Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o Commander Effect
Autor Wiadomość
Takenada 


Allegro nick: Washak
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 64
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2009-11-30, 12:58   

Scout załapie się jeśli się nie ruszy. GMA nie działa w ten sposób że postać uważa się że się nie ruszała, on po prostu pozwala na używanie wszystkich ataków mimo że postac się ruszała
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-11-30, 13:49   

DAmnit... no cóż ale próbowałem:pp
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-12-03, 11:50   

Stormtrooper Officer CE: Trooper followers within 6 squares get +3 Attack if they do not move this turn.

Warunek działania CE jest następujący: podlegają jemu żołnierze (trooper), podwładni (followers) i ci którzy się nie ruszą. A czym jest GMA i MA :?:
W luźnej interpretacji to nic innego jak strzelanie w ruchu.

Więc albo skorzystasz z tego CE albo tego.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-12-03, 13:39   

Ale jednostka, która dostaje ten comander musi mieć "umiejętność" "trooper"?? :-?
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 30
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-03, 14:40   

chodzi o tą cześć w nazwie jednostki (Trooper : Scout, Snow, Storm, Shock itd itd)
_________________
 
 
jacob12 


Wiek: 21
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-12-16, 11:40   

Nie śmiejcie się, ale jakoś nie skumałem commander effect Odd Balla. Moglibyście wytłumaczyć? o.O
_________________
Witaj Gość

Staraj się nie spamować Gość

Do nooobków którzy nie znają sie na skryptach np. Lampka itp. - to jest skrypt (you) (kwadratowe nawiasy) więc proszę nie bulwersować mi się bo to mnie wkurza - dzieci. ;)
Dziękuję za uwagę.
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-12-16, 13:12   

Allied characters with Pilot gain Grenades 20.
Allied characters with Pilot gain Penetration 20.

Sojusznicze postacie z "Pilot" zyskują Granaty 20/Penetracja 20.

Na przyszłość użyj słownika polsko-anglo-saskiego, albo wyszukaj podobny efekt i sprawdź jak został przetłumaczony w zasadach - linka do tłumaczenia szukaj na forum.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
jacob12 


Wiek: 21
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-12-16, 16:51   

Ok, ok thx za odpowiedź już kumam.
_________________
Witaj Gość

Staraj się nie spamować Gość

Do nooobków którzy nie znają sie na skryptach np. Lampka itp. - to jest skrypt (you) (kwadratowe nawiasy) więc proszę nie bulwersować mi się bo to mnie wkurza - dzieci. ;)
Dziękuję za uwagę.
 
 
Waaagh 

Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: okolice 3City
Wysłany: 2010-01-21, 10:34   

Lando (może nie tylko on) daje non-unique followers Mobile Attack w zasięgu 6 pól.

Czy figurka przez całość swego ruchu musi być w zasięgu jego CE, czy na początku tury, czy w momencie wykonywania ataku ?

Jak to dokładnie jest w przypadku takich CE które oddziałowują na ruch ?
 
 
 
Manowar

Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-01-22, 23:39   

Jeśli przyjąć to czego się tu dowiedziałem, czyli że nie deklaruje się ruchów, np. nie deklaruje się ataku tylko po prostu wykonuje ruch i być może w ostatnim heksie sobie strzeli. Zatem uważam, że nie może sobie pójść, w pewnym momencie wystrzelić i wrócić ponieważ stracił już kontakt z Lando i nie działa zasada. Co innego gdyby można było deklarować na początku ruchu co chce się wykonywać, wtedy miałoby to rację bytu, ale jest inaczej.
 
 
Takenada 


Allegro nick: Washak
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 64
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2010-01-23, 09:23   

Waaagh napisał/a:
Lando (może nie tylko on) daje non-unique followers Mobile Attack w zasięgu 6 pól.

Czy figurka przez całość swego ruchu musi być w zasięgu jego CE, czy na początku tury, czy w momencie wykonywania ataku ?

Jak to dokładnie jest w przypadku takich CE które oddziałowują na ruch ?


Nie pamiętam już czy na tym forum czy na wizardach bardzo dokładnie to wytłumaczono, ale przypominając wygląda to nastepująco:
1. Zaczynamy ruch jesteśmy 8 pól od lando jedziemy 4 pola wchodzimy w jego zasięg wykonujemy atak i w tym momencie działa na nas CE Mobile Attack.
2. Zaczynamy ruch 3 pola od lando, jedziemy 4 pola wykonujemy atak i CE Lando w tym momencie na nas nie dziala
Rekapitulujac postac musi być w zasięgu CE podczas wykonywania ataku
_________________
Wasiak.. i wszystko jasne
 
 
kuba 1999 


Wiek: 20
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 263
Skąd: Łomianki
Wysłany: 2010-01-24, 12:08   

Ile CE mogą roznosić Mousy za jednym razem :?:
_________________
You can see me (TY)
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-01-24, 12:19   

Nie ma ograniczeń więc podejrzewam,że nieograniczoną ilość= czytaj tyle ile masz tego w swoim składzie
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 30
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-01-24, 21:08   

w zasadzie myszy jest liczba mnoga co do CE więc jest tak jak napisał komix -
_________________
 
 
Abukk 


Wiek: 23
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 41
Skąd: kraków
Wysłany: 2010-02-04, 19:44   

Mógby ktoś mi wyjaśnić CE admirala ozzela z imperium?
_________________
szukam chętnych do gry w KrK. dopiero się ucze (:

poszukuje mouse droida, Ugnaught Demolitionist
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 11