Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: DantE
2010-01-22, 18:46
Mouse Droid
Autor Wiadomość
Paltius 


Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-08-31, 13:23   

jak dokładnie interpretowac tą zdolnośc Mouse Droida.... że daje taki sam komander co właściciel czyli że jak pisze na 6 cali to mouse rozdaje tak samo???
_________________
Fear is my ally
 
 
 
cwk88 
Outcast ;)


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 188
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-08-31, 13:27   

Dokładnie. Tak jakby mouse droid był tym właśnie commanderem (w zasadzie wszystkimi Twoimi Commanderem :) )
 
 
 
Paltius 


Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-08-31, 15:54   

z tego co napisałes wynika że mause droid rozdaje wszytkie commandery...bo wydaje mi sie że tylko jeden może...charakteru który wybiore na początku rozgrywki???
_________________
Fear is my ally
 
 
 
MiKaj 
Geniusz


Allegro nick: mikaj001
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 719
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-31, 15:57   

"each allied commander"

Czyli wszystkie commander effecty w twoim squadzie są liczone od mousa.
_________________
Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
 
 
 
alma666

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Chiny
Wysłany: 2009-11-13, 22:34   

mam pytanie odnośnie "myszy" ;] , czy jak jest CE, który pozwala zamienić figurki pozycjami w promieniu 6 pól, to można zamienić miejscami postacie, z których jedna jest w zasięgu mouse'a, a druga w pobliżu oryginalnego "dawcy" CE, czy muszą być w pobliżu tego samego?
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 26
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-11-14, 00:47   

Tak, możesz podmienić na takiej zasadzie. Mousy pozwalają Ci liczyć dystans od nich, co nie oznacza, że nie możesz w tym samym czasie liczyć od samego dowódcy.
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
alma666

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Chiny
Wysłany: 2009-11-14, 11:58   

tzn wiem, że mogę od dowódcy ciągle liczyć, ale czy jak np mouse jak na drugim końcu mapy a dowódca na innym to czy mogę kolesia obok mousea przerzucić do dowódcy a kogoś od dowódcy do mousea?
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 26
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-11-14, 12:03   

TAK MOŻESZ.
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
alma666

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Chiny
Wysłany: 2009-11-14, 12:06   

spoko, i nie nadużywaj caps lock'a ;]
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-11-14, 15:27   

Jeżeli możesz robić switcha w 6 polach Kuna to jakim sposobem między takim K3PO a myszą jeżeli masz powiedzmy 40 pól przerwy zrobić między tymi "wysepkami" switcha ? Wytłumacz mi to -.- bo nie wydaje mi się aby przenosiło figurkę na "falach radiowych" ;)
_________________
 
 
Luke123 

Wiek: 22
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 99
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-14, 16:21   

A Ty mi wytłumacz jak Thrawn przenosi na 40 pól ;-) .
_________________
-You don't know a power of dark side!- Darth Vader
-I know.- Han Solo
Mój login na Vassalu: Wiśnia
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-11-14, 22:25   

bo masz mas amede który pozwala przedłużyć CE na całą mapę - od myszy liczysz 6 pól ? i od K3PO też 6 pól ...
_________________
 
 
Luke123 

Wiek: 22
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 99
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-15, 11:02   

Mi chodziło o to, że Thrawn też nie przenosi przecież ,,falami radiowymi". ;-)
A Mouse może liczyć odległość ,,as well as from..." czyli tak samo jakby Mouse sam był tym Commanderem.
_________________
-You don't know a power of dark side!- Darth Vader
-I know.- Han Solo
Mój login na Vassalu: Wiśnia
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 24
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-15, 18:55   

Według Ciebie, Raquel, nie można przenosić figurek, które jedna znajduje się przy Thrawnie/K-3PO/Panace/Sidiousie, a druga przy mouse droidzie?
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-11-15, 20:53   

Nie według mnie ale tak mi się wydaje .
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12