Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Galactic Heroes
Autor Wiadomość
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 23
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-02-23, 12:36   

No wypowiem się co do mandalora. Niezbyt duży koszt szczególnie, że wbija duży demejdż. trzeba tylko bazyliszki ze 2 mieć, ale na pewno spróbuję zagrać nim samym.
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-23, 15:01   

Mandalor mocny. Charging assault + strafe to mocne połączenie. Krynda nawet niezła po namyśle.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 23
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-02-24, 09:54   

Eno ale jak będzie robił Strafe to nie dostanie tego 30 dmg nie?
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-24, 13:13   

Cień_2 napisał/a:
Eno ale jak będzie robił Strafe to nie dostanie tego 30 dmg nie?

Nie bardzo wiem o co Ci chodzi... Jak zrobi assault to każdego mijanego atakuje za 30dmg. Ten w którego wymierzony jest assault może być zaatakowany nawet dwa razy- raz za strafe'a i raz za assault.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-27, 11:52   

Dobra tym razem 4 odsłony:

40. Luke Skywalker, Galactic Hero
Cost 48
HP: 120
Def: 20
Atk: 11
Damage: 20
Special Abilities
Unique. Melee Attack; Double Attack; Greater Mobile Attack
Ataru Style Mastery [+4 Attack and Twin Attack if exactly 1 enemy is within 6 squares]
Jedi Hunter [+4 Attack and +10 Damage against enemies with Force ratings]
Synergy +2 [Fringe allies with a Force rating get +2 Attack while within 6 squares]
Force Powers
Force 2. Force Renewal 1; Master of the Force 2
Knight Speed [Force 1: This character can move 4 extra squares on his turn as part of his move]
Lightsaber Defense [Force 1: When hit by an attack, this character takes no damage with a save of 11]
Lightsaber Throw 3 [Force 3, replaces turn: Choose 1 enemy within line of sight, ignoring cover. Make an attack against the chosen enemy and against each character adjacent to that enemy.]
Commander Effect
Allies with a Force rating gain Greater Mobile Attack.

"You are the core of what will become a great order to protect the New Republic." - Leia Organa Solo

43. Rattataki Warrior
Cost 18
HP: 40
Def: 15
Atk: 7
Dam: 20
Special Abilities
Melee Attack
Bloodthirsty [+10 Damage on melee attacks against enemies at half Hit Points or less]
Death Strike [+10 Damage against an enemy that is adjacent to an allied character]
Twin Blaster 10 [Replaces attacks: sight; make 2 attacks against 1 target at +8 Attack and 10 Damage. These count as nonmelee attacks.]
Force Powers
Force 1

45. Urai Fen
Cost 39
HP: 100
Def: 18
Att: 10
Dam: 20
Special Abilities
Unique. Zann Consortium. Melee Attack; Double Attack
Cloaked [If this character has cover, he cannot be targeted by nonadjacent enemies]
Lightsaber Resistance [+2 Defense when attacked by an adjacent enemy with a Force rating]
Sonic Stunner [Replaces attacks: range 6; living target and each living character adjacent to that target are considered activated this round; save 11 negates. Huge and larger characters ignore this special ability.]
Spinning Blade Attack [Replaces turn, usable only while this character is at half Hit Points or more: This character can move up to his speed this turn and he can attack each adjacent enemy once as he moves. This movement does not provoke attacks of opportunity.]
Tyber Zann's Bodyguard [If an adjacent character who counts as Tyber Zann would take damage from an attack, this character can take the damage instead]
Zann Consortium Decoy [Whenever a small or medium Zann Consortium ally within 6 squares is targeted, this character may switch positions with that character. This character becomes the target instead.]
Force Powers
Force 1

"It has been a long time since I had a challenging opponent. Do not disappoint me."


58. Supreme Overlord Quorreal
Cost 30
HP 70
Def 18
Att +8
Dam 10
Special Abilities
Unique. Melee Attack
Force Immunity [Enemies cannot affect this character with Force powers, or spend Force points to reroll attacks against this character or to respond to this character's attacks and abilities]
Loyal Followers [Characters brought in to the squad through this character’s Reinforcements special ability each cost 1 less. These characters gain Aggressive Negotiations (This character is considered to have Diplomat until it makes an attack or is targeted by an enemy character. Characters with Ambush, Backlash, or It's a Trap! can ignore this ability for the purpose of attacking this character.) for the rest of the skirmish.
Rival [This character cannot be in a squad that contains any character whose name contains Shimrra]
Yuuzhan Vong Reinforcements 20 [During setup, after seeing your opponent's squad, you can add up to 20 points of Yuuzhan Vong characters to your squad]
Commander Effect
If an ally named Zonama Sekot Scout has line of sight to an enemy at the start of a phase, you can choose to activate only 1 character in that phase. [This includes Droid and Savage characters.]
 
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 23
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-02-27, 15:02   

Szczerze mówiąc to jest nam potrzebny kolejny Luke? Żenada... :roll:
Ale Urai bardzo fajny, zarówno jako ochroniarz Zanna, jak i szermierz. To Spinning Blade Attack dużo zdziała.
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-27, 16:31   

Tak samo jak Cień- jeszcze jeden Luke? Ileż można?
Ale Quorreal fajny, ciekawym tego scouta.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-03-02, 12:43   

Dobra, w końcu jest!!

Ściągnij Vset5
 
 
 
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-03-02, 18:06   

No to czas na długi komentarz ode mnie. :-P

Old Republic
Nowa Jedi Exile jest tym czego brakowało tym wszystkim Jedi z małą ilością mocy. Poza tym potężne wsparcie dla żołnierzy, którymi będzie się wreszcie dało grać. Smuggler i Riggs-fajna parka, ale trochę drodzy(Smuggler ma 70HP bez Evade'a, który kosztuje 18pkt).
Sith
Chyba jedyna frakcja bez dużego wsparcia dla commonów. Za to Potęga w postaci Malgusa i Caedusa, w dwójkę będą ostro manipulować składem przeciwnika. Do tego mocna Taylon, nieco nijacy Kaliyo i Imperial Agent i bardzo tankowy Khem Val, jedyne co bym poprawił to bonus na jedi- przyjego nienawiści do nich powinien być co najmniej +20. Wyyrlok mocno podrasuje sithów, i uruchomi więcej CE.
Republic
Gunganie i wookie - zupełnie nowa jakość. Gunganie jeszcze defensywniejsi, a wookie- każdy na 8 speeda- nieźle, ale nie wiem czy to tak dużo zmienia. C'baoth ciekawy, master mind meld ma duży potecjał. Coleman nie jest jednak taki zły, po namyśle.
Separatist
Podoba mi się pomysł Bane'a jako dowódcy łowców nagród, aurra też niczego sobie, Hondo może z nią zaszaleć (ale brak stealtha ją zaboli). Miło, że uruchamiamy Huge'e, Iotran gurad znajdzie w tym swój udział, Parwan- nic ciekawego.
Rebel
Myślałem, że ackbar to potęga... Być może, ale Crix Madine to prawie przegięcie, ustawienie armi na środku mapy, i w dodatku potężne wzmocnienie Specforce'ów, infiltratorzy zawsze biją teraz 20 i mają cloaka. Monthma i ackbar uruchamiają resztę piechoty, w przyzwoity sposób. Lando taki sobie, ale nowi Specforsi są bardzo sympatyczni, zwłaszcza ten z Second windem (skąd nazwa tej umiejętności, tak w ogóle?). Rebelia chyba najbardziej wzmocniona ze wszystkich frakcji.
Imperial
Mało, ale z klasą reborni z Desanem- potężna mieszanka, bo grip działa zawsze(w przeciwieństwie do ataków Chameleon Droidów). Roan słaby. Sidious potężny, ale otym już było.
New Republic
Ukradli innym frakcjom training droida, a Luke za 100 pkt jest za mocny, to tyle w temacie.
Mandalorian
Nudy
Fringe
Nowi goście do Zanna mnie nie ruszają, a Rattaki i Vornskr to lipa. Vette- duży potencjał, zarówno jako savage, jak i nie-savage, lekkie wsparcie tyłów, bym powiedział. Mako to najlepszy Medyk, jaki istnieje w grze, brdzo fajne odwzorowanie skilli z gry. Watto- super rozdawanie savage'a i obniżanie save'ów bardzo mocne za 11 pkt. Gryph bardzo fajny, zwłasza że combo- on, Carrick Jarael może być w każdej frakcji.
Yuuzhan Vong
Cieszą mnie alternatywne shapery, Quorreal- własciwie po co? Myśałem, że Scoutami się pogra, ale jednak nie. Mahzan i jej zvongienie- bardzo ciekawe.

Ogółem chyba najlepszy V-set dotychczas- porządne wzmocnienia piechoty, drobnicy itd. Plus parę ciekawych Uniqów-min Gryph, Watto, Malgus i Caedus.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 23
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-03-03, 20:05   

DarthBinks napisał/a:
Mandalorian
Nudy

Być może, ale nie dla tego który nimi gra. To ja się tu może rozwinę :)
Najlepszym minisem jest zdecydowanie Kelborn. Łączy w sobie najlepsze cechy Cassusa Fetta (który jest za drogi) i w końcu jest jakiś dobry szermierz do Mando. Wiem, że cały czas granie Mando opiera się na wkuwaniu potężnego dimejdża, ale cóż taka frakcja. Intuicja dla Mando w 3 polach od niego to taka wisienka na torcie ;)

Flame Trooper, cóż, zdecydowanie się zawiodłem. Myślałem, że będzie ciekawszy, z tym burning attackiem, ale ten save na 11 do wyrzucenia, a jak nie to 10 dmg w jedną czy w drugą... Podobna sytuacja jest z Infiltratorem, choć musiałbym troszkę pokombinować ze składem z nimi a potem się wypowiedzieć, bo mam mieszane uczucia.

Mandalor na Bazyliszku-> mówiliśmy już o nim.
Elite mandalorain marauder -> jak wyżej.

Natomiast Mandaloriański technik wyprze Squiba, przynajmniej w moich składach. Dodatkowe 5 pkt za extra attack i rozszerzanie CE? Mała cena...

Mandalore the Lesser -> Ciekawy, choć nie wiem czy koszt jest odpowiedni bo CE sympatyczne ma, jakaś nowość przynajmniej, ale 40pkt to dużo, szczególnie, że mało zada obrażeń, i szybko padnie.

Aha i jeszcze ogólny comment do całości. Myślę, że ten v-set tworzy z Mando w miarę grywalną frakcję. Najważniejsze, żeby tylko w następnych v-setach nie powiększali zasięgów CE i ruchów przed inicjatywą, tylko zrobić coś nowego.

[ Dodano: 2013-03-17, 10:56 ]
Nikt więcej nie skomentuje?
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-03-21, 13:05   

Vset 5 do ściągnięcia w lepszej jakości:
Ściągnij

Co do komentarzy:
Sithowie dostali w tym secie chyba najlepszego kopa: Malgus oraz Caedus czyli mieszamy składem przeciwnika:P Perełka po prostu, chociaż Caedus na ilość umiejętności i mocy koszt za mały (ale o tym już wcześniej wspomniałem). Aaa no i oczywiście Wyrrlock 3- coś czego tej frakcji brakowało, co w cale nie oznacza, że wszyscy powinni mieć dostęp do Booming Voice.

Rebelia też nie próżnuje- nowy Crix pozwala rozstawić się GDZIEKOLWIEK na naszej połowie mapy. Mocna rzecz.
Acbar też daje radę, teraz ERC będą naprawdę dawali czadu :P

Imperium czyli moja działka- Dessan ok, ale wolałem jak miał na bazie 30 dmg:P Bardzo podoba mi się, że moja frakcja od kilku już dodatków dostaje solidne postacie, które nie kosztują w okolicach 50 ale ~40. Tego naprawdę brakowało, w końcu nie wszyscy byli tankami:P Strike Force Leader- tego brakowało rycerzom imperialnym:) Reborn shadowtrooper- cudeńko! Invisibility + można go łatwo podpakować bo jest trooperem :P (buahaha :D demoniczny śmiech) Najbardziej zawiodłem się na Imperatorze Felu. 90 hp na postaci, która kosztuje prawie 1/4 składu boli. Dalej wzmacnia rycerzy jak i swoją córę, ale w bezpośredniej walce jest słabym leszczem- nie pomaga mu nawet umiejętność anulowania CE przeciwnika:/

Fringe- w tej frakcji najciekawszą postacią jest zdecydowanie Marn :) Urai jest ok, ale ewidentnie brakuje regeneracji!! Mako rzeczywiście najlepsza medyczka zarówno w Torz'e jak i tutaj :)

[ Dodano: 2013-04-19, 11:17 ]
Galactic Heroes & The Old Republic Errata i Mini-FAQ

Errata

Face Your Destiny: Replace the first line with the following: Force 3, usable only on this character's turn: choose an enemy within 12 squares regardless of line of sight and cover; that character gains Savage and is not affected by Empathy until the start of this character's next turn or this character is defeated, save 16.

Mirith Sinn: Replace the commander effect with the following: New Republic troopers and scouts characters in your squad who have cover cannot be targeted by non-adjacent enemies and do not count as the nearest enemy.

Neural Mapping: Replace the card text with the following: Replaces attacks: touch: until this character's next activation or this character is defeated, one adjacent non-Yuuzhan Vong living ally is subject to Yuuzhan Vong special abilities.

Visions of Doubt: Replace with the following: Force 2, usable only on this character's turn: target enemy within 6 squares is considered activated and gets -4 Atk and -4 Def until the start of this character's next turn or this character is defeated, save 11.

Zann Consortium: Add the following to the glossary definition: A Zann Consortium character is a character whose name contains Zann Consortium or that has the Zann Consortium special ability.


Mini-FAQ

Special Abilities

Burning Attacks

Q: Does Splash trigger Burning Attacks?
A: Yes.

Camaraderie

Q: Does Camaraderie make a character qualified for Rapport or Affinity?
A: No. Camaraderie does not take effect during squad building or before you add a piece into your squad.

Con Artist

Q: Do you choose all of one character's Commander Effect, or just one like with the Yammosk War Coordinator?
A: Only one, like the Yammosk War Coordinator.

Q: What exactly does “regardless of restrictions” mean?
A: It means a character is subject to the commander effect regardless of the range of the Commander Effect or who the Commander Effect affects. Example: General Grievious, Supreme Commander's Commander Effect normally only affects Droids within 6, but a Con Artist character would still be able to gain the benefits, even if not a Droid or within 6.

Conditions of the Commander Effects must still be satisfied. Example: If you choose General Obi-wan Kenobi's Commander Effect, the Con Artist must still be within 6 of an ally (on their own squad).

Frequency Amplification

Q: Does this increase the range of a Commander Effect that only affects adjacent characters?
A: No.

Loaded Chance Cube

Q: What happens when you reroll a save?
A: You must roll twice on the reroll.

Resol'nare

Q: Can you use Battle Ready instead of Resol'nare?
A: Yes.

Force Powers

Master Mind Meld

Q: When do I choose which Force Power I want to use?
A: Right before you use the Force Power.

Q: Can I use different powers on different turns, even on my opponent's?
A: Yes.

Q: How does this work with Master of the Force?
A: Since you can only use one other Force Power a turn, you would only be able to use the Force Powers the character already has twice (if able).

Sith Battle Meditation

Q: Can you use this to move character's into pits?
A: Yes, since it is involuntary movement like Force Push.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11