Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Rolling Cleave+Twin Attack
Autor Wiadomość
Darth Ados 

Wiek: 23
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 37
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-01-19, 16:53   Rolling Cleave+Twin Attack

Czy jeśli figurka ma Rolling Cleave i Twin Attack, to po wyeliminowaniu figurki przeciwnika może ruszyć się jedno pole i zaatakować następną dwa razy?
 
 
kosssa4 


Wiek: 25
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-19, 17:15   

Tak. Twin Attack działa zawsze, kiedy wykonujemy atak.
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Darth Ados 

Wiek: 23
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 37
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-01-19, 17:15   

Dzięki :-)
 
 
Bodziak 


Allegro nick: dreamwords
Wiek: 27
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 402
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-07, 20:38   

Skorzystam z tematu, żeby nie tworzyc nastepnego. Czy można skorzystac z rolling cleave tylko po to zeby zrobic jedno pole? Czyli zabijam wroga i nie mam nikogo w zasięgu pola, czy moge sie np. schowac? Albo zabijam i mam wroga, ale czy moge wybrac schowanie sie? (sadze ze dostepna jest albo 1. opcja albo obie)
Zeby przyspieszyc dyskusje:
"Rolling Cleave (Once per turn, if this character defeats an adjacent enemy by making attack, she can immediatly move 1 square and then make 1 attack against another adjacent enemy without provoking an attack of opportunity)"
Chodzi mi o kawałek pogrubiony. Czy dziala to na zasadzie "mozesz sie ruszyc i zaatakowac" czy "mozesz sie ruszyc i mozesz zaatakowac". Twardo tlumaczac wychodzi na to pierwsze, ale co wy o tym sadzicie?
_________________
"War... War never changes..."
 
 
 
Kajo 

Wiek: 26
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2010-02-07, 22:49   

Z FAQ

Q: When Darth Maul performs a Rolling Cleave, are both parts mandatory? Can he choose to do the movement but not the attack, or the attack but not the movement?

A: Both parts are optional. Darth Maul may choose to do the movement, but not attack. Likewise, he may choose to make the attack, but not move.

Czyli możesz albo ruszyć i zaatakować, albo tylko się ruszyć, albo tylko zaatakować.

Co więcej jeśli nie wykorzystałeś 4 ataków (double+twin) tylko 2 to możesz ruszyć się i zaatakować 4 razy;)

Q: Suppose Darth Maul starts his turn adjacent to an enemy and defeats it with an attack, then uses Rolling Cleave to move 1 square and attack another enemy. Because he moved, is he now precluded from using his Triple Attack ability?

A: No. Darth Maul may continue a Triple Attack sequence that he had started before using Rolling Cleave. The special movement allowed by Rolling Cleave does not count as a move for purposes of Triple Attack. In the example, Darth Maul is still entitled to the last two attacks of his Triple Attack sequence.

Ogólnie z Sith Rage Asajj potrafi wbić 180 damage :-D
 
 
 
Bodziak 


Allegro nick: dreamwords
Wiek: 27
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 402
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-07, 22:57   

Oho, zrobilo sie nawet ciekawiej niz myslalem, wielkie dzieki :)
_________________
"War... War never changes..."
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 24
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-02-07, 23:27   

Najlepiej jak ktoś gra taką Asajią np. przeciwko armii ewoków xD
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Bodziak 


Allegro nick: dreamwords
Wiek: 27
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 402
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-07, 23:31   

wtedy zabije gora 3 naraz xD nie taki power, ale jacys slabsi jedi, 3x2 ataki po 30 ;D
_________________
"War... War never changes..."
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 24
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-02-08, 07:58   

Ale jeśli są w kupie to po kolei je deda póki się nie skończą. :-P
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Takenada 


Allegro nick: Washak
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 64
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2010-02-08, 09:36   

Darth Wojtasza napisał/a:
Ale jeśli są w kupie to po kolei je deda póki się nie skończą. :-P

Once per turn - Raz na ture. Nic nie da że są w kupie, i tak Rolling Cleave można użyć tylko raz w turze
_________________
Wasiak.. i wszystko jasne
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 24
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-02-08, 22:06   

Mój błąd nie gram figurką, a teraz nie doczytałem. ;-)
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Paltius 


Wiek: 31
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Radom
Wysłany: 2010-03-02, 21:31   

ja mam pytanie czy Twin Atak współdziała ze wszetkimie Sp.Abilities( takie jak np HEal wszytko co zastepuje normalny atak itp)?????
_________________
Fear is my ally
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 24
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-03-02, 22:34   

Twin Atacck podwaja jedynie ataki. Tzn. heala nie możesz dwa razy użyć, ponieważ podwaja ataki, a nie zdolności je zastępujące. :-D
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
bbartolus 


Wiek: 23
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 373
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-03-03, 17:12   

I do tego heal jest replaces attacks czyli zastępuje ataki.
_________________
Lord Vader

Szukam Mouse Droid, Rodian Brute, Ewok, Ugnaucht Demolitionist.

Mój sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1804
 
 
 
Tsavong Lah 


Wiek: 26
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-03-04, 20:22   

bbartolus napisał/a:
I do tego heal jest replaces attacks czyli zastępuje ataki.


Lightsaber Assault też jest Replaces Attacks, a Twin działa.

Jednakże twin attack jak sama nazwa wskazuje działa tylko przy Atakach ;-)
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12