Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie nowe statki, badz nacje??
Autor Wiadomość
patataj5000


Wiek: 28
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 117
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-08-17, 04:16   

Więc, z tego wynika, że jak byś złożył deck pod fetta był by najlepszy
_________________
Patataj... Patataj... hen, hen daleko, za nieosiągalne stepy, gnam, gnam, ciufcią pornego, ku kresowi końca, ku zachodowi słońca...
 
 
 
FlaQ 


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 79
Skąd: Mandalore
Wysłany: 2008-08-17, 20:31   

Tak ale myślę że taktyka "ONE MEN ARMY" nie ma zbyt dużej przyszłości choć ciekawie byłoby coś takiego zobaczyć
_________________
Ni cuyi Dha Werda Verda-beroya Mando'ad
 
 
 
Radekk 


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 167
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-02-08, 11:58   

Chciałbym się podłączyć do tego że w Pocketach winny być Mon Calamari i(jako jakiś ultra winner) Home One no a potem można (takich jak w Empire at War) piratów czarnego słońca albo coś :P
 
 
uzi43 


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-02-08, 13:03   

Czemu ultra winner? "Home One" zwykłą eRką powinien być, lub ewentualnie w jakimś starterze czy coś ;-)
Do tego jeszcze jakieś MC80a i już mamy 2 piątki do rebelii :mrgreen: (Errant Venture nie liczę...)
_________________
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-02-08, 21:13   

uzi43 napisał/a:
Czemu ultra winner? "Home One" zwykłą eRką powinien być, lub ewentualnie w jakimś starterze czy coś
Do tego jeszcze jakieś MC80a i już mamy 2 piątki do rebelii (Errant Venture nie liczę...)


1.Jak sie dowiedziałem z forum Imperium miało 25k niszczycieli a w pocketach są 2 :/ ile rebelia miała takich większycj jednostek, 2? 3? Doszło by ich 3 do Imperium i będe zadowolony ;p mam nadzieje że tak będzie wkońcu republika w pocketach ma już 6 Venatorów a separatyści łącznie 8 pięciogwiazdkowców.
2 I chce jeszcze zeby doszła piechota ;p
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
uzi43 


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-02-08, 22:54   

No co ty... Rebelia miała więcej krążowników :p
Ale żeby w pocketach ze 2 zrobili :mrgreen:
Piechota? No nie wiem... Skoro Tauntauny są mega irytujące przy składaniu, już sobie tą piechotę wyobrażam xD
_________________
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-02-09, 14:40   

Cytat:
Piechota? No nie wiem... Skoro Tauntauny są mega irytujące przy składaniu, już sobie tą piechotę wyobrażam xD

Nikt Ci nie każe ich składać mozesz sie odrazu wymienić albo zostawić niezlożone ;p pozatym np Tsavong swoje taun tauny skleił i jest git
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
uzi43 


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-02-09, 14:54   

Mnie jakoś ta piechota się nie widzi :-P
_________________
 
 
 
gercu 

Allegro nick: gercu44
Wiek: 27
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 46
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-02-09, 18:41   

Ja bym chciał taką artylerie dla sepków co była w którymś z ostatnich odcinków CW, co na tej planecie z małpiatkami strzelali :P No i żeby była rarowa :D Jakieś fajne staty by dali np 3 albo 4 atk :D
 
 
 
Radekk 


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 167
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-02-11, 17:55   

uzi43 napisał/a:
Mnie jakoś ta piechota się nie widzi :-P
a mnie już się widzi...TaunTauny staną się przyjemne do składania...
Co do tej artylerii to jeszcze powinna być dla rebeli(bodaj MPTL-2 to się chyba nazywało)
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-02-11, 19:40   

Cytat:
o do tej artylerii to jeszcze powinna być dla rebeli(bodaj MPTL-2 to się chyba nazywało)


Aaa.... i do rebeli i do Imperium powinno dojść ;p
Sprzydałby sie dodatek na 120 kart i 36 jednostek które by "dopakowały" rebelie i Imperium (po CW i CWT nieciekawa sie wydaje walka przeciwko Separatystom i Republice) a tam własnie Artyleria, Krązki do rebeli (chociaż i take fajne 4* rebelia ma) do Imperium tez krążki jakieś (Vengancem i Devastatorem to jedyne 5* Imperium ...)

ps. a dla Tsavonga taun tauny ;p
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
uzi43 


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-02-12, 17:36   

Imperium przynajmniej jakieś 5* ma, Rebelia niee... :-|
I zgadzam się, powinien wyjść jakiś konkretny dodatek do Rebelii i Imperium. Najlepiej taki bez nowych ikonek, i z dużą ilością nowych ciekawych statków :mrgreen:
_________________
 
 
 
saithan 


Allegro nick: saithan666
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 26
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-09-03, 12:39   

Slave II
n1 Naboo
Devastatory i TIE-D z Dark Empire

Może jak znajdę wolną chwilę sam je zaprojektuje ;)
 
 
 
Arti98 


Wiek: 20
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 22
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-12-18, 20:20   

Przydał by się MC-80 i transporter rebeliantów. Fajnie też by było jakby dodali egzekutor.
To narazie tyle.
_________________
Star Wars fan
 
 
EterionAshri 

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Polska
Wysłany: 2012-04-25, 11:34   

IMO przydałaby się piechota typu szturmowcy, a nie tylko speedery :/

Pozdrawiam
_________________
Mój sklepik:
http://www.dante.xon.pl/s...p?p=40882#40882 --- Minisy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12