Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Clone Wars Tactics - Preview
Autor Wiadomość
Radekk 


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 167
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-10-08, 15:56   

dodatek wyszedł ktos nabył?? jakie wrażenia??
 
 
kosssa4 


Wiek: 24
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-30, 15:45   

Clone Wars: Tacticts Preview 1:
http://www.tierfon.be/ind...=949&Itemid=121

Główną nowością będzie nowa szara ikona: Artyleria

Kiedy jednostka z ikonką artylerii zostanie wybrana jako atakująca, ta jednostka może walczyć z obrońcą w sąsiedniej strefie. Rozwiązuje tę walkę normalnie oprócz tego, że:

1.Obrońca nie rzuca kostką
2.Obrońca nie może wyłożyć karty
3.Jeżeli atak uderzy, atakujący zadaje jedno obrażenie za każdą ikonę artylerii na swojej podstawce, zamiast normalnej wartości damege.

Przyłączam, się do prośby Yaeriusa o oddzielny temat dla dodatku Clone Wars: Tacticts, bo w poniedziałek ukaże się już kolejny preview.
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Yaerius 


Allegro nick: Yaerius
Wiek: 31
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-30, 17:21   

kosssa4 napisał/a:


1.Obrońca nie rzuca kostką
2.Obrońca nie może wyłożyć karty
3.Jeżeli atak uderzy, atakujący zadaje jedno obrażenie za każdą ikonę artylerii na swojej podstawce, zamiast normalnej wartości damege.


1. Obrońca może nie rzucić kostką
2. Atakujący może nie zagrywać karty walki
3. Jeżeli atak uderzy, atakujący zadaje jedno obrażenie za każdą ikonę artylerii na swojej podstawce, zamiast normalnej wartości damage'u.

Prosiłbym administrację o przeniesieniu tego wątku oraz tego do utworzonego nowego tematu po tym dodatku. Dziękuję
_________________


You like me because I'm scoundrel
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 24
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-30, 21:24   

Chyba jednak "nie może".
Może głupi argument, ale wejdź na pierwsze lepsze anglojęzyczne forum i się nie loguj :)
"You may not post replies"
"Nie możesz odpowiadać na posty"
Może się mylę, ale wydaje mi się, że mam racje.
A z tym obrońcą zamiast atakującego to z rozpędu :)
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 24
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-10-31, 08:07   

kosssa4 napisał/a:
3.Jeżeli atak uderzy, atakujący zadaje jedno obrażenie za każdą ikonę artylerii na swojej podstawce, zamiast normalnej wartości damege.

Czyli jak będzie taka jednostka co ma dwie ikonki na artyleri to przeciwnik dostaje 2 dmg ? Jak tak to troche dziwne to jest. Jakby było że za każdą ikone w tej strefie ( tak jak jest karta veteran pilot czy coś) to też zbyt duży wał by był, dałbym echo base hangar bay i bym "grzał" z dwóch dział plus kilka jeszcze dla dmg i miałbym z 5 dmg, redukcja o 3 nawet nie wytrzyma. Więc czy tak czy tak jest to dziwne chociaż ta artyleria legionu 501 to wypas z wyglądu.
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
kosssa4 


Wiek: 24
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-31, 13:54   

Dla mnie to całkiem normalne...
A z legionem 501 to się zgadzam :-)
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Yaerius 


Allegro nick: Yaerius
Wiek: 31
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-31, 16:00   

@kossa4, hmmm... w sumie racja. ale troche dla mnie te zasady robia sie przekozaczone.

ale z drugiej strony fajnie by bylo miec w home zone Ion Cannons i sciagnac ISD jakiegos:D
_________________


You like me because I'm scoundrel
 
 
 
ObiWan1505

Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 23
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2008-10-31, 16:16   

A ja mam pytanie troszke z innej beczki... Czy w scavenger packu bedzie do 27 pocketmodeli i dwa osobne jeszcze bustery...? Czy co dokładnie bedzie...? :-)
 
 
Yaerius 


Allegro nick: Yaerius
Wiek: 31
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-31, 21:30   

Division Tri-Droid


Vulture’s Claw Trandoshan Scavenger


Force of Commerce Banking Clan Frigate


Yoda

Karta dodaje +1 do obrażeń za każdą ikonkę Elite, Command, Troop albo Blaster na podstawce, można całkiem niezłego krytyka zadać:P
_________________


You like me because I'm scoundrel
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 24
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-04, 18:19   

Pojawił się ostatni preview clone wars: tactics:
http://www.tierfon.be/ind...=951&Itemid=121

Nic ciekawego tam niema oprócz tego pięknego statku:



Nie mogę się doczekać jak ten stateczek stanie u mnie na półce. :mrgreen:
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Yaerius 


Allegro nick: Yaerius
Wiek: 31
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-04, 21:31   

jak dla mnie to i tak za szybko wychodzą dodatki:P
_________________


You like me because I'm scoundrel
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 24
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-04, 21:44   

Nom, mogliby zrobić 1 dodatek z clone warsów a nie rozbijać go na 3 różne, a w każdym mało kart i statków.
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 24
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-11-04, 22:06   

Pozatym co jak ktos gra imperium i rebelia ? Za dużo dodatków, które ulepszają Sepków i Republike. Za to jak będzie secret weapons to pewnie będzie dużo do Imperium. Wkońcu oni mieli rózne takie wybajerowane statki. Ale i tak mi sie podoba to z tą artylerią. I ciekawi mnie to. Co jeśli działo strzela z mojego home zone w Air który jest w contested? Niby moja jednostka jest w home a w home może do air strzelać ;p. Za to jednostka przeciwnika jest w contested i tu powstaje problem.
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
kosssa4 


Wiek: 24
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-04, 22:33   

Raczej będzie można wykonać taki atak.
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Radekk 


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 167
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-11-09, 19:50   

moim zdnaiem lekki bezsens i z tego co widze przerzut z rebeli na republike sie opylił bo na nich mniostwó dodatków btw seba w S&V masz dużo Imperium(noo powiedzmy)..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11