Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: DantE
2010-06-16, 17:38
Special Abilities i Force Powers
Autor Wiadomość
Arto 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 25
Skąd: Jarocin
  Wysłany: 2010-06-16, 09:49   Special Abilities i Force Powers

Weźmy takiego Anakin Skywalker, Champion of Nelvaan, który ma Damage: 20
Posiada on atak: Force Grip 1 Force 1, replaces attacks: sight; 10 damage
Jeśli atak się powiedzie, to zadaje on 30 obrażeń czy 10?
Jeśli na karcie w opisie danego ataku nie ma + przed ilością Damage, to uderza tylko tyle ile jest w danym skillu nie zwracając uwagę na jego podstawowy Damage?
_________________
"Nigdy nie zwyciężysz wroga, którego Twoja wyobraźnia uczyniła niepokonanym."
 
 
Darth Maulek


Wiek: 20
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 45
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-06-16, 11:26   

Uderza za 10 gdyż taka jest jego umiejętność nie dodaje się damage na karcie jeżeli jest repleces attacks (chyba że jest na pisane np. gaint +10 damage)
 
 
Arto 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 25
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2010-06-16, 16:22   

Luminara Unduli, Jedi Master
Posiada umiejętność:
Master Speed Force 1: This character can move 6 extra squares on her turn as part of her move

Czyli ta postać może np. zrobić 6 kroków, zaatakować, a potem za punkt mocy zrobić kolejne 6 kroków? Bo ta zdolność nie zastępuje ataku.

[ Dodano: 2010-06-16, 16:24 ]
Chameleon Droid (zajmuje 4 kratki)
Wall Climber This character ignores difficult terrain, enemy characters, low objects, and pits when moving as long as a square it occupies and a square it is moving into are adjacent to a wall
Czyli połową siebie może być na ścianie podczas ruchu? :mrgreen:
_________________
"Nigdy nie zwyciężysz wroga, którego Twoja wyobraźnia uczyniła niepokonanym."
 
 
Buska1 


Allegro nick: Buska69
Wiek: 24
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 256
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-16, 16:31   

co do luminari to możesz iść 12 pól z atakiem bo jest napisane :
(Force 1: This character can move 6 extra squares on his turn as part of his move) że w turze jego ruchu robi dodatkowe 6 pól
co do chameleona to jest ustalone że wszystkie figurki większę od jednokratkowców czyli np. 4,9 i więcej mogą przeciskać się o 1 rząd kratek mniej czyli jak masz takiego 4 kratkowego to poruszasz się jak 1 kratkowym a jak 9 to jak 4. Oczywiście na końcu ruchu musisz stać tak, żeby cała podstawa się mieściła :)
_________________
''He's all yours, bounty hunter.''-Darth Vader
"I' m not such a bad pilot myself"
Niech moc bedzie z Tobą Gość
 
 
 
Arto 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 25
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2010-06-21, 12:23   

Odd Ball

Penetration 20 Enemies' Damage Reduction is reduced by 20 against this character's attacks

Jak mam rozumieć tą umiejętność?
_________________
"Nigdy nie zwyciężysz wroga, którego Twoja wyobraźnia uczyniła niepokonanym."
 
 
Tsavong Lah 


Wiek: 25
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-06-21, 13:45   

Jeśli masz figurkę z Penetration ignorujesz u przeciwnika zasadę Damage Reduction, kiedy go atakujesz.
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
bbartolus 


Wiek: 22
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 373
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-06-21, 16:10   

Ignorujesz o tyle ile masz napisane na karcie.
_________________
Lord Vader

Szukam Mouse Droid, Rodian Brute, Ewok, Ugnaucht Demolitionist.

Mój sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1804
 
 
 
Kaces 


Allegro nick: Magda_az
Wiek: 21
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 26
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-06-21, 20:30   

Czyli jak ma reduction 10, a ty penetration 10 to tak jakby przeciwnik nie miał reduction
 
 
bbartolus 


Wiek: 22
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 373
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-06-21, 20:32   

Tak.
_________________
Lord Vader

Szukam Mouse Droid, Rodian Brute, Ewok, Ugnaucht Demolitionist.

Mój sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1804
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14