Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Poisoned blade
Autor Wiadomość
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-21, 12:19   Poisoned blade

Jak dokładnie to działa? Tekst jest dość niejasny.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 23
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2012-02-21, 20:43   

No że jak atakujesz jednego przyległego to masz +10 dimejdżu. Jeśli żyjącego atakujesz to robisz save na 11. Jak trafisz to masz jeszcze 20 dmg ekstra. Fajne nie ;)
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 24
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-21, 21:09   

Cień_2 napisał/a:
jeszcze

czyli razem 30 ? bo na to wygląda (tak sie tylko pytam, nie znam tej zasady w grze)
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-21, 23:40   

Generalnie to w przyległego masz zamiast 10 to 20 damage'a. Rzucasz save czy przy ataku zadajesz dodatkowe 20. Czyli łączenie 40.


Poisoned Blade
Q: If a character with Poisoned Blade gets a critical hit, would you double the 10 Damage from the card, or the 20
Damage from the ability?
A: Poisoned Blade changes the base Damage to 20 when adjacent, so that would be doubled to 40.
Q: Is Poisoned Blade optional? Can the character make a nonmelee attack when adjacent if there's a tactical reason to do
so?
A: No, it's not optional.
Q: Can other characters combine fire with a character when Poisoned Blade is in effect?
A: No. It's not clear in the rulebook, but a character making a melee attack is not allowed to combine fire even if it
doesn't have the Melee Attack special ability. This will be clarified in a future version of the rules.

Jakby jeszcze coś trzeba było wyjaśnić to piszcie tutaj
 
 
 
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-22, 11:21   

Aha, dzięki.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 23
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2012-02-22, 13:37   

Czyli miałem rację, tak?
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
DarthBinks 


Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-24, 10:29   

Chuba tak.

Pytanie też do Vengenance, czy puppet master może aktywować postać ze swojego squadu. W opisie jest "character", a nie "enemy".
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-24, 12:12   

Działa na swoich jak i przeciwników
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12