Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o Commander Effect
Autor Wiadomość
MiKaj 
Geniusz


Allegro nick: mikaj001
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 719
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-22, 12:19   

Nie. Nie kumulują się. Ale ta kwestia była już omawiana tysiące razy, następnym razem poszukaj lepiej zanim się zapytasz.
_________________
Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
 
 
 
Johan 


Wiek: 26
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 580
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-22, 12:50   

Nawet nie musi szukać, wystarczy że przeczyta wcześniejsze posty :-/
_________________

Mój sklepik - wejdź koniecznie!
 
 
 
Mateusz1996 


Wiek: 22
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 362
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-22, 17:50   

Ok, bardzo was przepraszam :oops:
_________________
"I'm no Jedi; I'm just a guy with a lightsaber and a few questions."
New Republic - wszystkie modele
VASSAL - MateuszM
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2008-12-05, 18:55   

Nareszcie mogę się o to zapytać XD... czy jeśli luk'e z LOTFa ma GMA i doubla to jeśli dostaje CE od Lei z A&E lub od Bothan Nobla to czy może wykonać 2 ataki :?: :roll:
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Leobreaker 


Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-05, 18:59   

Nie. I co z tego, że ma GMA?
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2008-12-05, 19:00   

To że może wykonać 2 ataki po ruchu... a zaraz po tym figurka nie może się ruszyć więc może to tak jakby się ruszyła... no nie wiem
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Leobreaker 


Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-05, 19:03   

To, że postać nie może się ruszyć, to nie znaczy, że postać się traktuje jako ruszony. A poza tym w CE jest napisane immediate attack. Liczba pojedyncza.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2008-12-05, 19:04   

No tak ale twin attack działa... spoko ;-)
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Leobreaker 


Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-05, 19:07   

Bo w twin jest napisane, że kiedykolwiek (oprócz ataku okazyjnego) wykonuje atak, to zrobi dodatkowy atak w tym samym celu. Twin nie działa na samego twina.

[ Dodano: 2008-12-05, 19:08 ]
A tak w ogóle, to piszesz w złym temacie.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
Johan 


Wiek: 26
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 580
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-05, 19:22   

Double Attack działa tylko w turze postci go posiadającej. CE Lei/Bothana działa tylko w jego turze.
_________________

Mój sklepik - wejdź koniecznie!
 
 
 
Leobreaker 


Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-06, 12:43   

To jest moim zdaniem pytanie o Double Attack, Immediate Attack i Greater Mobile Attack.
 
 
 
Radekk 


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 167
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-03-28, 09:54   

Mam taki problem dotyczy General Aayli Secury i Comma ndera Gree z CW
Na Securze jest napisane "Allied characters with order66 gain Double Attack" tu z kolei Gree ma tą zasadę(O66) i nie wiem czy on dostaje ten DA bo z waszej rozmowy doszedłem do innych wniosków
 
 
Leobreaker 


Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-28, 09:55   

Gree dostaje.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
Radekk 


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 167
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-03-28, 10:10   

Dzięki aha zapomniałem się zapytać o CE Gree bo niespecjalni go rozumiem

" Allied characters are treated as having the same name as each other only for purposes of special abilities whose name contains squad"

Samo CE wiem że daje Squad Assault ale mam problem z powyższą częścią
Chodzi w tym o to , że WSZYSCY (Non-unique) są traktowani jakby mieli tą samą nazwę np Clone Trooper ?
 
 
Luke123 

Wiek: 23
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 99
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-28, 11:59   

Nie do końca. Chodzi że wszyscy sojusznicy są traktowani jako nazywający się tak samo, ale tylko dla special abilites zawierających w nazwie słowo ,,Squad". Dotyczy to też Unique.
_________________
-You don't know a power of dark side!- Darth Vader
-I know.- Han Solo
Mój login na Vassalu: Wiśnia
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12