Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o Commander Effect
Autor Wiadomość
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 30
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-04, 20:21   

musisz aktywować dokładnie jedną figurkę na turę
_________________
 
 
Abukk 


Wiek: 23
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 41
Skąd: kraków
Wysłany: 2010-02-04, 20:42   

zamiast 2 aktywacji mam 1? przez calą grę?
_________________
szukam chętnych do gry w KrK. dopiero się ucze (:

poszukuje mouse droida, Ugnaught Demolitionist
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-04, 21:06   

Tak- on wymusza tylko jedną aktywację co turę

("You activate only 1 character each phase"....)

Użycie Ozzela jest jak miecz obosieczny- z jednej strony liczysz,że przeciwnik Cię nie przeaktywuje ale z drugiej on może szybciej podejść i zdjąć Ci figsy .
[Ale to już jest dysputa na zupełnie inny dział i osobny topic]

Rebelia (a jak :roll: :roll: ) ma tak zwaną upgrade'owaną wersję Ozzela - mowa o Dodonnie.
Korzystając z tej postaci możesz wybrać czy aktywujesz jedną czy też 2=> lepsza kontrola tempa.


Pozdrawiam i mam nadzieję,że rozwiałem wszystkie wątpliwości
 
 
 
Abukk 


Wiek: 23
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 41
Skąd: kraków
Wysłany: 2010-02-04, 21:13   

ok thx już wszystko rozumiem
_________________
szukam chętnych do gry w KrK. dopiero się ucze (:

poszukuje mouse droida, Ugnaught Demolitionist
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 23
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-02-04, 21:18   

A jak się ma Ozzela i bodajże Moff Tarkina to jak jest? Bo Tarkin daje moyliwođ porusyenia si 3 figurkami. Trzeba 1 czy mozna 3 :?:
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Tsavong Lah 


Wiek: 25
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-04, 21:20   

Darth Wojtasza napisał/a:
A jak się ma Ozzela i bodajże Moff Tarkina to jak jest? Bo Tarkin daje moyliwođ porusyenia si 3 figurkami. Trzeba 1 czy mozna 3


A widzisz pytałem ostatnio o to i dowiedziałem się, że możesz 1, 2 lub 3. Rewelacyjna opcja tylko jest mały problem; trzeba mieć line of sight.
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
Bodziak 


Allegro nick: dreamwords
Wiek: 26
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 402
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-20, 16:55   

Teraz takie pytanie: mamy Mar Tuuk'a...
Cytat:
If this character can see an enemy at the start of a phase, you can increase or decrease the number of characters you active in that phase by 1 (minimum 1). This can include Droid and Savage characters.

Tłumaczenie moja wersja:
Cytat:
Jeżeli ta postać może zobaczyć przeciwnika na początku fazy możesz zwiększyć lub zmniejszyć ilość postaci które aktywujesz w tej fazie o 1 (minimum 1 <brawa za tłumaczenie nawiasów> :P). To może dotyczyć Droidy i postacie z Savage'em.

I pytania:
1. Na początku fazy wybieram czy aktywuje 1,2 lub 3 (albo 1 lub 2 z San Hillem) postacie i to obowiązuje do końca fazy czyli do nast. rzutu o inicjatywe. Czyli nie mogę aktywować w tej fazie raz 1 raz 3 prawda?
2. Co jeżeli wybiorę że chcę aktywować 3 postacie i będzie taka sytuacja:
-aktywuje np. Battle Droida i strzelam
-aktywuję Mar Tuuk'a i uciekam przed np. Lordem Vaderem. ten wykonuje Attack of Opportunity z Twin Attackiem, w wyniku czego Mar Tuuk ginie.
Czyli CE już nie działa, a co za tym idzie nie mogę aktywować 3. figurki?
3. Podobna sytuacja co w pkt. 2, ale:
-wybieram że aktywuję 1 figurkę
-aktywuję Mar Tuuk'a i uciekam przed Vaderem. Ten zaś (co za zdziwienie! :P) zabija mój dzielny kawałek plastiku
CE nie działa, czyli mogę aktywować 2. figurkę?
4. "This CAN include Droid and Savage characters" Czyli mogę sobie np. zmniejszyć ilość aktywacji do 1, po czym np.:
-aktywuję Mar Tuuk'a
-mówię że to może, ale nie musi dotyczyć Droid'ów, więc nie dotyczy i aktywuję Battle Droid'a (i zabijam Lord'a Vader'a! :P)
_________________
"War... War never changes..."
 
 
 
Kaelder Dherven 
Komandor ARC


Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 208
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2010-02-28, 14:14   

Mnie ciekawi jedna rzecz. Otóż Mercenary Commander ma CE dający wszystkim z Mercenary Deadeye i Furious Assault.. czy ten CE tyczy się tylko z umiejętnością Mercenary czy może dotyczyć to także np. słowa Mercenary w nazwie figurki?
_________________
Jedi Guardian (SoK) of Jedi Order
www.jediorder.pl

Członek Łódzkiego Fanklubu Star Wars
www.lfsw.pl
 
 
 
bbartolus 


Wiek: 22
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 373
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-28, 14:29   

Mi się wydaje że tylko ten kto ma Special Ability Mercenary.
_________________
Lord Vader

Szukam Mouse Droid, Rodian Brute, Ewok, Ugnaucht Demolitionist.

Mój sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1804
 
 
 
Han Solo 
ASG


Wiek: 23
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 338
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-02-28, 14:32   

nie,nie prawda.podobnie jest np. z hoth trooperem(dostaje CE captaina bo frakcja to rebel a nazwa to trooper.)wystarczy nazwa lub umiejetnośc mercenary.
_________________
Twisted Transistor
 
 
Kajo 

Wiek: 25
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2010-02-28, 14:58   

To nie jest odnośnie Mercenary Commandera, ale maja napisane tak samo "with Mercenary"

Nym

Q: Does Nym's commander effect apply to characters with Mercenary in their name, or to characters with the Mercenary special ability?

A: Only characters with the Mercenary special ability.
 
 
 
Tsavong Lah 


Wiek: 25
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-28, 18:24   

Followers with Mercenary within 6 squares gain Deadeye and Furious Assault.

Kajo napisał/a:
Nym

Q: Does Nym's commander effect apply to characters with Mercenary in their name, or to characters with the Mercenary special ability?

A: Only characters with the Mercenary special ability.


Dokładnie tak jest.
Niestety, heh ;-)
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
Paltius 


Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Radom
Wysłany: 2010-04-14, 17:38   

a jam takie małe pytanko czy CE Generala Obi-Wana Kenobiego bedzie sie kumulowało z Synergy( Barris + Lumionara + CE Obiego daje obydwóm postaciom +8/+8)
przyokazji to "It" w CE Obiego odnosi sie do Foloresów czy do niego samego??
_________________
Fear is my ally
Ostatnio zmieniony przez Paltius 2010-04-14, 17:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bbartolus 


Wiek: 22
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 373
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-04-14, 17:50   

Tak. Również będzie się kumulowało z Yodą, GrandMasterem. Taki mały combosik.
_________________
Lord Vader

Szukam Mouse Droid, Rodian Brute, Ewok, Ugnaucht Demolitionist.

Mój sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1804
 
 
 
Paltius 


Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Radom
Wysłany: 2010-04-14, 17:53   

A CE Obiego odnosi sie do niego w seńsie że jeżeli on ma kogoś obok siebie to inni dostają +4/+4 czy każdy folower który ma kogoś przysobie otrzymuje ten bonus??
_________________
Fear is my ally
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11