Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Tactician, a reserwy
Autor Wiadomość
DarthBinks 


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-12, 22:33   Tactician, a reserwy

Jeśli mogę np. wrzucić rezerwy na 1 i 5 na inicjatywie, a mam tactician +4 i wyrzucę 1, to mogę wrzucić podwójne rezerwy, czy muszę wybrać, którą liczbę biorę pod uwagę?
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-13, 00:20   

zdaje mi się że na rezerwy liczy sie ta liczba którą masz faktycznie na kostce więc chyba wrzucasz rezerwy z 1
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 21
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2011-11-13, 11:17   

Jak wyrzucisz 1 A masz Tactica +4 to sumujesz wyniki czyli 1+4=5 i tyle traktujesz że masz wyrzucone na kości czyli rezerwy na 5
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
DarthBinks 


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-13, 15:44   

Chyba nie zrozumieliście pytania. Na pewno mogę wybrać czy dodaję, czy nie. Chodzi mi o to czy mogę skorzystać jednocześnie z rezerw na 1 i na 5.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 21
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2011-11-14, 06:33   

Chyba nie
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-14, 14:11   Re: Tactician, a reserwy

DarthBinks napisał/a:
Jeśli mogę np. wrzucić rezerwy na 1 i 5 na inicjatywie, a mam tactician +4 i wyrzucę 1, to mogę wrzucić podwójne rezerwy, czy muszę wybrać, którą liczbę biorę pod uwagę?


Przypominam, że t+4 działa jedynie kiedy na inicjatywę rzucisz cokolwiek poza 1.
Cytat:
Add +4 to the initiative roll except on a roll of 1


Chyba pomogłem rozwiązać problem? :)[/quote]
 
 
 
DarthBinks 


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-14, 19:26   

Ale gdybym miał rezerwy na 11 i 15 z tactitianem to mogę (rzucam 11)?
-wybrać którąś z możliwości 11 lub 15
-muszę dodać 4 (czyli 15)
-mogę wrzucić rezerwy z obu tych liczb

Cały czas chodzi mi o te rezerwy.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-14, 20:28   

Możesz także dodać kota w butach, babcie na fotelu i wiele innych :lol:

Patrzysz na końcowy wynik (czyli rzut kostki + 4).
A więc rzucasz 11 to z powodu tact+4 masz 15. Czyli wrzucasz jedynie to co masz z rezerw na 15.
Rzucasz 15 to masz 19 więc nic nie masz
Rzucasz 7 to masz 11 więc wrzucasz to co masz z rezerw na 11.

Tyle.
 
 
 
DarthBinks 


Wiek: 23
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-15, 14:46   

Ok, dzięki.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12