Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Extra Attack
Autor Wiadomość
Leobreaker 


Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-23, 19:48   Extra Attack

Jest to fragment definicji umiejętności Extra Attack z Rulesbook:
Cytat:
This extra attack stacks with those granted by other special abilities and commander effects, and it also stacks with Extra Attack granted by ifferent special abilities (so the same ally could receive multiple extra attacks in the same turn).


Czy wynika z tego, że CE Dartha Vadera, LotF i CE IG Tarkin się nie skumulują, skoro obie CE dają tę samą umiejętność?
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 25
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-04-23, 20:07   

Nie. Tu właśnie piszą, że Extra attack jest kumulatywnym, tj. może sie kumulować.
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
Jakub_Dexter 
Berserker!


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 485
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-04-23, 21:13   

jeżeli ktoś ma Twina i dostaje Extra Attack to ile ma ataków? 3 czy 4?
_________________
All flavor.
No bite.
 
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 25
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-04-23, 21:18   

Cztery... Ta kwestia była omawiana ze sto razy już...
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-04-24, 12:50   

Darth Vader, Legacy of the Force
CE: Allies within 6 squares gain Extra Attack.

Imperial Governor Tarkin
CE: Allied commanders within 6 squares gain Extra Attack (on it's turn, this character can take 1 cumulative extra attack instead of moving)


Jeśli figurka podległa tym obu CE i może wykonać tylko jeden klasyczny atak (dystansowy lub z bliska) w swojej aktywacji to ma ona dwa taki (coś w stylu Double Attack). Adekwatnie jest gdy figurka ma zdolności Double, Triple i Quadruple Attack. Do liczby ataków dodajemy jeden ekstra atak. Ale tylko jeden ponieważ oba CE działają tożsamo - dodają tą samą umiejętność do karty.
To tak jak byśmy wstawili do składu Adm. Pietta i Thrawna. Figurki podległe pod ich CE otrzymują zdolność Opportunist.

Co bedzię w sytuacji gdy figurka podległa CE Vadera i Tarkina będzie jeszcze miała Twin :?: Liczba ataków podwoi się, ale zasady kumulacji ataków z Twinem były omawiane. Na forum jest parę wątków o tej tematyce.

Gdy Vader i Tarkin znajda się wystarczająco blisko siebie to obaj dostaną dodatkowy atak w sumie cztery. Vader jest dowódcą więc podlega CE Tarkina, a Tarkin będzie też posiadał dwa ataki ponieważ jest jednostką sojuszniczą...

Ładne kombo powstaje z tego duetu... :P Ale to już w innym wątku: http://www.dante.xon.pl/s...p?p=27292#27292
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 25
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-04-24, 12:54   

NaVaR napisał/a:
(on it's turn, this character can take 1 cumulative extra attack instead of moving)

Czy nie sądzisz, że to zdanie pozwala nam odejść od normalnej zasady niestackowalności??
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-04-24, 13:12   

Exar-Kuna: co masz na myśli mówiąc od "normalnej zasady niestackowalności".
Jeśli to że zdolność Extra Attak wynikająca z przytoczonych powyżej CE się kumulują, to nie masz racji. W tym zdaniu chodzi o to że zdolność Extra Attack może się kumulować z innymi zdolnościami, które dają ekstra ataki, takimi jak Podwójny, Potrójny czy Poczwórny atak...
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Paltius 


Wiek: 29
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Radom
Wysłany: 2010-03-11, 17:45   

czy wszytkie definicje posiadajace w sobie Extra Atack a niejest on pogrubiony nadal jest traktowany jako Extra atack np Flurry Attack Twin Attak itp (niemożna sie ruszyć żeby zdolność zadziała???)
_________________
Fear is my ally
 
 
 
Tsavong Lah 


Wiek: 25
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-03-11, 19:34   

Paltius napisał/a:
czy wszytkie definicje posiadajace w sobie Extra Atack a niejest on pogrubiony nadal jest traktowany jako Extra atack np Flurry Attack Twin Attak itp (niemożna sie ruszyć żeby zdolność zadziała???)

Extra atak czyli Double, Triple, Quadruple. +Extra atak z CE np. Tarkina.

Mimo wszystko Paltius, zadajesz dość podstawowe pytania, więc polecam jednak pokminić definicje z Rulebooka.
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
Paltius 


Wiek: 29
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Radom
Wysłany: 2010-03-12, 13:50   

takie pytanie dotyczą sposobu uświdomienia braku wiedzy z podrecznika ale nie są przeznaczone dlamnie tylko dla niedowiarków których czasem odsyłam na forum...
_________________
Fear is my ally
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12