Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Darth Sion
Autor Wiadomość
Sinus 
Bounty Hunter


Wiek: 27
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 572
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-08-08, 16:03   Darth Sion

Czy sion po zabiću przez np. Non anora (czyli yuzhana) może użyć forca by sie odrodzić??
_________________
May the Force be with You!!!

,,Now release your anger." Darth Vader

http://demotywatory.pl/915/BOBA-FETT

Moj sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...c.php?p=285#285
Pozdro Gość
 
 
 
t_pot 

Allegro nick: t_potega
Wiek: 41
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 35
Skąd: Wawa
Wysłany: 2008-08-08, 17:31   

jak najbardziej może.
_________________
http://pl.jedicombat.com/...g-id=qjjbfftwtz
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 81
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-08-08, 20:07   

Jak głosi definicja:
Cytat:
Eternal Hatred (Force 2: When this character would be defeated, make a save of 6. On a successful save, this character returns to play with full HP.);

Z tej umiejętności można skorzystać jak figurka umiera i ma dwa punkty Mocy.

Nie wiem jak ta umiejętność ma sie do umiejętności Muun Tactics Broker:
Tactics Broker Once per round, before initiative is determined, choose 1 other character in your squad. Remove that character from play; that character is defeated. An opponent's initiative check result automatically becomes 1.
Ale przypuszczam że też można figurkę Siona ratować za pomocą Eternal Hatred.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
DantE 
Administrator
Site Admin


Allegro nick: DantE2
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-08, 21:37   

NaVaR napisał/a:
Jak głosi definicja:
Cytat:
Eternal Hatred (Force 2: When this character would be defeated, make a save of 6. On a successful save, this character returns to play with full HP.);

Z tej umiejętności można skorzystać jak figurka umiera i ma dwa punkty Mocy.

Nie wiem jak ta umiejętność ma sie do umiejętności Muun Tactics Broker:
Tactics Broker Once per round, before initiative is determined, choose 1 other character in your squad. Remove that character from play; that character is defeated. An opponent's initiative check result automatically becomes 1.
Ale przypuszczam że też można figurkę Siona ratować za pomocą Eternal Hatred.


Nie można jej uratować, zgodnie z Jedi Counselingiem 110.

Cytat:
Q: When a character is removed from play by Tactics Broker, it is counted as defeated, but what happens with abilities that are triggered by being defeated, such as Avoid Defeat or Self Destruct?

A: Because the character is automatically removed from play, it cannot take advantage of any effect that would prevent it from being defeated (such as Avoid Defeat). However, any other effect that triggers when that character is defeated occurs normally. For example, Self Destruct would take effect, an allied character might be able to use Impulsive Shot, and so forth.
_________________
Polska strona SWM
Moja kolekcja
Sklepik DantE-go: Miniatures Pocketmodel
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 81
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-08-08, 22:22   

DantE: dzięki za info... :]
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
JangoFett17

Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 9
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-08-09, 10:42   

A o co chodzi z tym save 6? Dopiero zaczynam w to pykać więc... ;p

[ Dodano: 2008-08-09, 10:42 ]
Jesli to chodzi o obrone to w jaki sposób? xD
 
 
 
Cichy Jedi 


Allegro nick: akademik2
Wiek: 26
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 533
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-08-09, 10:45   

Save 6 czyli ze żucasz i jeżeli wynik bede od 6 do 20 udało mu (czyli Darth Sionowi) sie odżyć... a jeżeli od 1-5 to mu sie nie udało.
_________________
Mój sklepik - http://www.dante.xon.pl/s...topic.php?t=247
Serdecznie zapraszam wielkie promocje !!!!
 
 
 
Drakkainen 


Allegro nick: Vaclaw1
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 60
Skąd: Oświęcim / Kraków
Wysłany: 2008-09-13, 19:44   

A ja chciałbym się dowiedzieć, czy jego Eternal Hatred można połączyć z Avoid defeat np:

Sion został "rozstrzelany" przez przeciwników. Rzuca save na 6 i wypada mu 5 (pech 8-) ), czy może rzucić jeszcze dwa razy na Avoid defeat, mając za plecami medical droid`a?
_________________
"Ponownie poczuł ogromną ochotę, by podjąć próbę ugryzienia się ze złości w tyłek."
 
 
masterYoda 


Wiek: 27
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 105
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-13, 20:05   

To ja jeszcze się zapytam, czy Eternal Hatred można użyć, jeżeli w miejsce Siona zrobi się Transfer Essence Exara, i, jeśli tak, to gdzie ma wtedy Sion stanąć?
 
 
Drakkainen 


Allegro nick: Vaclaw1
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 60
Skąd: Oświęcim / Kraków
Wysłany: 2008-09-13, 20:39   

masterYoda napisał/a:
To ja jeszcze się zapytam, czy Eternal Hatred można użyć, jeżeli w miejsce Siona zrobi się Transfer Essence Exara, i, jeśli tak, to gdzie ma wtedy Sion stanąć?


Wydaje mi się, że ta sytuacja jest analogiczna do tej z Muun Tactics Broker`em.
_________________
"Ponownie poczuł ogromną ochotę, by podjąć próbę ugryzienia się ze złości w tyłek."
 
 
Leobreaker 


Wiek: 28
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-14, 07:39   

W Rules Book jest napisane, że nie można w żaden sposób uniknąć śmierci.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 81
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-09-14, 14:03   

Drakkainen: jeśli chodzi o wykorzystanie Avoid defeat jako przerzucenia nieudanej obrony Eternal Hatred przed zabiciem figurki Siona to wg mnie nie widzę żadnych przeszkód żeby można tak zrobić.

masterYoda: przypuszczam że Drakkainen i Leobreaker mają racje. Postać zastępowana przez Exara jest "permanentnie" usuwana z gry.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 28
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-02-17, 22:18   

Przypadkiem wpdałem na krate Siona i przeczytałem wording jego E.H. Olśniło mnie! Pisze tam tak:
... Whenever this character would be defeated,make save of 6...
I narodziło się pytanie: czy tej zdolności możemy użyć nawet w pierwszej turze? Oznaczałoby to wtedy, że kiedykolwiek padnie nam sion, rzucamy save. Unady-żyje, nieudany-przerzucamy za force i żyje :->

Wiem prawdopodobnie bredze, ale popatrzyłem z innej perspektywy i wszystko wydaje mi się jasne :-P
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
PiBi 

Allegro nick: BR4T_P1T
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-17, 22:54   

Akurat takich słówek to bym sie aż tak nie chwytał, bo w różnych miejscach różnie podano definicję, na karcie jest "Whenewer..." a w rulsach jest napisane "If a...", a NaVaR w tym wontku napisał "When..." anglistyki nie ukończyłem ale wydaje mi się że to do końca nie jest to samo, jedno znaczy "kiedykolwiek" a drugie jest zdaniem warunkowym, "jeżeli coś tam zajdzie to..." (te samo znaczenie ma słowo użyte przez NaVaRa).
Ale jeżeli bardziej poprawna jest definicja z karty to sądze że jest to możliwe żeby wykorzystać tę moc "z góry" od tak na wszelki wypadek, wcześniej.
Ale jeżeli nie jest to poprawne i trzymamy sie rulsów to możemy skorzystać w przypadku niechybnej śmierci Siona, a właściwie lekko przed:P
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 28
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-02-17, 23:16   

Mi chodzi o to, że rzucasz moc raz, a odradzasz się, do póki nie zdasz save'a :mrgreen: Wiem- niemożliwe, ale takby wynikało z definicji Managera.
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11