Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Muun Tactis Broker
Autor Wiadomość
Luke Skywalker 
Minisy to sól


Wiek: 30
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 151
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-01-09, 22:40   Muun Tactis Broker

Jest taka sytuacja: Początek Inicjatywy, ja oraz mój przeciwnik deklarujemy użycie Muun Tactis Brokera. W tym przypadku musimy obaj rzucić kostką, z tą różnicą, iż w mojej ekipie jest postać z Reconem. Czy właśnie wtedy mogę rzucić drugą kostką, czy liczy się to tylko przy "normalnej" inicjatywie? Pozdrawiam
_________________
minisy? -> żal...
 
 
Lord Bart 
Sith happens


Allegro nick: Bart985
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 343
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-09, 22:58   

W mojej interpretacji to nie jest standardowy rzut na inicjatywę więc Recon nie działa. Po prostu dorzucacie 20tki do tych jedynek
_________________


 
 
 
PabloJr 


Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 236
Skąd: Z-ne
Wysłany: 2008-01-10, 14:57   

Jeśli obydwaj używacie Tactics Brokera wychodzi na to, że jest remis. A cytując zasady:
Cytat:
Jeśli dowolna sprzymierzona postać posiadająca tą specjalną umiejętność ma w linii widoczności wroga, możesz wykonać dwa rzuty na inicjatywę i wybrać wyższy wynik. Jeśli wybrany wynik oznacza remis, obaj gracze muszą powtórzyć rzut (możesz użyć Rozpoznania, by wykonać dwa rzuty). Możesz wykonać taką akcję tylko raz, niezależnie ile masz sprzymierzonych postaci z Rozpoznaniem.
Wynika z tego, że możesz rzuicic dwa razy na powtórzenie rzutu.
_________________
Oddam życie za Hordę!
 
 
 
Sev 


Wiek: 28
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 328
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-01-10, 16:18   

Pablo ma rację.
_________________
Fixer: "More Geonosians incoming!"
Sev: "Great. More bugs, more kills."
 
 
 
Lord Bart 
Sith happens


Allegro nick: Bart985
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 343
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-10, 20:52   

PabloJr napisał/a:
Wynika z tego, że możesz rzuicic dwa razy na powtórzenie rzutu


Z czego to wynika :?: Bo bynajmniej nie z tej interpretacji ;-)
_________________


 
 
 
Darth Ewok 


Wiek: 28
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 475
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-11, 07:55   

a co jesli gramy nom anorem i chcemy "poswiecic" jedną miniaturkę ze stealhem aby wygrać inicjatywe a ona stoi przylegle do naszej figurki i do przeciwnika? czy obydwaj dostajemy obrazenia?
_________________
CS 60/60 | RS 60/60 | BH 60/60 | A&E 60/60 | BOH 17/17 | TFU 60/60 | LOtf 59/60 | COtf 60/60 | ROTs 60/60 | UH 59/60 | AoE 0/? (w drodze) ;)
 
 
 
Ki Adi Mundi 


Allegro nick: ki-adi-mundi
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 598
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2008-01-11, 10:51   

tak, bo w tym momencie figurka liczy sie jako zabita, wiec Self Destrukt dziala normalnie.

co do pytania glownego... Wydaje mi sie ze w tym momencie liczy sie to tak, jakby wyrzucic 2 jedynki. Bo w definicji Tactic Brokera jest ze rzut przeciwnika jest bez rzutu jedynka. Recon nie pozwala przerzucic wyniku, tylko rzucic 2x i wybrac wynik. Na przerzut pozwala np Force Anticipation.
_________________
szczesliwy posiadacz 73 Ewokow, 52 Ewok Warriorow, 28 Ewok Scoutow, 10 Ewockich Lotni, Lograya i Wicketa :D
populacja plemienia: 165 :D

May the Fur be with You!

Kupie Ewoki wszelkie w ilosciach hurtowych :)
 
 
Darth Ewok 


Wiek: 28
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 475
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-11, 17:45   

Według mnie jest tak jak mówi Ki-Adi
_________________
CS 60/60 | RS 60/60 | BH 60/60 | A&E 60/60 | BOH 17/17 | TFU 60/60 | LOtf 59/60 | COtf 60/60 | ROTs 60/60 | UH 59/60 | AoE 0/? (w drodze) ;)
 
 
 
Lord Bart 
Sith happens


Allegro nick: Bart985
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 343
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-11, 19:55   

Ale to nie jest rzut na inicjatywę tylko dogrywanie inicjatywy wywołane tymi samymi zdolnościami. Brzydko to brzmi, ale tak to technicznie wygląda.
_________________


 
 
 
Lampka 
Mando`evaar


Allegro nick: Zderewolaz
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 177
Skąd: Manda`Yaim/Kraków
Wysłany: 2008-01-19, 23:12   

Jeśli inicjatywa przeciwnika wynosi automatycznie 1, to czy zadziała umiejętność Rezerwy San Hilla albo Ozzela?(jeśli wyrzucisz jeden na inicjatywę, dostajesz 20punktów jednostek)?
_________________
Ib'tuur jatne tuur ash'ad kyr'amur...
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 81
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-01-20, 00:45   

Cytat:
Admiral Ozzel:
Imperial Reserves 20 If you roll exactly 6 for initiative, you can add up to 20 points of non-Unique Imperial characters to your squad immediately before your first activation of the round

Khem... Jeden nie równa się 6. :P

A co do San Hilla to nie jestem pewien ponieważ definicja brzmi:
Cytat:
Separatist Reserves 20 If you roll a 1 for initiative, you can add up to 20 points of Separatist characters to your squad immediately before your first activation of the round.

A w niej jest słowo "wyrzucisz na inicjatywę".
Za to:
Cytat:
Tactics Broker Once per round, before initiative is determined, choose 1 other character in your squad. Remove that character from play; that character is defeated. An opponent's initiative check result automatically becomes 1.

Podaje że twój rzut staje się jedynką...

Szczerze to nie wiem, ale na chłopski rozum to bym przyjął że taktyk wpływa na wyrzuconą inicjatywę czyli tak jak byś wyrzucił jedynkę - czyli dostał byś rezerwy z figurki San Hilla.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Darth Revan 


Wiek: 26
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 387
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-01-20, 13:59   

Mi też się wydaje, że byś dostał te darmowe punty. Bo jak stwierdził NaVaR Muun Tactic Broker działa w sposób taki, że twój rzut na inicjatywe wynosi automatycznie 1. Więc moim zdaniem dostajesz punkty(choć nie jestem tego w 100% pewien).
_________________
Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasjia.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęge.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
 
t_pot 

Allegro nick: t_potega
Wiek: 41
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 35
Skąd: Wawa
Wysłany: 2008-03-31, 15:28   

Cytat:
Tactics Broker

Q: Can Tactics Broker be turned off if a player doesn't want to remove a character from play?

A: No. A character must be removed from play each round.

Q: When a character is removed from play, and counts as defeated, what happens with abilities like Avoid Defeat, or Self Destruct?

A: The character is removed from play, so it cannot take advantage of any effect that would prevent it from being defeated, however, other effects that trigger when a character is defeated, like Self-Destruct, would still occur.

Q: How does Tactics Broker interact with Never Tell Me The Odds?

A: Tactic Broker has no effect. Characters are not removed, and the initiative roll is not modified.

Q: What happens if there are two characters with Tactic Broker in your squad?

A: Tactics Broker only takes effect once per round regardless of the number of characters in a squad with the ability.

Q: How does Tactics Broker interact with Recon or Anticipation?

A: Multiple rolls and rerolls still result in the selected final roll being considered a 1. Only in the case of a tie (that is, the player with Tactics Broker also rolling a 1) would the Tactics Broker ability be lost.



Z FAQ
_________________
http://pl.jedicombat.com/...g-id=qjjbfftwtz
 
 
 
Leobreaker 


Wiek: 28
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-31, 18:48   

Hmm... Czyli nie warto go brać do drużyny z małą ilością figurek.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 81
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-03-31, 19:04   

t_pot napisał/a:
Q: When a character is removed from play, and counts as defeated, what happens with abilities like Avoid Defeat, or Self Destruct?

A: The character is removed from play, so it cannot take advantage of any effect that would prevent it from being defeated, however, other effects that trigger when a character is defeated, like Self-Destruct, would still occur.

Ostatnio się z Piotrkiem w Gryfie zastanawialiśmy nad tym zagadnieniem. :->
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12