Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Force Valor i CE
Autor Wiadomość
Silversword 

Wiek: 29
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 61
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-12-02, 17:11   Force Valor i CE

Mam figurkę Yoda, Jedi Master, ma on Force Valor. Moję pytanie brzmi: Czy można użyć Force Valor więcej niż raz na grę? Jeśli tak, czy plusy z Valora kumulują się?
Ostatnio zmieniony przez NaVaR 2008-10-17, 11:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DantE 
Administrator
Site Admin


Allegro nick: DantE2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-12-02, 18:00   

Force Valor daje Yodzie dodatkowy commander efect do końca gry. Nie możesz dać figurce dwóch takich samych efektów. Pamiętaj także, że w większości przypadków te same efekty dowódcy, Moce czy umiejętności specjalne nie kumulują się ze sobą. Aby się kumulowały same ze sobą muszą mieć to wyraźnie napisane w treści.
_________________
Polska strona SWM
Moja kolekcja
Sklepik DantE-go: Miniatures Pocketmodel
 
 
 
Gargooletz 


Allegro nick: gargooletz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 86
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-12-02, 18:11   

Należy też pamiętać, że była errata dotycząca Force Valor. Teraz ta Moc dostała do opisu adnotację "replaces attacks" ;-)
_________________
It's not wise to upset a Wookiee.

RS:41/60 (85) - CS:40/60 (85) - RotS:42/60 (82) - UH:31/60 (46) - AT-AT:0/1 - AoE:4/4 (4) - CotF:26/60 (35) - BH:14/60 (16) - A&E:25/60 (32) - R&I:0/24
 
 
Silversword 

Wiek: 29
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 61
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-12-02, 19:30   

O tym, że teraz jest to zamiast ataków to wiem, ale o tym czy nie można kumulować Valorów nie byłem pewny, dzięki za wyjaśnienie. ;-)
 
 
 
Tsavong Lah 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-16, 20:56   

Silmar napisał/a:
czy valor i commander master koty się sumują
można dać fringom followerom +3+2 do ataku w sumie =5


Jezeli Valor jest traktowany jako CE to nie. Natomiast jezeli nie jest to sumuja sie.

Przyklad: vader IC daje +6 do defa i Thrawn +3 wtedy to sie nie sumuje...
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
Ostatnio zmieniony przez NaVaR 2008-10-17, 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PabloJr 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 236
Skąd: Z-ne
Wysłany: 2008-08-16, 21:35   

No a w umiejętności Force Valor jest napisane że postać dostaje commander effect czyli że się nie sumuje
_________________
Oddam życie za Hordę!
 
 
 
Tsavong Lah 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-16, 21:45   

Dokladnie... ;-) zreszta to chyba dziala jak battle meditation.
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
PabloJr 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 236
Skąd: Z-ne
Wysłany: 2008-08-16, 21:51   

Trochę inaczej
_________________
Oddam życie za Hordę!
 
 
 
Tsavong Lah 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-16, 21:56   

Ale chodzi mi o część: Character gain following Commander Effect

;-)
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
PabloJr 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 236
Skąd: Z-ne
Wysłany: 2008-08-17, 08:16   

To ta część się zgadza
_________________
Oddam życie za Hordę!
 
 
 
Silmar 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 241
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-17, 09:31   

dzięki
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Pomógł: 11 razy
Wiek: 83
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-08-17, 23:16   

Master Kota: Commander Effect:
Fringe followers within 6 squares get +3 Attack and +3 Defense.


Yoda, Jedi Master; Bastila Shan: Force Valor
Force 2; replaces attacks; For the rest of the skirmish, this character gains the following Commander Effect: Followers within 6 squares get + 2 Attack and +2 Defense.


Kumulują się tylko te CE, które dodają inne dodatki/przywileje/umiejętności dla sojuszniczych postaci.
W przypadku jeśli chodzi o CE M.Koty i Force Valor nie następuje kumulacja. Bo oba CE dodają +X do ataku i obrony.

Przykład CE, które się kumulują:
Trooper followers within 6 squares get +3 Attack if they do not move this turn.
+
Trooper followers within 6 squares gain Opportunist (+4 Attack and +10 Damage against an enemy who has activated this turn)

Formalnie oba CE powiększają atak postaci ale jeden działa przez treść CE, a drugi przez nadanie postaci odpowiedniej umiejętności.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Leobreaker 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-27, 13:37   

Force Valor: (Force; 2 Force Points) Instead of making its normal attack or attacks, a character using this Force power gains the following commander effect for the rest of the skirmish: Followers within 6 squares get a +2 bonus to Attack and +2 bonus to Defense. This is in addition to any existing commander effect.

Nie jestem pewien, czy dobrze to zinterpretuję, ale to chyba oznacza, że kumuluje się ze wszelkimi istniejącymi CE. :shock:
 
 
 
Johan 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 580
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-27, 16:23   

Nie wydaje mi się, Leobreaker. Wg. mnie to oznacza jedynie, że CE z Valoru jest dodatkowym CE do wszystkich posiadanych przez postać (czyli że postać nie traci dotychczasowych CE).
_________________

Mój sklepik - wejdź koniecznie!
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Pomógł: 11 razy
Wiek: 83
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-09-27, 17:16   

Przypuszczam że Johan może mieć rację. Figurka Yoda, Jedi Master (RotS) ma Force Valor i ma swój podstawowy CE. Szczególnie że treść danego fragmentu mówi o tym że nowy CE wynikający z FValor jest dodatkiem/uzupełnieniem do istniejącego CE. A zasady jasno określają: jeśli CE powiększają tą sama statystykę to się nie kumulują.

Przypuszczam że to zostało opisane, w którymś z JC, skoro pojawiło się w podręczniku z zasadami, ale dziś nie chce mi się szukać tego w archiwach Wizardów. :P
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15