Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe karty
Autor Wiadomość
EvilOne 

Wiek: 33
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 30
Skąd: Przasnysz/Warszawa
Wysłany: 2008-02-29, 13:56   

Niezle, dzieki. Te AT-RT wygladaja na mocniejsze od Tauntanow, ale stopa, ta nie na podstawce, to pewnie bedzie im czesto odpadala...
 
 
dyndo sydius 


Wiek: 24
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 165
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2008-02-29, 17:03   

I znowu się będę męczył żeby to złożyć tak jak w przypadku tauntaunow :-x :mrgreen:

Niepokoji i denerwuje mnie tylko, że narazie nie ma żadnego nowego modelu. Nie licząc słabo widocznego UT-AT.
_________________
Moje WANT!!!

Dawny nick - jacosjacos
 
 
 
Morthal 


Wiek: 30
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 137
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-02-29, 20:31   

Mnie zaskakuje brak Venator'ów. Były w BS, a to przecież podczas Clone Wars były najczęściej używane.
 
 
 
EvilOne 

Wiek: 33
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 30
Skąd: Przasnysz/Warszawa
Wysłany: 2008-02-29, 23:13   

Rozumiem, ze nie ma Venator-class. W koncu nie ma zbyt duzej roznorodnosci wsrod statkow capital (*****), a nie chcielibysmy ich dublowac jesli chodzi o statystyki. Chociaz ciekawym pomyslem bylo wprowadzenie duzego statku z ikona typowa dla mniejszych - Aquisitor. Mimo jego slabych statystyk, stwarza on ciekawe, nowe mozliwosci. Co do nowych jednostek - 6 wzorow mi wystarczy na taki maly dodatek, a powtorki starych sa mile widziane - jednostki z BS sa tymi podstawowymi, ktore powinny byc najlepiej reprezentowane, a musicie przyznac, ze roznorodnosc ikon oferowana np. przez mysliwce Separatystow jest taka sobie. Bardzo brakowalo mi mysliwcow (albo jakiejkolwiek jednostki jednogwiazdkowej) z ikona battle droid.

Wracajac jednak do tematu kart:

Niewielkie nowosci wprowadzane w jednostkach sa w pelni kompensowane przez nowe karty. To co widzialem w sneak peekach jest bardzo zachecajace - postacie jako objectivy, wspolgrajace ze swoimi jednostkami i z mozliwoscia poswiecenia, dodaja grze glebi i mozliwosci strategicznych, dokladnie tego, czego mi w tej grze brakuje.

Wobec takiego optymistycznego nastawienia, musze jednak przyznac, ze karty nie tylko dodaja coraz to nowsze mozliwosci i mechanizmy dzialania, ale staja sie tez progresywnie coraz lepsze. To niestety mnie martwi, poniewaz cala moja wspaniala kolekcja z BS i GA staje sie coraz mniej uzyteczna (np. kto majac nowy objective Yoda 060 uzylby Death star Exhaust Port? A tym bardziej Coursant Naval Base?)
 
 
Morthal 


Wiek: 30
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 137
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-03-01, 12:25   

Wizkids muszą jakoś zmusić ludzi do kupowania nowych dodatków. W niektórych karciankach jest tak, że niektóre bloki z czasem rotują i nie mogą być grywane na turniejach, dzięki czemu nie trzeba zwiększać możliwości kart. W PM TCG można grać każdym setem, więc trzeba było zastosować coś innego. Prawda, jest to troszkę nie fair, ale tak jest.
 
 
 
DantE 
Administrator
Site Admin


Allegro nick: DantE2
Wiek: 38
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-01, 12:48   

Morthal, póki co Pockety to raptem dwa dodatki a trzeci w drodze. W sumie będzie raptem koło 300 kart, co jak na karciankę niewiele. W kolejnych dodatkach wychodzą nowe zasady co jest normalnym stanem, gdyż każde gry rozwijają się. W innych karciankach karty czy ich kombinacje nie są banowane, gdyż wydawca chce zmusić graczy do kupowania, ale dlatego, że pojawiają się potężne komba. Co dziwnego widzisz w tym, że można grać kartami ze wszystkich dodatków?
_________________
Polska strona SWM
Moja kolekcja
Sklepik DantE-go: Miniatures Pocketmodel
 
 
 
Morthal 


Wiek: 30
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 137
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-03-01, 14:53   

DantE napisał/a:
Morthal, póki co Pockety to raptem dwa dodatki a trzeci w drodze. W sumie będzie raptem koło 300 kart, co jak na karciankę niewiele. W kolejnych dodatkach wychodzą nowe zasady co jest normalnym stanem, gdyż każde gry rozwijają się. W innych karciankach karty czy ich kombinacje nie są banowane, gdyż wydawca chce zmusić graczy do kupowania, ale dlatego, że pojawiają się potężne komba. Co dziwnego widzisz w tym, że można grać kartami ze wszystkich dodatków?


Ja po prostu poruszyłem dwie możliwości wydawców:
a) banowanie starszych setów
b) zachowanie setów, ale wypuszczanie nowych na tyle silnych, by gracze z taliami opartymi na starych musieli kupować też nowe

Oba mają swoje złe i dobre strony, ale wszystko się sprowadza do tego, że starsze sety z czasem stają się niegrywalne. Optymalne byłoby wprowadzanie równych dodatków, co byłoby zaś monotonne. W sumie filozofuję, bo nie da się tego tak rozstrzygnąć, by wydawca był syty i gracz cały ;)
 
 
 
Prince_Xizor 


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 86
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-03-02, 19:25   

O nie! Znowu będzie coś podobnego do DaunówDaunów do składania :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12