Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Command of the Galaxy
Autor Wiadomość
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-06-09, 07:40   

Powiem tak- frakcja Sithów stawia EWIDENTNIE na postacie unikalne, taki jej czar. Poza tym spokojnie, będą jeszcze dodatki dla non-unique'ów:P


9. Aayla Secura, Jedi Knight
Republic
Cost 29
HP 110
DEF 19
ATK +10
DAM 20
Special Abilities
Unique. Melee Attack; Twin Attack
Ataru Style [+4 Attack if exactly one enemy is within 6 squares]
Stealth [If this character has cover, she does not count as the nearest enemy for an attacker farther than 6 squares when choosing targets]
Synergy +2 [+2 Attack and +2 Defense while an ally whose name contains Quinlan Vos is within 6 squares]
Force Powers
Force 2. Force Renewal 1
Brutal Strike [Force 1, usable only on this character's turn: This character's attacks cannot be prevented and enemy characters attacked by this character cannot use special abilities or Force powers that respond to this character's attacks for the rest of the turn]
Force Pull 2 [Force 2, replaces attacks: range 6; Move target Large or smaller enemy adjacent to this character. Make an immediate attack against that enemy.]
Lightsaber Sweep [Force 1, replaces attacks: Can attack each adjacent enemy once]

I druga postać, która pokazuje, że można zrobić prostą i mega funkcjonalną postać:P (Dla mnie czarny koń tego dodatku- wśród non-unique :) )

43. Chiss Captain
Fringe
Cost 16
HP: 50
Def: 16
Att: 7
Dam: 10
Special Abilities
Double Attack
Backlash [This character can move and then make all of its attacks against 1 enemy who has already activated this round]
Deceptive [+10 Damage against an enemy who has activated this round]
Recon [Roll twice for initiative once per round, choosing either roll, if any character with Recon in the same squad has line of sight to an enemy]
Commander Effect
Non-Unique Fringe followers gain Backlash and Deceptive.
 
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 23
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-06-09, 13:29   

Hmmm Secura razem z Vosem stworzą dość fajne duo. Mimo to jakoś nie jestem do niej przekonany. Dobrze, że ma Brytal Strike. Ogólnie dość tania i fajna.
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-06-09, 13:56   

Aayla mocna. Zwłaszcza dzięki brutal strikowi. Chiss faktycznie ciekawy. Bardzo dobry jako wzmocnienie dla drobnicy.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-06-14, 16:00   

Dobra, w Imperium jak już zapewne słyszeliście będzie

30. Darth Vader, Dark Lord of the Sith

Alternatywa dla Lorda Vadera w okolicach punktowych 68-72. W pewnych aspektach wersja z BH dalej lepsza, ale w innych nowy naprawdę daje czadu :D Tak czy siak długo przyszło nam czekać na sensowną wersję szermierza, gdyż dotychczas wyszły tylko dwie dobre wersje (Lord Vader i Scourge of the Jedi- JH nie wliczam).

[ Dodano: 2013-06-22, 09:01 ]
3. Lucien Draay, Jedi Master
Cost 57
HP 130
DEF 21
ATK +15
DMG 20
Special Abilities
Unique. Covenant. Speed 8
Melee Attack; Triple Attack
Shii-Cho Style [+4 Attack and +4 Defense while 3 or more enemies are within 6 squares]
Force 2. Force Renewal 1; Master of the Force 2
Dispassionate Killer [Force 1: +4 Attack and +20 Damage until the end of this character's turn. At the end of that turn, make a save of 11. If the save fails, this character is immediately defeated.]
Force Push 3 [Force 3, replaces turn: range 6; 30 damage to target and to each character adjacent to that target, and push back target and each character adjacent to that target 3 squares if Huge or smaller]
Lightsaber Defense [Force 1: When hit by an attack, this character takes no damage with a save of 11]
Lightsaber Riposte [Force 1: When hit by a melee attack, this character can make an immediate attack against that attacker]
Commander Effect
Covenant followers gain Speed 8.
At the end of this character's turn, 1 Covenant follower within 6 squares may make an immediate attack
 
 
 
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-06-24, 09:00   

Całkiem dobry. Podoba mi się to przyspieszanie covenantów.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-01, 10:53   

Czas na kolejnego Sitha...
Jeśli czytaliście Przeznaczenie Jedi z pewnością ją poznacie:

8.Vestara Khai
Sith
Cost 22
HP:70
Def: 18
Att: +9
Dam: 20
Special Abilities
Unique. Lost Tribe. Melee Attack; Twin Attack
Affinity [May be in a squad with a character named Ben Skywalker regardless of faction]
Cunning Attack [+4 Attack and +10 Damage against an enemy who has not activated this round]
Shikkar [Replaces turn, usable once per skirmish: touch; deal 10 damage to a living enemy. For the rest of the skirmish, each time that enemy activates it takes 10 damage; this damage cannot be prevented.]
Vicious Attack [Triple damage instead of double on a Critical hit]
Force Powers
Force 3
Force Push 3 [Force 3, replaces turn: range 6; 30 damage to target and to each character adjacent to that target, and push back target and each character adjacent to that target 3 squares if Huge or smaller]
Lightsaber Deflect [Force 1: When hit by a nonmelee attack, this character takes no damage with a save of 11]

ii jeszcze do Rebelii:
23. Bothan Spymaster
Rebel
Cost 11
HP: 30
Def: 15
Att: +5
Dam: 10
Special Abilities
Cloaked [If this character has cover, it cannot be targeted by nonadjacent enemies]
EMP Grenades [A nonliving character that is subject to this character's Grenades ability is considered activated this round; save 11. Huge and larger characters ignore this effect.]
Grenades 10 [Replaces attacks: range 6; 10 damage to target and to each character adjacent to that target; save 11]
Traps [Enemy characters within 6 squares get -4 Defense]

"The Bothan spynet is second to none."
 
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 23
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-07-01, 20:36   

Vestara-yeah chyba czacznę grać Sithami. W końcu się doczekałem. :D jak dla mnie świetna jest. Shikkar mocny, a cost mały xd
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-04, 17:49   

Shikkar- wow jeden z najpoężniejsazych skilli w grze. Całkiem niezła jak na 22 pkt. Bothan to całkiem fajny support dla np komandosów.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-05, 10:07   

59. Praetorite Vong Scout
Cost 9
HP 10
Def 11
Att 1
Dam 10
Special Abilities
Vong Warrior.
Melee Attack
Cloacked
Force Immunity
Forward Positioning
Pathfinder
Recon
Stable Footing

//[b]DarthBinks, tak jak Ci mówiłem ostatnio, że Forward Positioning odnosi się tylko do jednostki a nie do całego składu. Teraz masz potwierdzenie.

55.Shae Vizla
Mandalorian
Cost 32
HP 70
Def 18
Att 12
Dam 20
Special Abilities
Unique.Mobile Attack. Flight. Affinity (Sith)
Bounty Hunter +4
Flamethrower 20
Jedi Hatred
Missles 20
Stealth
Overload [You may use two abilities that replace attack in a turn]
 
 
 
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-05, 16:52   

komix napisał/a:
Forward Positioning odnosi się tylko do jednostki a nie do całego składu. Teraz masz potwierdzenie.

Co masz na myśli?

Ciekawy ten scout. Visla mocny, kolejny strzelec do sithów.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 23
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-07-05, 18:00   

DarthBinks napisał/a:
strzelec do sithów.

I do Mando rzecz jasna. Bardzo ciekawa. Super, że mando będą teraz mogli wbijać dimejdż w inny sposób niż Triple+Twin. Cieszy mnie, że popychają ich właśnie w stronę Missiles czy Flamethrower.
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-05, 19:38   

DarthBinks napisał/a:
komix napisał/a:
Forward Positioning odnosi się tylko do jednostki a nie do całego składu. Teraz masz potwierdzenie.

Co masz na myśli?

Ostatnio jak graliśmy to wmawiałeś mi, że dzięki Crixowi mógłbyś cały swój skład ustawić dowolnie na swojej połowie. Crixa tak- skład już nie.
 
 
 
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-06, 17:41   

To wiem. Nie rozumiem po prostu jak z te j nowej figurki ma wynikać ,że działa tak jak napisałeś. Niby przy koszcie 9 byłaby to niemal przegięta rzecz, ale weźmy pod uwagę pozostałe umiejętności Crixa i jego koszt 23.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-12, 20:25   

Pora na coś z Vehicles of War:
3.General Obi-Wan Kenobi on Boga
[Huge base]
Republic
Cost 55
HP 180
DEF 21
ATK +14
DAM 20
Special Abilities
Unique. Melee Attack; Double Attack; Speed 8
Galloping Attack [As this character moves, he can attack each adjacent enemy, +4 Attack; this turn, this character cannot attack any enemy twice and cannot move directly back into a space he has just left. This ability is usable only on this character's turn.]
Stable Footing [Not slowed by difficult terrain or low objects]
Stealth [If this character has cover, he does not count as the nearest enemy for an attacker farther than 6 squares when choosing targets]
Wall Climber [This character ignores difficult terrain, enemy characters, low objects, and pits when moving as long as a square he occupies and a square he is moving into are adjacent to a wall]
Force Powers
Force 2. Force Renewal 1
Lightsaber Assault [Force 1, replaces attacks: Make 2 attacks]
Lightsaber Defense [Force 1: When hit by an attack, this character takes no damage with a save of 11]
Lightsaber Precision 2 [Force 2: +20 Damage on next attack]
Commander Effect
Followers with Order 66 gain Mobile Attack [Can move both before and after attacking] and Stealth.

DarthBinks napisał/a:
To wiem. Nie rozumiem po prostu jak z te j nowej figurki ma wynikać ,że działa tak jak napisałeś. Niby przy koszcie 9 byłaby to niemal przegięta rzecz, ale weźmy pod uwagę pozostałe umiejętności Crixa i jego koszt 23.

Słaby wording. Nic nie pisze o reszcie składu, dlatego naturalnie odnosi się tylko do danej postaci. Dodatkowo pytałem się o to jeszcze ekspertów od zasad. A i wynika, bo jak taka umiejętność mogłaby się znaleźć na 9 punktowym niczym?

[ Dodano: 2013-07-19, 09:22 ]
Kolejna postać z Vehicles of War

2.Bombad General Jar Jar Binks on Kaadu
[Large Base]
Cost 29
HP 70
Def 18
Att 8
Dam 10
Special Abilities
Unique. Gungan. Melee Attack
Speed 10
Bombad General [Once per round, at the end of this character's turn, choose one enemy within line of sight; for the rest of this round, allied Gungans ignore cover when targeting that enemy]
Distraction [Suppresses adjacent enemy commander effects]
Draw Fire [If an enemy targets an ally within 6 squares of this character, you may force that enemy to target this character instead if it can; save 11]
Galloping Attack [As this character moves, it can attack each adjacent enemy, +4 Attack; this turn, this character cannot attack any enemy twice and cannot move directly back into a space it has just left. This ability is usable only on this character's turn.]
Momentum [If this character has moved this turn, it gets +4 Attack and +10 Damage against adjacent enemies]
Commander Effect
Gungans within 6 squares get + 4 defense.
Ostatnio zmieniony przez komix 2013-07-22, 09:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 23
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-07-22, 08:33   

DarthBinks napisał/a:
Visla mocny

Mocna. To kobieta, do tego jeszcze ruda :D

Co do nowych figsów... Obi on Boga...genialny. Takiego CE brakowało trooperom z Republiki, sam w sobie bardzo mocny zwłaszcza dzięki GA, a dobre SA sprawiają, że poruszanie się huge-em przestanie być tak uciążliwe.

Binks na Kaadu... Napisz Ile ma Hp umknęło Ci to. Cóż...fajny, Distraction i GA to dobre połączenie, ale bez rewelacji. CE średnie, bo i tak podstawowa defensywa w squadach z Gunganami to Mobile Attack. Już lepiej by było wywalić mu Bombad Generala, bo i tak od Bosa Nassa dostanie.
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11