Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Acceptable Loss
Autor Wiadomość
DantE 
Administrator
Site Admin


Allegro nick: DantE2
Wiek: 39
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-08, 23:06   

Jeśli C-3PO zredukował obrażenia z Acceptable Loss to nie może więcej już zredukować bo karta już została użyta.

Więcej na ten temat tutaj .

Zwracam także uwagę na dość istotną różnicę pomiędzy kartami redukującymi obrażenia (reduce damage) a zdejmującymi obrażenia (removes damage). Pierwsze redukują obrażenia które dopiero zostaną zadane czyli te zadane po zagraniu karty. Drugie natomiast zdejmują obrażenia które jednostka już posiada przed zagraniem karty.
_________________
Polska strona SWM
Moja kolekcja
Sklepik DantE-go: Miniatures Pocketmodel
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 24
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-01-09, 15:37   

a jeśli zrobie tak :
1 Daje Al
2 Przeciwnik daje removes damage

Odejmuje on te dmg z AL czy nie ?
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
gercu 

Allegro nick: gercu44
Wiek: 27
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 46
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-01-09, 22:21   

Jeśli AL zniszczy tę jednostkę, to nie może już rzucić karty.
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 24
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-01-10, 10:05   

no ale jak ma więcej niż 3 shield to co , zdejmuje ileś tam dmg z AL ?
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
Yaerius 


Allegro nick: Yaerius
Wiek: 31
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-10, 11:50   

Kurczę, co tu jest do rozumienia? Temat był wałkowany. Zagrywasz pierwszy AL, zadajesz 3uszkodzeń i jeśli przeciwnik ma 3 lub mniej tarcz to schodzi i koniec bitwy. Jeśli natomiast przeciwnik ma 4lub więcej tarcz i dostaje 3uszkodzeń (bitwa trwa nadal), rzuci sobie coś na removes damage counter i 'odnawia tarcze'. Koniec, kropka.
_________________


You like me because I'm scoundrel
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11