Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Twin Attack,Double Attack i Triple Attack
Autor Wiadomość
fett 98 

Wiek: 21
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 76
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2009-03-15, 21:08   Twin Attack,Double Attack i Triple Attack

czy jeśli mam Octuptarra Droid , Geonosian Overseer i General Grievous, Droid Army Commander to ile ma ataków Octuptarra Droid jeśli się nie rusza[ma Twin Attack,Double Attack i Triple Attack ]
_________________
''nie ma emocji-jest spokój
nie ma ignorancji-jest wiedza
nie ma pasji-jest pogoda ducha
nie ma śmierci-jest moc ''
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-03-15, 21:09   

Liczy sie triple i twin czyli ma 6 ataków. Na forum zresztą jest gdzieś napisane że liczą sie zawsze te najwyższe premie jeśli są dwie dotyczące tego samego.

edit i Raquel mi mówił że najwięcej ataków ile da sie osiągnąć to 6.
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
Ostatnio zmieniony przez bastekkk 2009-03-15, 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
durge 


Wiek: 23
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-15, 21:10   

Ma sześć ataków (triple attack+twin attack). Triple z Double się nie kumuluje.
_________________
Na sprzedaż wszystkie figsy które posiadam ,cała kolekcja http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1089. Życzę miłych zakupów ;)
 
 
Fixer 


Wiek: 24
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 267
Skąd: Legnica
Wysłany: 2009-03-15, 21:13   

Jeśli się nie rusza, to ma 6 ataków (3 z Triple Attacku, a do każdego z nich po jeszcze jeden z Twin Attacku). Musi to jednak wyglądać tak, że wykonujesz po 2 ataki przeciw temu samemu przeciwnikowi i tak trzy razy, przeciw temu samemu, lub różnym.
_________________
http://fixer.art.pl/
 
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 25
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-03-15, 21:18   

Jest troszeczke inaczej. Ocuptarra ma i Triple i Twin i Double, ale gdzy sie nie rusza ,to może wykonać tylko jedna zasade replaces attacks w danym momencie. W praktyce oznaczo to, iż zawsze wykonujesz 3 twinnowane (6) ataki.
Tyle ode mnie.
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-03-15, 21:28   

tzn ze jak przejdziesz kawałek to robi triple ? Ja z forum wiem ze liczy sie zawsze ta najwyższa premia czyli double nie ma.

cytując NaVaR-a (że sie nie masz naraz double i triple)
Cytat:
Master Kota: Commander Effect:
Fringe followers within 6 squares get +3 Attack and +3 Defense.

Yoda, Jedi Master; Bastila Shan: Force Valor
Force 2; replaces attacks; For the rest of the skirmish, this character gains the following Commander Effect: Followers within 6 squares get + 2 Attack and +2 Defense.

Kumulują się tylko te CE, które dodają inne dodatki/przywileje/umiejętności dla sojuszniczych postaci.
W przypadku jeśli chodzi o CE M.Koty i Force Valor nie następuje kumulacja. Bo oba CE dodają +X do ataku i obrony.

Przykład CE, które się kumulują:
Trooper followers within 6 squares get +3 Attack if they do not move this turn.
+
Trooper followers within 6 squares gain Opportunist (+4 Attack and +10 Damage against an enemy who has activated this turn)

Formalnie oba CE powiększają atak postaci ale jeden działa przez treść CE, a drugi przez nadanie postaci odpowiedniej umiejętności.




jeśli źle zrozumiałem Ciebie, sorki ;p
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 25
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-03-15, 21:35   

Czy Double Attack i Triple Attack to bonusy/premie?
Źle mnie zrozumiałeś.
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-03-15, 22:30   

Nie mam wszystkich statystyk dlatego będę opierał się na tym co mogę przeczytać powyżej. Zakładam że figurka Octuptarra Droid dostaje dodatkowe bounusy do karty z CE w postaci: Double Attack i Twin Attack.

Z definicji zdolności Double/Triple Attack wyraźnie jest napisane że można skorzystać z tych umiejętności jeśli figurka się nie ruszy. Czyli zamiast ruchu dostaje dodatkowe ataki (Double: razem dwa ataki; Triple: razem trzy ataki).
Zważywszy na zasadę nie kumulacji tych samych umiejętności posiadanie podwójnego i potrójnego ataku przez tą samą postać/figurkę nie sprawi że może ona wykonać łącznie czterech ataków (jeden podstawowy, jeden dodatkowy wynikający z Double.A., dwa dodatkowe wynikające z Triple.A.).
Dlatego figurka z oboma tymi umiejętnościami może wykonać tylko jedną ze zdolności wtrakcie swojej aktywacji: albo strzelić dwa razy albo trzy razy i zamiast ruchu.

Zdolność Twin Attack już była omawiana na forum. Ale opiszę w skrócie:
Dzięki Twin Attackowi otrzymujesz możliwość wykonania dodatkowego ataku za każdy atak - ale musi to być atak w tą samą postać co poprzedni. Czyli atakując Octuptarra.D. trzech różnych przeciwników (korzystając z Triple.A.) do każdego możesz strzelić dwa razy - 1 strzał z Triple, 1a z Twina, 2 strzał z Triple, 2a z Twina, 3 strzał z Triple, 3a z Twina (razem sześć ataków). Jak widać połączenie Double/Triple Attack i Twin Attacku tworzy swego rodzaju pary nierozerwalnych ataków z czego każda para ataków może zostać wycelowana w innego przeciwnika.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-03-15, 22:36   

NaVaR napisał/a:
albo strzelić dwa razy albo trzy razy i zamiast ruchu.

takie małe pytanko
ten triple musi być zamiast ruchu (tak tu jest napisane)
double też ?

edit wiecie wole mieć to jasno że sie bardziej nie da ale rozumiem że tak. Chodzi o to w takim razie ze moge skorzystać z double albo z triple (chociaż wiadomo co sie wybierze ;p xD )
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
Ostatnio zmieniony przez bastekkk 2009-03-15, 22:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marat 

Wiek: 29
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 117
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 2009-03-15, 22:42   

Jeśli nie masz zdolności grater mobile attack to tak.
 
 
hackeradyn 

Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 442
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-03-15, 22:55   

Bastekk wpadnij na ligowy turniej w nastepna niedziele, to Ci wszystko wyjasnimy w realu. Tak chyba bedzie najwygodniej dla nas i dla Ciebie.
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-03-16, 14:24   

bastekkk napisał/a:
ten triple musi być zamiast ruchu (tak tu jest napisane)
double też ?

Double/Triple Attack maja w definicji podane że są zamiast ruchu. Czyli jak chcesz skorzystać z tej umiejętności to nie możesz się ruszyć figurką. Jeśli wcześniej się ruszysz to możesz tylko raz zaatakować.

Jeśli figurka posiada Double/Triple Attack i zdolność Greater Mobile Attack to w takim przypadku możesz wykonać podwójny/potrójny atak i też się ruszyć (przed lub po atakach) ale łącznie 6 pól ruchu.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Fixer 


Wiek: 24
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 267
Skąd: Legnica
Wysłany: 2009-03-16, 14:33   

Z opisu Greater Mobile Attacku (z tego co zrozumiałem) wynika, że ta postać może wykonać swoje wszystkie ataki i ruszyć się w tej turze, ale te dodatkowe musi wykonać przed rozpoczęciem poruszania się.

Zasady napisał/a:
But he must make them all (ataki dodatkowe) before resuming movement.
_________________
http://fixer.art.pl/
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-03-16, 14:51   

Fixer: tak zgadza się.
Przykład: figurka ze zdolnościami Double/Triple Attack i Greater Mobile Attack, rusz się X pól wychodząc na czysty strzał do przeciwnika. Wykonuje wszystkie ataki wynikające ze zdolności D./T. Attack. Dzięki G.M.Attack może się "schować", czyli wykonać Y pól ruchu po ataku. Gdzie X+Y pól ruchu musi być równa 6 pól.

Nie można zrobić tak że najpierw ruszymy się X pól zaatakujemy raz, a potem skończymy ruch i wykonamy następne ataki które są dostępne z Double/Triple Attack. Jak atakujesz to wszystkimi atakami, nie można ataków dzielić.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-04-02, 22:17   

Mam pytanie (akurat ten temat jakoś pasuje) , czy mając Double\triple Attack możne ruszyć się i wykonać wszystkie ataki?

Jest napisane "without moving first", oraz "it then has the optional either to move normally or to make extra attack"

Wpisane jest tam 'Normally", a przyjmuję, że normally oznacza ataki "nie mocowe".

Więc stąd moje pytanie. Raczej wskazuje na to, że nie moze wykonać atakó, ale zawsze lepiej się zapytać. ;-)
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11