Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Vengeance
Autor Wiadomość
DarthBinks 


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-01-31, 20:27   

Cień_2 napisał/a:
6 ataków za 30 dmg od mojego Ordo

?Jak?

BTW Bardzo fajny jest jedi-sith clone. Tylko przydałby mi się jakiś fajny prox.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
Revan lord

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 95
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-01, 14:20   

ordo ma 30 dam,3 ataki ,a od mando captaina dotaje twina, można dorzucić jeszcze AC od boby merecenary
_________________
szukam:Bacara,republic comando,galactic marines,wszelkie droidy,separatist commando
 
 
DarthBinks 


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-01, 16:47   

Revan lord napisał/a:
ordo ma 30 dam,3 ataki ,a od mando captaina dotaje twina, można dorzucić jeszcze AC od boby merecenary

A, myślałem, że ten repa.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-01, 17:07   

lol binks, nie widzisz że to kłótnia dzieciuchów "o to kto ma większego siuraka" ;p ? nie przeszkadzaj im, temat o figsach zresztą jest :lol:

z mojej perspektywy (Rep i Imp)
Rep: fajni commandosi, ale na jedi bym nie liczył
Imp: tu jest zaś nawet ciekawie ale bez szału. Liczyłbym na jakiś fajny skład z tym admirałem(czyżby jakiś Vader nie jest przypadkiem pilotem ;p?)
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 22
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2012-02-01, 17:25   

Nie ja zacząłem więc nie miejcie do mnie pretensji a po Mando nie pozwolę jechać.

Jedi z Rep są fajni teraz komandosi jak będą synchronizować to będą mieli +10 ataku.

Fajnie że Opressa z Sepków nie zlamili (mam na myśli nie dali mu double twin i sith rage)
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
DarthBinks 


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-01, 18:03   

bastekkk napisał/a:
Imp: tu jest zaś nawet ciekawie ale bez szału. Liczyłbym na jakiś fajny skład z tym admirałem(czyżby jakiś Vader nie jest przypadkiem pilotem ;p?)

Może i ma, ale nie i widzę żadnego szału w Vaderze LotF z 30 dmg.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-01, 18:18   

DarthBinks napisał/a:
Może i ma, ale nie i widzę żadnego szału w Vaderze LotF z 30 dmg.

Dokładnie. Za duży koszt, żeby to miało jakieś ręce i nogi.

Cień_2 napisał/a:
Fajnie że Opressa z Sepków nie zlamili (mam na myśli nie dali mu double twin i sith rage)

Mówiłem, że będzie ok.

DarthBinks napisał/a:
BTW Bardzo fajny jest jedi-sith clone. Tylko przydałby mi się jakiś fajny prox.

Coś się wymyśli. Jak dla mnie to niepotrzebny filler, bo zanim coś zrobi to zginie. Pewnie, można budować składzik w imperium na savage'ach, ale chyba tylko dla fanu, bo kariery to nie zrobi.

Cień_2 napisał/a:
Nie ja zacząłem więc nie miejcie do mnie pretensji a po Mando nie pozwolę jechać.

Nie o to chodzi. Jak dalej będziecie w ten sposób nabijali sobie posty to dostaniecie po warnie i po sprawie będzie. Nie będę się cackał.

[ Dodano: 2012-02-01, 19:01 ]
Moja recka rzeczy, które mnie interesowały czyli Imperium:
Najlepszą figurką w tym secie z frakcji Imperium uważam Nightsister Mother. Nie dojść, że sama jest całkiem niezła jak na 27 punktów (głównie za sprawą nowej umiejętności, dzięki której może wykonywać ataki okazjonalne na postaciach z Flightem bądź używających Force Leap'a) ale reaktywuje 17 punktowe siostrzyczki nocy z dodatku Universe. Pewnie, można używać jako baterii palpy na tronie, ale dzięki matce same teraz też się ładują. Prócz tego ma rzadki Vongsense, które omija Force Immunity u Vongów. Także Lightinigi 2 i 3 porażą Vongów, oj porażą :)
Na dalszej pozycji uplasował się GARY. Za 16 punktów wymiata. Daje w końcu imperialnym żołnierzom i pilotom cunning attack o które tak długo się prosiło :P Co więcej, może być w składzie sithów i podbierać żołnierzy imperium do Sithów. Dla mnie bomba :)
Co dalej...Bothanin jest też całkiem, całkiem. Nie dość, że wysadzi drzwi to jeszcze wykosi w pył mur myszek. Ma jeszcze stealtha co daje mu dostęp do wielu możliwości. Wszystko za 8 punktów.
Jerec. Nie do końca to czego po nim oczekiwałem, ale nie jest zły. Żałuję, że nie ma Motfa 2, jak podczas testowania, no ale cóż się poradzi. Renewal, Force Sense i Force Blast 3 to jego mocna strona.
Carnor Jax. Całkiem niezły, podczas testowania miał affinity do Lumyii, ale nie wiedzieć czemu to znikło. Szkoda. Jedyne co mnie w nim trapi to CE, bo jest kompletnie bezużyteczne chociaż odpowiada jego historii; pozwala za to na danie mu extra ataku poprzez Tarkina.
Największym rozczarowaniem jest Jedi-Sith Clone. Dla mnie zwykły filler nic więcej. Wolałbym bardziej aby pojawił się Security Stormtrooper, który mógłby zostać podrasowany przez swojego zwierzchnika z Cantina Brawl. No, ale cóż, może innym razem. Teraz dostaliśmy 9 punktowy filler, który zanim coś zrobi to zginie. A wszystko dzięki umiejętności Savage. Oczywiście, można próbować coś kombinować typu on + Celeste Morne, ale to naprawdę zginie zanim cokolwiek zrobi.

Podsumowując- w Imperium nie było żadnego game changer'a; ale nie było też źle.
BTW: W sumie do Imperium należy też Galen Marek. W końcu figurka pokazuje możliwości tego przekoksa, co odbija się w punktach- 66. Not bad.

Z Fringów wyróżniam : Sirli, która świetnie współgra z Matką oraz ma Lightwhip. W końcu coś ciekawego :) a także Malakiliego, który naprawdę nieźle podnosi wszystkie figurki z Savage'm.
 
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 22
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2012-02-01, 22:19   

komix napisał/a:

Cień_2 napisał/a:
Nie ja zacząłem więc nie miejcie do mnie pretensji a po Mando nie pozwolę jechać.

Nie o to chodzi. Jak dalej będziecie w ten sposób nabijali sobie posty to dostaniecie po warnie i po sprawie będzie. Nie będę się cackał.

Myślisz że to chodzi o posty? LOL
Co do Mando to uważam że najlepszy Jest Cassus. Stosunkowo tani ma konspiracje czyli twin dla każdego, NTMDO wymiata, sam też nawet fajnie wbija dimejdż i odjechane CE i ten Relay Order. Cieszę się że w końcu została uruchomiona Death Watch. No i Demagol fajny z ą torturą 2
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-02, 11:41   

Cień_2 napisał/a:
Myślisz że to chodzi o posty? LOL

Panowie, jeśli chcecie się kłócić o to, która frakcja jest lepsza to zapraszam do odpowiedniego tematu. Teraz dzięki V-setom praktycznie każda z nich może być zwycięska.
Fakt, faktem pozostaje, że gdyby tylko zrobić Ysalamira do Fringów do Rebelianci znowu wskoczyliby na miejsce pierwsze (brak dostępu do mocy, ale nie bali by się o Bastillę).

Revan lord napisał/a:
ordo ma 30 dam,3 ataki ,a od mando captaina dotaje twina, można dorzucić jeszcze AC od boby merecenary

Dziwię się, że Andrzej się nie wypowiedział w ogóle na temat Mando w tym dodatku jak i Sepków.
 
 
 
DarthBinks 


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-02, 17:47   

Ja jeszcze się nie wypowiedziałem na temat Vongów.
Najlepszy Vergere- z możliwością bycia w sithach i dawanie VCA- można zrobić fajne kombo. +Force cloak, czyli nie padnie od razu. De facto opłaca się go dawać tylko z jedi do składu, ale i tak uważam go za najlepszego.
Nawet niezły jeździec, ale raczej średnioo użyteczny- mało HP.
Bardzo fajny Droid hunter, nie tylko na droidy. Najsłabszy hunter- po prostu cloaked go nie ocali przy 30 HP.

Podoba mi sięsith alchemist, tylko muszę skombinpować massassich. No i świetny jedi shadow z lightsaber flurry.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-03, 16:05   

DarthBinks napisał/a:
Najlepszy Vergere

Jako znawca Vongow dałeś teraz 4 litrery.... Vergere to była płci żeńskiej.
Mnie przeraża fakt, że robi masakryczne kombo z Darth Zaanah.
 
 
 
DarthBinks 


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-03, 17:18   

komix napisał/a:
Jako znawca Vongow dałeś teraz 4 litrery....

Żaden ze mnie znawca... Nie czytałem nic o nich. Tylko lubię ich jako frakcję w SWM.
komix napisał/a:
Mnie przeraża fakt, że robi masakryczne kombo z Darth Zaanah.

Tak, aczkolwiek dosyć kosztowne.

Nawiasem mówiąc, czy Corran i Nomi mogą robić opportunity postaciom z flightem, zapis sugeruje, że tak:"Characters with SA that ignore characters when movig are subject to this ability."
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-06, 17:58   

Dobra czas zamieścić karty:

Ściągnij karty Vengeance i Cantina Brawl
 
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 22
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2012-02-06, 20:48   

No o to mi chodziło. Dzięki mistrzu
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-14, 11:35   

Errata

Ben Kenobi
Add the follow after Unique: (This character counts as Obi-Wan Kenobi)

Nightsister Mother
Replace the Commander Effect with the following: Allies whose names contain Nightsister within 6 squares gain Force Renewal 1.

Onimi
Add the following to the card: Small Base

Mini Glossary
Advanced Door Gimmick - At the end of this character's turn, this character can designate 1 door within line of sight as open. The door remains open and cannot be closed until the end of this character's next turn, or until the end of the turn this character is defeated. This door can open a door held closed by the Override ability as if it was Override. This door cannot be closed, even by the Override special ability.

Covenant: Any character whose name contains Covenant or has the Covenant Special Ability. Characters whose name contains Draay also are treated as if they had Covenant.

Force Pull X: (Variable Force Points) This group of unleashed Force Powers moves an enemy character adjacent to this character and allows this character to make attacks against the enemy. This movement does not provoke Attacks of Opportunity. The enemy must be placed in a legal landing spot. Force Pull itself is not an attack and does not require an attack roll, although it does allow attacks.

Mandalorian: Also counts as a Mandalorian character for purposes of Special Abilities and Commander Effects.

Mini FAQ
Special Abilities
Affinity
Q: Savage Oppress has Affinity for characters whose name contains Nightsister, some who are Fringe and can already be in this squad. Does this change their faction to Seperatist.
A: Yes. While they don't need Affinity to be in the same squad, they still benefit from the faction change.
Q: Is the change of faction optional?
A: No.
Bribery
Q: Do you reveal your Bribery figs before or after Reinforcements during setup?
A: At the same time, just like if you had Reinforcements.
Q: Do the figures you brought in by Bribery cost victory points when defeated?
A: No, they are treated the same as Reinforcement figures.
Q: What about the opponent's Reinforcement figures I take by Bribery?
A: No, they are still treated like figures brought in by Reinforcements.
Force Immunity
Q: How can Onimi use his Force Powers if he has Force Immunity?
A: Force Immunity only affects other characters using Force Points or Force Powers. Onimi can use his Force Points just like any other character with Force Points.
Magma Pebble
Q: When a character with Force Immunity uses Magma Pebble on me, can I reroll any of the saves to prevent damaged when my character is burned?
A: Yes. The subsequent saves from Magma Pebble after the initial damage are no longer tied to the character who used Magma Pebble.
Q: When make a save for Magma Pebble, can I remove an instance that I haven't made a save for yet?
A: No, you must remove the instance of Magma Pebble you just rolled a save for.

Force Powers
Force Essence
Q: What happens when my character with Force Essence is defeated within 6 of Ysalimari?
A: It resolves as normal. The character being brought in doesn't initially have Force Immunity, since they are not on the board yet. And once placed, you must finish resolving the Force Essence, similar to Master Speed.
Force Light
Q: What happens when a character with Force Light activated is moved into range of an opposing character's Force Light?
A: You resolve which Force Light is suppressed like any other simultaneous action, the acting player decides.
Force Pull
Q: Does the movement from Force Pull trigger General Skywalker's Momentum for the rest of that turn?
A: No. Momentum only applies on a character's own turn.
Sith Weapon
Q: Does it change the base damage of those affected?
A: No.

Commander Effects
Nomi Sunrider, Head of the Jedi Order
Q: Does her commander effect extend Force Powers who have a range of "touch" or "adjacent".
A: No.
Q: How does her commander effect interact with Repulse?
A: It extends the range of who Repulse effects, however, it does not affect where figures are pushed to. So, with Force Repulse 3, all figures within 5 squares would take damage and make the save for activation. Figures would still be pushed to 4 squares away. Figures 4 or 5 squares away would not be moved, since Repulse says they cannot be moved closer.

[ Dodano: 2012-02-14, 11:38 ]
Errata

Ben Kenobi
Add the follow after Unique: (This character counts as Obi-Wan Kenobi)

Nightsister Mother
Replace the Commander Effect with the following: Allies whose names contain Nightsister within 6 squares gain Force Renewal 1.

Onimi
Add the following to the card: Small Base

Mini Glossary
Advanced Door Gimmick - At the end of this character's turn, this character can designate 1 door within line of sight as open. The door remains open and cannot be closed until the end of this character's next turn, or until the end of the turn this character is defeated. This door can open a door held closed by the Override ability as if it was Override. This door cannot be closed, even by the Override special ability.

Covenant: Any character whose name contains Covenant or has the Covenant Special Ability. Characters whose name contains Draay also are treated as if they had Covenant.

Force Pull X: (Variable Force Points) This group of unleashed Force Powers moves an enemy character adjacent to this character and allows this character to make attacks against the enemy. This movement does not provoke Attacks of Opportunity. The enemy must be placed in a legal landing spot. Force Pull itself is not an attack and does not require an attack roll, although it does allow attacks.

Mandalorian: Also counts as a Mandalorian character for purposes of Special Abilities and Commander Effects.

Mini FAQ
Special Abilities
Affinity
Q: Savage Oppress has Affinity for characters whose name contains Nightsister, some who are Fringe and can already be in this squad. Does this change their faction to Seperatist.
A: Yes. While they don't need Affinity to be in the same squad, they still benefit from the faction change.
Q: Is the change of faction optional?
A: No.
Bribery
Q: Do you reveal your Bribery figs before or after Reinforcements during setup?
A: At the same time, just like if you had Reinforcements.
Q: Do the figures you brought in by Bribery cost victory points when defeated?
A: No, they are treated the same as Reinforcement figures.
Q: What about the opponent's Reinforcement figures I take by Bribery?
A: No, they are still treated like figures brought in by Reinforcements.
Force Immunity
Q: How can Onimi use his Force Powers if he has Force Immunity?
A: Force Immunity only affects other characters using Force Points or Force Powers. Onimi can use his Force Points just like any other character with Force Points.
Magma Pebble
Q: When a character with Force Immunity uses Magma Pebble on me, can I reroll any of the saves to prevent damaged when my character is burned?
A: Yes. The subsequent saves from Magma Pebble after the initial damage are no longer tied to the character who used Magma Pebble.
Q: When make a save for Magma Pebble, can I remove an instance that I haven't made a save for yet?
A: No, you must remove the instance of Magma Pebble you just rolled a save for.

Force Powers
Force Essence
Q: What happens when my character with Force Essence is defeated within 6 of Ysalimari?
A: It resolves as normal. The character being brought in doesn't initially have Force Immunity, since they are not on the board yet. And once placed, you must finish resolving the Force Essence, similar to Master Speed.
Force Light
Q: What happens when a character with Force Light activated is moved into range of an opposing character's Force Light?
A: You resolve which Force Light is suppressed like any other simultaneous action, the acting player decides.
Force Pull
Q: Does the movement from Force Pull trigger General Skywalker's Momentum for the rest of that turn?
A: No. Momentum only applies on a character's own turn.
Sith Weapon
Q: Does it change the base damage of those affected?
A: No.

Commander Effects
Nomi Sunrider, Head of the Jedi Order
Q: Does her commander effect extend Force Powers who have a range of "touch" or "adjacent".
A: No.
Q: How does her commander effect interact with Repulse?
A: It extends the range of who Repulse effects, however, it does not affect where figures are pushed to. So, with Force Repulse 3, all figures within 5 squares would take damage and make the save for activation. Figures would still be pushed to 4 squares away. Figures 4 or 5 squares away would not be moved, since Repulse says they cannot be moved closer.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11