Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Targeting
Autor Wiadomość
boberovow 


Wiek: 23
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 225
Skąd: Rabka-Zdrój
Wysłany: 2011-04-24, 22:23   Targeting

czy trzeba widzieć cel targeta by go targnąć (tam nic o tym nie pisze )

[ Dodano: 2011-04-24, 22:28 ]
Czy rebel trooper ma assauta z elite rebel trooper lub heavy rebel trooper
_________________
"Tak się składa, Rekkon, że lubię strzelać jako pierwszy. O wiele bardziej niż jako drugi."
Han Solo

Oddam acklaya, zalbara, bousha, barisa JK i luminare JM w dobre ręce!! Wymiany !
 
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-24, 22:42   

boberovow napisał/a:
czy trzeba widzieć cel targeta by go targnąć (tam nic o tym nie pisze )

Poprosimy o konkretny przypadek, gdyż jest kilka umiejętności, które omijają tą zasadę a mimo to walą w szczególną postać.


boberovow napisał/a:
Czy rebel trooper ma assauta z elite rebel trooper lub heavy rebel trooper

A tego to ja już w ogóle nie rozumiem. Skąd ma mieć cokolwiek, skoro zwykły trooper jak i elite mają "puste" umiejętności, a heavy ma heavy weapon? :roll:
 
 
 
boberovow 


Wiek: 23
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 225
Skąd: Rabka-Zdrój
Wysłany: 2011-04-24, 22:46   

Lando rebel leader daje non-unique fallowers squad assaut i chce wiedzieć czy elite 2x zwykły i heavy mają go razem

2. czy R4 może targetować postać bez linii wzroku???
_________________
"Tak się składa, Rekkon, że lubię strzelać jako pierwszy. O wiele bardziej niż jako drugi."
Han Solo

Oddam acklaya, zalbara, bousha, barisa JK i luminare JM w dobre ręce!! Wymiany !
 
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-24, 23:02   

boberovow napisał/a:
2. czy R4 może targetować postać bez linii wzroku???

Nie, tak łatwo to nie ma.

boberovow napisał/a:
squad assaut

Po pierwsze to musi być razem 4 kolesi, bo ten który strzela dostaje +4 do ataku jeśli ma 3 ziomków o takiej samej nazwie w zasięgu 6 pól.
boberovow napisał/a:
mają go razem

Po drugie- nie, ponieważ nie mają takiej fajnej zdolności o nazwie trooper, która pozwala liczyć postać jak inną o innej nazwie. Tak przynajmniej ja to widzę.
 
 
 
boberovow 


Wiek: 23
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 225
Skąd: Rabka-Zdrój
Wysłany: 2011-04-24, 23:05   

okej dzięki za odp ;D
_________________
"Tak się składa, Rekkon, że lubię strzelać jako pierwszy. O wiele bardziej niż jako drugi."
Han Solo

Oddam acklaya, zalbara, bousha, barisa JK i luminare JM w dobre ręce!! Wymiany !
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12