Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: NaVaR
2007-08-29, 01:13
Pytania o zasady do Minisow
Autor Wiadomość
Ki Adi Mundi 


Allegro nick: ki-adi-mundi
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 598
Skąd: Wroclaw
  Wysłany: 2007-08-28, 14:49   Pytania o zasady do Minisow

kopia tematu ze starego Forum :P z tym ze ten jest przydatny.

pytanie mam:
czy jesli przy Rancorze stoi 2 wrogow 1 za drugim, to czy ten drugi dostanie cover? A jesli dostanie, to czy moge go wogole moge go atakowac? w koncu wrogow z coverem mozna atakowac tylko jesli sa najblizsi...

drugie pytanie. Czy Accurate tyczy sie tylko atakow, czy dziala tez na np Missiles Boby Enforcera?
_________________
szczesliwy posiadacz 73 Ewokow, 52 Ewok Warriorow, 28 Ewok Scoutow, 10 Ewockich Lotni, Lograya i Wicketa :D
populacja plemienia: 165 :D

May the Fur be with You!

Kupie Ewoki wszelkie w ilosciach hurtowych :)
 
 
Lord Bart 
Sith happens


Allegro nick: Bart985
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 343
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2007-08-28, 19:08   

Moim zdaniem jest tak (zdanie człowieka mającego nauczać innych człowieków ;-) ):
* cover jako taki w ogóle nie wchodzi w grę;
* mówiąc o Melee Reach 2 mówimy o umiejętności, która pozwala trafić kogoś Melee Attackiem mimo, że nie stykamy się celem tj. nie znajdujemy się na sąsiadujących polach
* w opisanej przez ciebie sytuacji musisz jednak zaatakować model bliższy, gdyż nadal mają zastosowanie reguły podstawowe przy wyborze celu ataku, czyli druga figurka traktowana jest jako obiekt z osłoną
* tak więc MR2 ma skuteczne zastosowanie tylko w wypadku pojedynczych modeli, a nie hmmm skupisk ;-)

Jasne :?: 8-)

Drugie pytanie:
* zgodnie z definicją This character can attack an enemy with cover even if it's not the nearest enemy. A przez atak rozumiemy cały czas rzut D20 na defensa przeciwnika, więc Missiles pod to nie podpada.
_________________


 
 
 
Ki Adi Mundi 


Allegro nick: ki-adi-mundi
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 598
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2007-08-28, 20:32   

no wlasnie o to mi chodzilo z Missilami :D

acz caly czas nie jestem przekonany co do Melee Reach. Zgodnie z definicja: Characters up to 2 squares away are considered adjacent for purposes of Melee Attack.

jak dla mnie z tego wynika ze w przypadku ataku, cele 2 pola dalej sa traktowane jak stykajace sie, wiec nie powinno byc mowy o Coverze... ale mimo wszystko nie jasne to jest:/
_________________
szczesliwy posiadacz 73 Ewokow, 52 Ewok Warriorow, 28 Ewok Scoutow, 10 Ewockich Lotni, Lograya i Wicketa :D
populacja plemienia: 165 :D

May the Fur be with You!

Kupie Ewoki wszelkie w ilosciach hurtowych :)
 
 
Lord Bart 
Sith happens


Allegro nick: Bart985
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 343
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-08-28, 20:48   

Jest ;-)

Za FAQiem:
The attacking character must still follow the normal rules for choosing legal targets. (Thus, an adjacent enemy prevents this character from attacking an enemy who is 2 squares away.)


A ja mam z kolei swoje pytanie, które mnie olśniło przy układaniu składu przed chwilą:
CE nie działa na postacie z CE np. CE Chagrian Mercenary Commandera nie działa na Generala Windu.
To czemu CE Bacary działa na Bossa :?:
_________________


 
 
 
Shonsu 


Allegro nick: Shonsu86
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 32
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-08-28, 20:54   

Ta i podobne sprawy były już wałkowane wielokrotnie. Chodzi o to jakie słówko jest obecne w CE (znaczy na kogo dane CE działa): allies, followers, troopers, characters with cośtam itd. itd. U Bacary nie ma słówka 'followers' więc CE Bossa nie ma tu nic do rzeczy ;-)
_________________
Ludzie mówią, że jestem pijakiem...
Chodnikowym równym chłopakiem...
 
 
 
Lord Bart 
Sith happens


Allegro nick: Bart985
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 343
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-08-28, 21:01   

Characer - follower :oops:

I wszystko jasne ;-)
_________________


 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2007-08-29, 01:12   

Aby uciąć Hydrze łeb i stworzyć nową tradycję.
Temat zamykam.
Proszę następnym razem zakładać oddzielne tematy/wątki do pytań o zasady.
Dziękuję.
Administracja.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12