Jest taka sytuacja: Początek Inicjatywy, ja oraz mój przeciwnik deklarujemy użycie Muun Tactis Brokera. W tym przypadku musimy obaj rzucić kostką, z tą różnicą, iż w mojej ekipie jest postać z Reconem. Czy właśnie wtedy mogę rzucić drugą kostką, czy liczy się to tylko przy "normalnej" inicjatywie? Pozdrawiam
Jeśli obydwaj używacie Tactics Brokera wychodzi na to, że jest remis. A cytując zasady:
Cytat:
Jeśli dowolna sprzymierzona postać posiadająca tą specjalną umiejętność ma w linii widoczności wroga, możesz wykonać dwa rzuty na inicjatywę i wybrać wyższy wynik. Jeśli wybrany wynik oznacza remis, obaj gracze muszą powtórzyć rzut (możesz użyć Rozpoznania, by wykonać dwa rzuty). Możesz wykonać taką akcję tylko raz, niezależnie ile masz sprzymierzonych postaci z Rozpoznaniem.
Wynika z tego, że możesz rzuicic dwa razy na powtórzenie rzutu.
Wiek: 28 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 475 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-11, 07:55
a co jesli gramy nom anorem i chcemy "poswiecic" jedną miniaturkę ze stealhem aby wygrać inicjatywe a ona stoi przylegle do naszej figurki i do przeciwnika? czy obydwaj dostajemy obrazenia?
tak, bo w tym momencie figurka liczy sie jako zabita, wiec Self Destrukt dziala normalnie.
co do pytania glownego... Wydaje mi sie ze w tym momencie liczy sie to tak, jakby wyrzucic 2 jedynki. Bo w definicji Tactic Brokera jest ze rzut przeciwnika jest bez rzutu jedynka. Recon nie pozwala przerzucic wyniku, tylko rzucic 2x i wybrac wynik. Na przerzut pozwala np Force Anticipation.
Jeśli inicjatywa przeciwnika wynosi automatycznie 1, to czy zadziała umiejętność Rezerwy San Hilla albo Ozzela?(jeśli wyrzucisz jeden na inicjatywę, dostajesz 20punktów jednostek)?
Admiral Ozzel: Imperial Reserves 20 If you roll exactly 6 for initiative, you can add up to 20 points of non-Unique Imperial characters to your squad immediately before your first activation of the round
Khem... Jeden nie równa się 6. :P
A co do San Hilla to nie jestem pewien ponieważ definicja brzmi:
Cytat:
Separatist Reserves 20If you roll a 1 for initiative, you can add up to 20 points of Separatist characters to your squad immediately before your first activation of the round.
A w niej jest słowo "wyrzucisz na inicjatywę".
Za to:
Cytat:
Tactics Broker Once per round, before initiative is determined, choose 1 other character in your squad. Remove that character from play; that character is defeated. An opponent's initiative check result automatically becomes 1.
Podaje że twój rzut staje się jedynką...
Szczerze to nie wiem, ale na chłopski rozum to bym przyjął że taktyk wpływa na wyrzuconą inicjatywę czyli tak jak byś wyrzucił jedynkę - czyli dostał byś rezerwy z figurki San Hilla.
Mi też się wydaje, że byś dostał te darmowe punty. Bo jak stwierdził NaVaR Muun Tactic Broker działa w sposób taki, że twój rzut na inicjatywe wynosi automatycznie 1. Więc moim zdaniem dostajesz punkty(choć nie jestem tego w 100% pewien).
_________________ Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasjia.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęge.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
Q: Can Tactics Broker be turned off if a player doesn't want to remove a character from play?
A: No. A character must be removed from play each round.
Q: When a character is removed from play, and counts as defeated, what happens with abilities like Avoid Defeat, or Self Destruct?
A: The character is removed from play, so it cannot take advantage of any effect that would prevent it from being defeated, however, other effects that trigger when a character is defeated, like Self-Destruct, would still occur.
Q: How does Tactics Broker interact with Never Tell Me The Odds?
A: Tactic Broker has no effect. Characters are not removed, and the initiative roll is not modified.
Q: What happens if there are two characters with Tactic Broker in your squad?
A: Tactics Broker only takes effect once per round regardless of the number of characters in a squad with the ability.
Q: How does Tactics Broker interact with Recon or Anticipation?
A: Multiple rolls and rerolls still result in the selected final roll being considered a 1. Only in the case of a tie (that is, the player with Tactics Broker also rolling a 1) would the Tactics Broker ability be lost.
Q: When a character is removed from play, and counts as defeated, what happens with abilities like Avoid Defeat, or Self Destruct?
A: The character is removed from play, so it cannot take advantage of any effect that would prevent it from being defeated, however, other effects that trigger when a character is defeated, like Self-Destruct, would still occur.
Ostatnio się z Piotrkiem w Gryfie zastanawialiśmy nad tym zagadnieniem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach