Wysłany: 2011-07-02, 11:06 Battle of Theed Palace mini set
Pełna lista wraz z rekomendowanymi figurkami:
POBIERZ KARTY
Republic:
1.Captain Panaka of Theed [RM Captain Panaka]
Cost 20
HP 70
DEF 17
ATK 9
DAM 10l
SA:
Unique, Royal Naboo Security Forces
Cunning Attack
Padme's Bodyguard
Rapport -1 (Non-unique republic naboo followers)
Twin Attack
Wall Climber
CE:
Allies whose name contains Naboo gain Twin Attack
2.Naboo Pilot [RM Human Blaster for Hire]
Cost 11
HP 30
DEF 15
ATK 7
DAM 10
SA:
Pilot
Bravado +20
Squad Cover
3.Naboo Trooper [RM Bespin Guard]
Cost 7
HP 30
DEF 15
ATK 5
DAM 10
SA:
Naboo Royal Security Forces
Deceptive
4.Obi Wan Kenobi, Jedi Padawan [RM Obi Wan Kenobi, Padawan]
Cost 30
HP 90
DEF 17
ATK 9
DAM 20
SA:
Unique, Melee Attack, Double Attack
Ataru Style
Impulsive Overwheming Force (If a unique character has defeated, for the rest of the skirmish this character has Overwhelming Force () )
Jedi Reflexes
Synergy +4 (+4 Attack and +4 Defence while an allied character whose name contains Qui-Gon Jinn is whitin 6 squares)
FP:
Force 4;
Lightsaber Assault
Use the Force
5.Queen Padme Amidala [RM Queen Amidala]
Cost 20
HP 80
DEF 16
ATK 9
DAM 10
SA:
Unique, Double Attack, Twin Attack
Mobile Attack
Rapport -1(Royal Handmaiden)
Wall Climber
CE:
Non-unique Republic followers whose name contains Handmaiden or Naboo gain Wall Cimber.
Separatists:
6.B2 Super Battle Droid [RM SBD from Clone Wars]
Cost 8
HP 20
DEF 12
ATK 3
DAM 10
SA:
Droid [Immune to critical hits; not subject to commander effects]
Charging Fire [Replaces turn: Can move up to double speed, then attack]
Damage Reduction 10 [Whenever this character takes damage, reduce the damage dealt by 10. Attacks with lightsabers ignore this special ability.]
Twin Attack [Whenever this character attacks, it makes 1 extra attack against the same target]
7.Darth Maul, Sith Infiltrator [RM CS Maul]
Cost 57
HP 110
DEF 20
ATK 12
DAM 20
SA:
Unique. Melee Attack
Double Attack; Twin Attack
Affinity (Sith)
Ambush [This character can move and then make all his attacks against 1 enemy who has not activated this round]
Loner [+4 Attack if no allies are within 6 squares]
Teräs Käsi Style [Whenever this character takes damage from a melee attack, reduce the damage dealt by 10]
FP ; Force 4
Force Cloak [Force 2, replaces turn: For the rest of the skirmish, this character gains Cloaked]
Force Leap [Force 1: This turn, this character can move through enemy characters without provoking attacks of opportunity]
Lightsaber Riposte [Force 1: When hit by a melee attack, this character can make an immediate attack against that attacker]
Sith Rage 2 [Force 2: +20 Damage on all attacks this turn]
8.Droideka [RM CS Destroyer Droid]
Cost 20
HP 40
DEF 15
ATK 6
DMG 10
SA:
Droid
Advanced Shields 1 [When this character takes damage, it reduces the damage dealt by 10 with a save of 6]
Twin Attack
Ion Shielding [Can ignore special abilities that affect only nonliving targets.]
Jedi Hunter
Wheel Form
9.Rune Haako [RM Captain Mar Tuuk]
Cost 12
HP 30
DEF 13
ATK 0
DMG 0
CE:
Droids are subject to this effect: Separatist droids allies gain Improved Spotter +10 (If this character combines fire against a target, the attacking character gets a +10 bonus to Damage against that target)
komentuje - jezeli chodzi o sepów(bo reszta mnie w ogóle nie obchodzi) to tylko B2 i ew. Maul daja radę Gunray i ten drugi Neimodianin totalnie do dupy a droideke strasznie szybko spada.
Połączenie Diplomat + Distraction jest wg Ciebie do bani? Nie wiem czym Ty grasz (i jak grasz ), ale Rune Haako jest jedną z lepszych figsów z tego dodatku. Koleś może iść do przodu, nie być atakowany a przy okazji robić disruptive'a przyległemu dowódcy przeciwnika; jeśli to jest złe i słabe to ja nie wiem co Ci powiedzieć...
tanatosik napisał/a:
a droideke strasznie szybko spada
To trzeba trochę bardziej ostrożnie i nie na pałę nią grać i będzie cacy. Dobierasz sobie tego robota z GaW'a co daje w zasięgu sześciu pól +10 do obrażeń innym robotom i nagle taki jedi naprawdę nieźle obrywa. Albo jeszcze lepiej dostaw kogoś, kto daje double attack. Wtedy nie ruszając się strzela 4 razy. Jak dla mnie spoko.
tanatosik napisał/a:
Gunray [...] totalnie do dupy
Nie wiem czy wiesz, ale podobnie mówiono o poprzednim Gunray'u. Aż nagle okazało się, że w składzie z samymi praktycznie droidami wcale nie jest taki zły. Myślę, że ten też kiedyś zabłyśnie, tylko trzeba będzie pokombinować z nim składy.
Poprzedni Gunray jest słaby a z Droideką szło by pokombinować gdyby nie 40HP , a tamten Haako i to może faktycznie przydatny ale nie dla mnie bo ja nie bede uwidaczniał swoich jednostek zeby do tego nie szło strzelac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach