Sonic Stunner ( replaces attacks : range 6 ; living target and each living character adjacent to that target are considered activated this rund ; save 11 negates . huge and largercharacters ignore this specjal ability . )
[ Dodano: 2009-02-22, 10:37 ]
heavy lift ( replaces attacks : touch ; move 1 adjacent small , medium , or large ally to any space adjacent to this character . this move does not provoke attacks of opportunity . )
[ Dodano: 2009-02-22, 10:41 ]
Blaster rifle upragade(alies within 6 squares with nonmelee attacks that deal exactly 20 damage gain Jolt [An enemy hit by this character's attack is considered actived this round; save 11. Huge and larger characters ignore this effect.])
[ Dodano: 2009-02-22, 10:43 ]
Blaster Upragade (Alies witchin 6 squares with nonmelee attacks that deal exactly 10 Damage gain Twin Attack[Whenever this characters attacks it makes 1 extra attack against the same target])
[ Dodano: 2009-02-22, 10:45 ]
Evade (When hit by an attack from a nonadjacent enemy this character takes no damage with a save of 11
[ Dodano: 2009-02-22, 10:50 ]
Atlatl(Replaces attacks: ange 6; 20 damage to target and to each character adjecent to target; save 11. a nonliving character that takes damage from this effect is considered activated this round; save 11 negates. huge and larger characters ignore the nondamaging effect. )
_________________ KOtoR 17/60 RS 1/60 U 2/60 CotF 14/60 RotS 13/60 LotF 9/60 The Force Unlished 10/60 Clone Wars 9/40 Jedi Academy 25/40
GaW 5/40 IE 2/40
Wiek: 28 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 475 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-22, 12:17
SOnic STunner: (zastępuje ataki: zasięg 6: "żywy" cel i każda przyległa do niego figurka są uważane za aktywowanew tej rundzie. rzut kością 11+ niweluje ten efekt. Duze i wielkie figurki nie podlegają tej zdolności).
Heavy Lift(zastępuje ataki: możesz przestawić dowolną stykającą sie figurkę (małą,średnią,większą na każde pole któe jest styczne do figurki posiadającej zdoloność heavy lift. ten ruch nie prowokuje ataków okazjonalnych)
Blaster Rifle Upgrade( "przyjaciele" w zasięgu 6 pól bez melle atacka którzy maja 20 obrażeń dostają Jolta: każdy przeciwnik trafiony przez figurkę z Jolten jest uważany za aktywowanego w tej rundzie. rzut kością 11+ niweluje ten efekt)
Blaster Upgrade( "przyjaciele w zasięgu 6 pól bez melee atacka którzy posiadają 10 damage dostają twin atack: kiedykolwiek postać z twin atackiem atakuje, może wykonać dodatkowy atak w ten sam cel)
Evade(kiedy figurka z tą zdolnością zostanie trafiona przez atak od nie przyległego przeciwnika nie dostaje obrażen jeśli zda save na 11+)
no pomogłeś i to jak przetłumacz tylko jeszcze to atlatl bo zapomniałeś
[ Dodano: 2009-03-06, 21:33 ]
boster fajny szkoda że trafiły mi się dwa te same uncomony na szczęscie dobre t1 series bulk loader droid i fajny rar w najbliższym czasie dokupie sobie jeszcze z dwa te bostery
_________________ KOtoR 17/60 RS 1/60 U 2/60 CotF 14/60 RotS 13/60 LotF 9/60 The Force Unlished 10/60 Clone Wars 9/40 Jedi Academy 25/40
GaW 5/40 IE 2/40
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach