Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Garm bel Iblis
Autor Wiadomość
Luke Skywalker 
Minisy to sól


Wiek: 28
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 151
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-11-21, 20:15   

Czyli znaczy to że mogę ruszyć się i użyć Double`a? I czy Assault jest za darmo czy dalej muszę zużyć na to Force Pointa?
_________________
minisy? -> żal...
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 80
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2007-11-21, 21:35   

Luke Skywalker: jeśli jesteś pod wpływaem CE Ibisa to możesz ruszyć się 3 pola i wykonać standardowy atak ale także skorzystać ze specjalnych umiejętności takich jak Double Attack.
Co do Lightsaber Assault, jego definicja jest następująca:
Force 1, replaces attacks; Make two attacks.
Więc patrząc na treść CE Iblisa nic on nie zmienia. W sumie to on nic nie daje postaciom które posiadają Lightsaber Assault. Ponieważ formalnie drugi atak wynikający z tej umiejętności nie ogranicza ruchu.

[ Dodano: 2007-11-22, 12:08 ]
Wydzieliłem nowy wątek:
http://www.dante.xon.pl/s...php?p=2460#2460

Administracja.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
Ostatnio zmieniony przez NaVaR 2007-11-23, 19:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
t_pot 

Allegro nick: t_potega
Wiek: 39
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 35
Skąd: Wawa
Wysłany: 2007-11-22, 23:44   

Each follower can move up to half its Speed and still use Force Powers and Special Abilities that grants extra attacks.

HALF SPEED - czyli o 3 pola, a przynajmniej tak mi się wydaje

Move: Most characters have a speed of 6 squares. If a character moves a different number
of squares, its stat card has a Speed entry
_________________
http://pl.jedicombat.com/...g-id=qjjbfftwtz
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 80
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2007-11-23, 19:16   

t_pot: błąd poprawiłem.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Tsavong Lah 


Wiek: 25
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-12-25, 18:12   

A leia z A&E daje hanowi scoundrelowi dodatkowy atak to han moze zrobic wtedy twin attack?
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
Appo 
Mando'ad


Allegro nick: skaucik_13
Wiek: 27
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 276
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-12-25, 19:02   

Tak, Han może zrobić Twina nawet podczas okazyjnego. Zasada jest że jeśli ta postać robi atak, wykonuje jeden dodatkowy atak przeciwko temu samemu celowi...
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 80
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2007-12-25, 19:36   

Appo: wyciąg z zasad:

Cytat:
Atak odruchowy (attack of opportunity):
Pojedynczy atak: Atak odruchowy jest atakiem pojedynczym. Postać mająca umiejętność specjalną pozwalającą wykonać jej dodatkowe ataki, nadal może wykona tylko jeden atak odruchowy.


Czy to nie oznacza że nie można skorzystać z takiej umiejętności jak Twin Attack :?:
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Appo 
Mando'ad


Allegro nick: skaucik_13
Wiek: 27
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 276
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-12-25, 21:25   

ok, mea culpa. Ale i tak może wykonać dwa ataki pod CE Lei. Wiem, jak to jest, bo Ki Adi robił coś takiego tyle że ze swoim Luke's Landspeederem...
 
 
 
Sajek 


Wiek: 26
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-20, 12:37   

Paltius napisał/a:
mam takie dwa małe pytanie;
1) co dokładnie robi commander effect tego bohatera??
2) czy reinforcemants można wystawiać z obu grup czy odzielnie albo NR albo z rebeli??


1) Followersi w twoim składzie mogą się ruszyć połowę speeda i użyć mocy bądź wykonać coś, co daje ekstra attack (np. double attack - nie możesz się ruszyć, dzięki temu możesz zrobić 2 ataki. teraz możesz się ruszyć pol speeda i zrobic 2 ataki)
2) To juz bylo omawiane, możesz i to i to.
_________________
It's a trap!

x] x] x]

Chłopacy cie dojadą!
Ostatnio zmieniony przez NaVaR 2009-01-20, 13:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Paltius 


Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-01-21, 19:14   

czyli mam rozumieć ze takie zdolności jak Careful Shot lub Deadeye też działają??

połowa speeda to dlamnie 6 pól skoro z akcjaą jest 6 a bez 12....
_________________
Fear is my ally
 
 
 
Sajek 


Wiek: 26
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-21, 19:24   

Nie, nie działają. Możesz robić coś, co daje extra attack, zastępuje ruch.
Double attack: You can make an extra attack instead of moving.

Bazowy speed postaci to 6 pol. Może sie ruszyć 6 pol i zaatakować lub zrobić coś, co wymaga zastąpienia ataku (replaces attacks, np. missiles), lub ruszyć się o podwojna swoja szybkość, czyli 12 pol.
Pol speeda w tym przypadku to 3 pola.
_________________
It's a trap!

x] x] x]

Chłopacy cie dojadą!
 
 
 
PiBi 

Allegro nick: BR4T_P1T
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-23, 00:55   

NaVaR napisał/a:
Appo: wyciąg z zasad:

Cytat:
Atak odruchowy (attack of opportunity):
Pojedynczy atak: Atak odruchowy jest atakiem pojedynczym. Postać mająca umiejętność specjalną pozwalającą wykonać jej dodatkowe ataki, nadal może wykona tylko jeden atak odruchowy.


Czy to nie oznacza że nie można skorzystać z takiej umiejętności jak Twin Attack :?:

Wiem że to nie jest tematem ale takie małe sprostowanie, z resztą patrząc na datę to trochę po niewczasie:P

Jedi Counseling:
Q: Does Twin Attack apply on an attack of opportunity?
A: Yes. You make one pair of attacks against the character thet provokes the attack of opportunity.

Przepisane z mini menagera, nie wiem czy była jakaś errata.
 
 
t_pot 

Allegro nick: t_potega
Wiek: 39
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 35
Skąd: Wawa
Wysłany: 2009-01-23, 11:33   

Navar - nie do końca się zgadzam....
Kod:
Q: Can you use Twin Attack on an attack of opportunity, immediate attack granted by a commander like the Imperial Officer, or Extra Attack granted by a Gonk Droid or General Windu?

A: Yes.


żródło FAQ wizadrsów
_________________
http://pl.jedicombat.com/...g-id=qjjbfftwtz
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 80
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-01-23, 21:53   

Zwiodły mnie słowa: "Atak odruchowy jest atakiem pojedynczym. (tłumaczenie własne)".
Przyznaję się do błędu jeśli chodzi o Twin Attack. Ale trzeba pamiętać że są inne umiejętności specjalne które nie wchodzą w skład ataku okazjonalnego.

EDIT:
Przenieśmy dalszą dyskusję na temat ataków okazjonalnych do odpowiedniego tematu:
http://www.dante.xon.pl/s...php?p=9941#9941
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Kuba 


Wiek: 22
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-02-06, 21:51   

No to jak jest w końcu z CE Ibisa , bo piszecie dwie strony i...
nie można tego zrozumieć.
_________________
Pilnie potrzebuje :
Jango fett BH , Durge JH ,Luke's Landspeeder , boss , Emperor Palpatine na tronie(IE) , i jak najwięcej różnych Jawów!!!
---------------------------------------------------
Niech moc będzie z nami !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12