Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Strafe attack.
Autor Wiadomość
MiKaj 
Geniusz


Allegro nick: mikaj001
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 719
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-28, 20:12   

Raf Larkin napisał/a:
A skoro nie ma tego opisanego to wydaje mi się że nie można zaatakować SS bo nie jesteś przyległy.


Podstawowa sprawa - przy SA atakowana postać nigdy nie ma covera, więc SS nie działa i możesz spokojnie atakować. ;-)
_________________
Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 23
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-28, 20:26   

A czy robiąc Strafe Attack można wybrać które postaci się atakuje?
Szukałem w JC i Erratach, ale żadnej wzmianki o wybieraniu celu nie było, ani o tym, że nie można wybierać.
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-02-28, 21:12   

MiKaj napisał/a:
przy SA atakowana postać nigdy nie ma covera


Czy to znaczy, że np. rakietkę puszczać można w każdego? Tak samo pulse canon? Czy może źle zrozumiałem? ;-)
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
MiKaj 
Geniusz


Allegro nick: mikaj001
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 719
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-28, 21:36   

Darth Wojtasza napisał/a:

Czy to znaczy, że np. rakietkę puszczać można w każdego? Tak samo pulse canon? Czy może źle zrozumiałem?


Pisząc SA miałem na myśli Strafe Attack, a nie Special Ablites. 8-)

kosssa4 napisał/a:
A czy robiąc Strafe Attack można wybrać które postaci się atakuje?


W opisie masz słówko "can attack", czyli może, ale nie musi atakować.
_________________
Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 23
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-28, 21:51   

Can attack each anemy, czyli może zaatakować każdego wroga.
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
MiKaj 
Geniusz


Allegro nick: mikaj001
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 719
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-01, 17:42   

kossa: Zobacz pierwszą stroną tego tematu i post NaVaRa. Myślę, że gdyby była konieczność atakowania każdego, to zostało by coś o tym wspomniane w FaQ albo Rulebooku. A pewnie dla osób mówiących językiem angielskim zwrot "can attack each enemy" jest oczywisty i dlatego nic o tym nie ma.
_________________
Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 23
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-01, 17:57   

Przeczytałem dyskusje od początku i chodzi mi o tą wypowiedź Nickname, przytoczoną przez Dantego.
DantE napisał/a:
Wyjaśnienie do wcześniejszej dyskusji na temat wybierania celów. Jeśli decydujesz się na użycie Strafe Attack to musisz atakować wszystkie cele. Słowo can odnosi się do całej umiejętności a nie do poszczególnych ataków.

Cytat z forum wizardów ( _NickName_ )

Cytat:
Strafe Attack as a whole is optional, but individual attacks aren't if you choose to Strafe.



Tylko jak można się ustosunkować do wypowidzi Nickname?
Patrząc na forum WoTC to odpowiada on na pytania "oficjalnie", ale tego co on mówi nie ma tego napisanego w żadnej Erracie albo F.A.Q (może to za oczywiste?).
I jak mają się te wypowiedzi do turniejów DCI?
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
MiKaj 
Geniusz


Allegro nick: mikaj001
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 719
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-01, 19:49   

Nie zauważyłem posta DantEgo, w takim wypadku jest tak jak napisał nickname. Bo z tego co kojarzę, to jego posty pisane niebieską czcionką, liczą się tak samo, jak tekst w rulebooku, albo w FaQ.
_________________
Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 23
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-01, 20:21   

Wiem, ale jak to udowodnić Piotrowi ? :P
Dla niego to co na forum jest nieistotne, ważne są JC, Erraty i FAQ, a nie chce być znowu przeleciany na kolejnym turnieju :-)
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
MiKaj 
Geniusz


Allegro nick: mikaj001
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 719
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-01, 20:31   

Ale właśnie o to chodzi, że jego wypowiedzi mają taką samą "moc prawną" jak chociażby JCS. On jest jakby oficjalnym przedstawicielem WotC do spraw zasad. I tak powiedz Piotrowi. :-P
_________________
Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
 
 
 
Tsavong Lah 


Wiek: 25
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-03-01, 20:55   

MiKaj napisał/a:
Podstawowa sprawa - przy SA atakowana postać nigdy nie ma covera, więc SS nie działa i możesz spokojnie atakować.


W sumie racja ;-) . Wiedziałem, że na 100% można atakować, ale nie wiedziałem jaki podać przykład :-) ...
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
kosssa4 


Wiek: 23
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-01, 21:31   

Tylko gdzie jest napisane (oprócz tego obok jego nicku i tego co jest napisane w regulaminie rulesów na forum Wizardsów i tego, że każdy gracz to wie), że to prawda?
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12