Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy można strzelać do swoich Figsów?
Autor Wiadomość
Imperator 
Sith Lord


Wiek: 22
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 137
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-21, 15:28   Czy można strzelać do swoich Figsów?

Mam pytanie tak jak w temacie, czy można strzelać do swoich Figsów :?: :?: :?:
_________________
The time hes come...execute Order66
 
 
Darth Ewok 


Wiek: 26
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 475
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-21, 15:39   

nie ... twoje figurki nie mogą by ć wyznaczone jako cel do strzalu...
_________________
CS 60/60 | RS 60/60 | BH 60/60 | A&E 60/60 | BOH 17/17 | TFU 60/60 | LOtf 59/60 | COtf 60/60 | ROTs 60/60 | UH 59/60 | AoE 0/? (w drodze) ;)
 
 
 
Cichy Jedi 


Allegro nick: akademik2
Wiek: 24
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 533
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-05-21, 16:47   

Oczywiscie Ewok ma w 100% race. Chyba że masz np: Muun Tactics Broker czyli że poswięcasz swego ziomka z teamu i przeciwnik ma automatycznei na inicjatywe wynik 1. Ale ot tak nie możesz :)
_________________
Mój sklepik - http://www.dante.xon.pl/s...topic.php?t=247
Serdecznie zapraszam wielkie promocje !!!!
 
 
 
Johan 


Wiek: 25
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 580
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-21, 17:49   

Twoje jednostki nie mogą być celem dla ataku ani żadnej umiejętności, chyba że w jej objaśnieniu jest zaznaczone inaczej. Jednak gdy przyległa postać przeciwnika została wybrana jako cal umiejętności obszarowej (np. Missiles), twoja postać równierz robi save'a i może dostać obrażenia.
_________________

Mój sklepik - wejdź koniecznie!
 
 
 
HaBer 


Wiek: 25
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 265
Skąd: stolica
Wysłany: 2008-05-21, 20:16   

a jezeli vader unleashed zrobi laightsaber throw w przyległego goscia to on w siebie tez rzuca ??
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-05-22, 15:20   

ah7 napisał/a:
a jezeli vader unleashed zrobi laightsaber throw w przyległego goscia to on w siebie tez rzuca ??


Na karcie jest napisane że : "(...)and against each character adjacent to that enemy."
Jeżeli by było "(...)and against each enemy character adjacent to that enemy." to wtedy tylko wroga :D

A co do tytułu tematu to czemu masz takie "samobójcze" myśli ?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11