

Ma miecz świetlny, ale nie jest traktowana jak postać z melee atackiem. Jeśli chodzi o udowodnienie, to ten kto twierdzi, że jest inaczej powinien się trudzić w szukaniu (i nie znalezieniu) dowodu. Jak najbardziej możesz przeciwko Marze używać lighsaber deflect, ale SSM już nie.
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-03-03, 15:08   

kosssa4 napisał/a:
ale SSM już nie.

eee przeciez działa na wszystkie ataki ? (w dci tylko na nonmelle)
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
kosssa4 


Wiek: 24
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-03, 15:18   

Ale chyba turnieje rozgrywamy wg. zasad turniejowych? (I powszechnie przyjmowanych też w grze towarzyskiej)
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-03-03, 15:26   

No tak więc SSM można używać przeciwko marze a ty napisałeś że nie.
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-03-03, 16:52   

Źle, SSM działa tylko na mele, a SS działa na nonmele. Taka jest różnica.
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Takenada 


Allegro nick: Washak
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 64
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2010-03-03, 17:15   

Darth Wojtasza napisał/a:
Źle, SSM działa tylko na mele, a SS działa na nonmele. Taka jest różnica.


zakręciłeś się:)

Soresu Style Mastery only affects non-melee attacks in DCI-sanctioned tournament play.

zarówno SSM i SS działa na non melee, a różnica jest taka że SSM działa też na sąsiadujące postacie, dlatego to takie istotne przy Mara Jade
_________________
Wasiak.. i wszystko jasne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12