Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o Commander Effect
Autor Wiadomość
Fixer 


Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 267
Skąd: Legnica
Wysłany: 2009-04-13, 16:08   

Mam pytanie:
Czy CE oddziałujące na figurki posiadające Mobile Attack działają również na figurki z GMA?
_________________
http://fixer.art.pl/
 
 
 
Leobreaker 


Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-13, 17:41   

Jeśli w CE jest napisane, że działa na postaci z umiejętnością zawierającą w nazwie "mobile" lub "attack", to wtedy działa. W pozostałych przypadkach nie.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
Destrix 


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 65
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-07-06, 15:57   

Kiedy postac dostaje Evade z jakiegoś CE (np. od Bith BSV), to czy może dostac też GMA od Twi`lek BSV czy Evade musi byc "printed"?
_________________

 
 
 
MiKaj 
Geniusz


Allegro nick: mikaj001
Wiek: 26
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 719
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-06, 16:13   

Może dostać GMA, oczywiście jeżeli w danej chwili będzie działało na niego CE dające Evady, np kiedy bith zginie, to figurka traci i evade, i GMA. Nie ma żadnej różnicy pomiędzy abilitkami wydrukowanymi na karcie, a tymi które dostaje dzięki CE.
_________________
Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
 
 
 
Lord Nekhrantus 


Wiek: 25
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 125
Skąd: Jaworze
Wysłany: 2009-07-06, 18:03   

Chyba, że by było napisane, że chodzi o "naturalne".
_________________
Booker T. Jones, you're the boss!
 
 
 
bbartolus 


Wiek: 22
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 373
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-07-18, 19:31   

nie smiejcie sie ale nie wiem kto to jest quarmaster :?:

[ Dodano: 2009-07-18, 20:52 ]
a vader który daje +6 obrony trooperom daje tez przeciwnikowi :?:
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 80
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-07-20, 14:01   

bbartolus: pomyśl tak logicznie czy szkolił byś dowódcę tylko po to aby jego umiejętności udzielały się twojemu przeciwnikowi :?:
CE dające jakieś bounusy (plus ileś tam do ataku obrony itp itd) działa tylko na sojusznicze jednostki - chyba że inaczej jest napisane w treści tego CE.

bbartolus napisał/a:
quarmaster

Też nie wiem bo ni kojarzę takiej figurki. :|
Sprawdź pisownię :!:
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
alma666

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Chiny
Wysłany: 2009-11-23, 17:31   

czy CE Bindo i Revana kumulują się biorąc pod uwagę fakt, że u Bindo pochodzi on z innego źródła (moc)? i czy druga część CE Revana, ta o ruchu też działa na droidy i czy też ogranicza się do 6 pól?
 
 
Lord Nekhrantus 


Wiek: 25
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 125
Skąd: Jaworze
Wysłany: 2009-11-23, 17:39   

Moim zdaniem oba CE nie kumulują się pod względem ataku, ponieważ, co prawda, żeby go dostać, Jolee musi użyć Mocy, ale jednak po użyciu tej mocy CE pozostaje CEem. Natomiast jeśli chodzi o obronę, to jak najbardziej - dostają +2 do obrony.

Druga część CE Revana na pewno działa na droidy, bo na początku napisane jest "Droids are subject to these effects...". Jednak moim zdaniem część dotycząca ruchu nie jest ograniczona 6 polami, ponieważ nie ma tego podanego bezpośrednio w zdaniu, w którym znajduje się ta część CE. 6 pól odnosi się do +4 ataku.
 
 
 
alma666

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Chiny
Wysłany: 2009-11-23, 17:56   

no dobra, a jak np commander jest dla followers a drugi dla allies to też się nie kumulują?
 
 
Leobreaker 


Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-23, 17:57   

Nie, dopóki dają tę samą premię.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 80
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-11-24, 11:50   

Darth Revan - Droids are subject to these effects: Non-Unique followers within 6 squares get +4 Attack. Once per round, after initiative is determined, 1 ally can immediately move up to its Speed before any other character activates.

Jolee Bindo - Followers within 6 squares get +2 Attack and +2 Defense)


Jak widać oba CE zwiększają atak. Ale wedle zasad kumulować można tylko te statystyki, których zwiększenie wynika z innego źródła, a w tym przypadku treść CE jest tożsama (różnica jest tylko w wartości dodatku) co oznacza że nie możemy skumulować ataku i dodać +6 a jedynie najwyższy dodatek, czyli +4.
Jeśli chodzi o pozostałą treść obu CE to one się nie Pokrywają a uzupełniają. Czyli można wykonać ruch po rzucie inicjatywy i postacie w zasięgu CE dostają +2 do obrony.

Sprawdzając kumulację wybranych CE nie patrzysz na to skąd one (dane Efekty Dowódcy) pochodzą tylko co one dają figurkom, na które wypływają.

alma666 napisał/a:
no dobra, a jak np commander jest dla followers a drugi dla allies to też się nie kumulują?

Nie ma znaczenia na kogo wpływa CE, ważne żeby wypływał na daną figurkę. Nie liczy się to czy figurka jest followersem czy alliesem, jeśli oba CE podnoszą ta samą statystykę to nadal się nie kumulują :!:
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
alma666

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Chiny
Wysłany: 2009-11-28, 20:05   

czy Mandalorianie, którzy są w teamie z Qel-Dromą podlegają CE od sithów? tzn te, które nie mają dopisku, że tylko dla sithów
 
 
Leobreaker 


Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-28, 21:43   

Tak, podlegają.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-11-30, 10:32   

Dobra to ja mam pytanko: kombinuję ostatnio jak koń pod górę i w związku z tym mam pytanko.

Sprawa wygląda następująco:
Scout Troopera , który ma stealtha dopakowuję wrzucając do składu na początek Bith Vigo a potem Twi'lek Vigo. Po tej operacji Scout ma evade'a i GMA (taaa oczywiście w zasięgu 6 pól ale wiadomo Ameda i nie ma sprawy).

Zastanawiałem się, czy jeśli wcisnę do składu Stormtrooper Officera z jego CE ( troopersi dostają +3 ataku jeśli się nie ruszą) to czy teraz tak dopakowany Scout również załapie się na ten dodatek skoro ma teraz GMA.

Pozdrawiam i jeśli ta sprawa była już poruszana to proszę po mnie nie jeździć za bardzo:pp
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 11