Ja nie będę narzekał bo sam eksperymentuję ze składami.
Innym pewnie chodzi o to, że za bardzo ten skład polega na AT-RT. Wystarczy, że trafisz na kogoś z Accurate Shotem i całkiem możliwe, że w drugiej rundzie będzie już po Twojej maszynce. Ayyla pewnie trochę wytrzyma ale ja zamieniłbym ją na Panakę + coś jeszcze.
Pewnie, Rex + Gowk to niezłe połączenie, ale bez Panaki mogą mieć problem z dostaniem się we właściwym czasie tam gdzie trzeba.
Za jakiś czas wrzucę składzik z siostrzyczkami nocy :)
No w końcu ktoś kto nie drze japy ;)
Dałem Aayle żeby maszynka miała double+GMA. Nie mówię że jest to squad rewelacyjny ale bardzo klimatyczny i przyjemnie się na nim gra.
Wiek: 25 Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 475 Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-21, 12:30
Kurde. Taka dyskusja mnie ominęła.
Sith 200:
Dessel 42
Sith trooper captain 20
Gloom walker * 4 64
Bith black sun vigo 20
Twi'lek black sun vigo 18
Darth sidious hologram 11
R7 *2 16
mouse *3 9
Każdy gloom ma dwa ataki, niby na +9, ale mają przerzut z mocy. Jak giną dwa save'y z których każdy mogą przerzucić + evade+GMA. Jak się podoba?
_________________ "Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"
Cichutko tu, a że nowy v-set już jest to cóś może wstawię:
Republika 200 pkt:
-Anakin Skywalker on STAP 35
-Admiral Yularen 21
-The Dark Women 21
-Mas Amedda 8
-Capitan Panaka 23
-Coleman Trebor 14
-Jedi Master Jorus C'baoth 43
-R7 8
-Qui Gon Jinn Jedi Trainer 24
-Rodian Brute 3
Niby uwalą mi Anakina i nie ma czym dmg wbijać, ale dostanie Cloaked+Master Speed czyli Strafe Attack na 18 pól + opportunist + 3/3 od Jorusa + switch sprawi, że zdjęcie go nie będzie proste. A jak nawet, to Qui Gon jakiś dimejdż też wbije, Jorus ze swoim Gripem tak samo. Ot taki sympatyczny składzik ;)
Czyli mamy sporo jednostek, które mają redukcję obrażeń o 20 na save 6. Na stealtha mamy missile z CE. BD robią za wsparcie do combine fire. Unikałem CE i umiejętności wsparcia mających zasięg 6 pól, że by zwiększyć mobilność. I jak?
_________________ "Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"
Nie wiem, czy pomyślałeś, ale STAP dostanie force phase
Up nie pomyślałem, ale fakt, to będzie mocne ;) Pytanie jest jedno...czy Mas Amedda rozszerza to CE Jorusa (+3/+3) na całą mapę??
Co do składu to spoko, combine fire u sepków zawsze fajny ;)
Tak mnie wzięło na republikę, a że robię konwersję Embo, to coś takiego zmajstrowałem:
-Embo 42
-2x Wookie Jedi 70
-Celeste Morne 51
-Watto 11
-Malakili Rancor Keeper 20
-2x Rodian Brute 6
Od razu wyprzedam..brak Override-a to minus, ale w zamian za to Embo zdziczeje i dostanie +4/+10 overwhelming power, indescrimitate czyli 2x40dmg z biegu bez możliwości jakiegoś zredukowania. A że ma Acrobatic, to z zakończeniem ruchu przy wrogu, przy którym chcemy nie będzie problemem. Wookie Jedi będą efektowni jak dostaną tego Savage (wrzucają Indescrimit Rage i muszą nie trafić sava-a). Celeste też coś dziubnie, przy okazji do akcji mogą wejść Raghule. Co sądzicie?
Wiek: 25 Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 475 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-03-28, 11:59
Średnio z defensywą. Ponadto pojawia się problem, jak wookim wejdą save'y.171
Cień_2 napisał/a:
czy Mas Amedda rozszerza to CE Jorusa (+3/+3) na całą mapę??
Z tego co wiem tak. U GOWKa roszerzało.
76 Darth Malgus The false Emperor
57 Darth Maul Sith infiltrator
24 Sith Inquisitor
21 Han Solo Gambler
14 Exar Kun Dark force spirit
8 R7 Astromech Droid
Duszek wspiera maula. Squad opiera się na tym, żeby przeciągnąć przeciwnika i zabić maulem. Sith inquistor przejmując na turę figurkę jest w tym bardzo przydatny. Wadą jest przeciętna defensywa, ale Maul ma cloaka i teras kasi, a nie trzeba ich wystawiać na atak, bo przeciwnicy będą zmuszani do podejścia.
_________________ "Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"
Co do mojego to tak sobie myślę, żeby jednego futrzaka zastąpić gungan shieldbearer-em+R2+coś, wtedy wookie miałby osłonę, w postaci tarczy gunganina, Celeste wrzuci sobie colaked, a Embo ma redukcję, więc też trochę pożyje. No i override-a będę w squadzie miał.
DarthBinks napisał/a:
nie trzeba ich wystawiać na atak
No ale Malagusa już będziesz musiał wystawić, a u niego to już słabiutko z defensywą. Na Dark Armorze raczej nie można polegać. Niby 21 def+cover al to i tak idzie pokonać.
Znowu republika, wiem, że Ameryki tym squadem nie odkryłem, ale warto podać
-Kazdan Paratus 55
-Gungan Shieldbearer 18
-Jar jar Binks 18
-Capitan Rex 33
-Proxy 41
-R2 Astromech 9
-Qui Gon Jinn Force Spirit 16
-Rodian Diplomat 5
-Salecious Crumb 5 pkt
PROXY dostaje Draw Fire czyli mamy już dwa (bo jeden ma Jar Jar). Z Rezerw wchodzą YVH 2. Duszek pod Kazdana, dzięki czemu mamy Renewal i można zamienić wyniki inicjatywy, przez co mamy około 50% szans na trafienie rezerw.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach