Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Raplaces turn
Autor Wiadomość
Bodziak 


Allegro nick: dreamwords
Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 402
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-20, 17:11   Raplaces turn

Witam! Jak widać post dotyczy umiejętności zastępujących turę. Chodzi np. o:
Cytat:
Charging Assault (Raplaces turn: Can move up to 12 squares, then make an attack against an adjacent enemy)

Nie siedzę za głęboko w zasadach, wszystkiego się dowiedziałem od znajomych, więc przepraszam za ew. braki w mojej wiedzy.
Z tego co wiem to:
-tura dzieli się na fazy (takie jak faza ruchu, faza ataku)
-mocy można użyć np. na poruszenie się o dodatkowe 2 pola w swojej fazie ruchu
Czyli jeżeli użyję umiejętności która mi zastępuje turę to trace obie fazy (ataku i ruchu), czyli nie mogę użyć mocy na dodatkowe 2 pola?

Dalej mamy postać "Luke Skywalker and Yoda" i mamy
Cytat:
Master of the Force 3 (May spend Force points up to 3 times in a single turn)

Cytat:
Force Push 3 (Force 3, replaces turn: range 6; 30 damage to target and each character adjacent to that target 3 squares if Huge or smaller)

Cytat:
Force Stun (Force 1, usable only on this character's turn: range 6; target living enemy is considered activated this round; save 11)

MotF 3 daje mi możliwość użycia mocy 3 razy w pojedynczej turze.
Force Push zastępuje turę i robi co robi :P
Force Stun może być użyty tylko w turze Luke'a i Yody i robi co robi :P
Czy jeżeli użyję push'a (zamiast swojej tury) to już nie mogę użyć Stun'a, bo straciłem swoją turę, dobrze rozumuję?
_________________
"War... War never changes..."
 
 
 
skywalker

Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 188
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-20, 17:31   

brawa dla ciebie :mrgreen: 8-)
_________________
You can't see me
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-02-20, 21:52   

Co do Charging Assault, to:

Robisz tę zdolność i nic innego.

Co do Pusha, możesz go zrobić, a potem użyć 2 razy stuna. ;-)
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Bodziak 


Allegro nick: dreamwords
Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 402
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-21, 10:34   

skywalker... jak to dobrze że wyraziłeś swoją jakże cenną opinię, rzucającą zupełnienowe nowe światło na tę sprawę. Dzięki Twojej jakże cennej uwadze wszystkie wątpliwości zostały rozwiane! Temat można już w zupełności zamknąć. Należy Ci się odznaka "pomocnej dłoni" i "trafnej uwagi"... -.-'

Nie wiem czemu, ale nie przekonuje mnie to. Moim zdaniem tracąc turę nie możesz zrobić czegoś co możesz uczynić w swojej turze. Ale dzieki za zdanie, czekam na wypowiedzi innych forumowiczów
_________________
"War... War never changes..."
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 23
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-21, 11:25   

Raplaces turn zastępuje twoją turę, twoją turą :P
Wydaje mi się, że jest to tylko miejsce w którym to wykonujemy i będziesz mógł pusznąć i zestunować kogoś.
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-02-21, 11:53   

w twojej turze: tzn. , że nie możesz tego zrobić np. od sly moora... Więc możesz użyć i stuna i pusha. ;-)
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Bodziak 


Allegro nick: dreamwords
Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 402
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-22, 15:57   

Czemu nie od Sly Moore'a? Sly Moore daje dodatkowa ture... czyli albo robisz i tu i tu, albo wogole. A co do "zastepujesz swoja sture swoja tura"... gdzie to masz napisane? Jest tylko "zastepuje ture" i "mozesz uzyc w swojej turze". Zastępuje czyli masz efekt umiejętności zamiast tury. Z tego wynika że nie masz tury => nie mozesz zrobic czegos co wymaga uzycia w twojej turze... takie jest moje zdanie
_________________
"War... War never changes..."
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-22, 16:02   

force stuna napewno w turze od slymore nie możesz zrobić bo to nie tura figurki
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
Bodziak 


Allegro nick: dreamwords
Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 402
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-22, 16:09   

Cytat:
Taget non-Droid character takes an immediate turn

a czyja to tura? Sly Moore'a, przeciwnika, czy może sędziego?
"wskazana postać dostaje turę" pierwsze co mi przychodzi na mysl kiedy to slysze to "wskazana postać dostaje turę, ale nie swoją, tylko wybranej innej figurki"... poza tym idąc Twoim rozumowaniem nie może również użyć Push'a, bo zastępuje on turę. A jeżeli według Ciebie może, to może go użyć w każdym momencie gry, w końcu może użyc nie swojej tury...
_________________
"War... War never changes..."
 
 
 
bastekkk 
Lord ShaOlin


Wiek: 23
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 881
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-22, 16:12   

usable only on this charchter turn < tak jest napisane przy F.Stunie, a tura Lyke and Yody jest wtedy gdy on (w sumie to oni ;p) sam się zaktywuje
A dlaczego nie może w turze OD sly more ? tak samo jak kombinowanie ognia przy imedieate attacku (nie można)
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1469 < Miniaturki
Cade BH, Dash Rendar IE + dużo dużo innych
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-02-22, 16:23   

W Pushu napisane jest, że zastępuje turę figurki, a przy stunie, że można użyć taj mocy jedynie w turze TEJ figurki. Więc nie można używać od figurek, które ci tak ową dają. Więc stuna można używać podczas tury figurki, kiedy się żywnie podoba, a pusha kiedy się nie ruszyłeś i na razie nic nie zrobiłeś, jak również od figurek dających turę (np. Sly Moore). W przypadku Sly Moora nie patrzymy tylko na jego zdolność, ale również na zdolność Luke'a. :-/

Jeśli dalej jesteś nie przekonany to nie wiem jak cię przekonać. Może pomoże Ci ktoś inny. ;-)
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Bodziak 


Allegro nick: dreamwords
Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 402
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-22, 16:30   

Może ktoś dający porządny powód a nie nie może ponieważ zyskując dodatkową tue nie ma tury... czyli gdybym ja Ci dał pieniądzę to nie możesz ich wydać bo nie są twoje... co z tego że Ci je dałem, przecież nie są Twoje...
"dostaje turę"... nie wiem jak dla was ale sytuacja wygląda tak:
-Sly Moore
-np. Luke (to już druga tura, halooo! <macha>)
tutaj powinno być widoczne że to nie jest tura Sly Moore'a. Jest to tura Luke'a. A jeżeli nie jest to... ojej, nie może zupełnie nic zrobić.
Atak- ja nie strzelam podczas ruchu przeciwnika, nie wiem jak wy
Ruch-ja tam nie uciekam przed Reek'iem kiedy przeciwnik go przesuwa w moją strone
Czyli... właśnie doszliśmy do wniosku że 2 figurki nie mają żadnego sensu istnienia, ponieważ Sly Moore stoi i... stoi. -.-

Wojtasza... nie wiem czy wiesz, ale dostałem już z kilkanaście warnów za jechanie po ludziach którzy nie posiadają podstawowego wyształcenia- umiejętność czytania...
Napisałem już... czyja to tura? ughnauta stojącego obok? ughnauta przeciwnika? czy może ughnauta którego sędzia trzyma w kieszeni?... -.-
Poza tym... DO ***** WAFLA!!! Nie umiesz czytać!?!? Skoro traci turę to jak może coś w niej zrobić? Zastępuje- traci i zyskuje coś innego...
_________________
"War... War never changes..."
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-02-22, 16:58   

No comments. - -"

Jak tak podchodzisz do sprawy to ci nie wytłumaczę. Lecz gdy na karcie napisane jest usable only on this charchter turn to nie możesz zrobić tego poza nią. Jest to tura w pewnym stopniu Luke'a, ale nie do końca. Jeśli w zdolności Sly Moore'a napisane jest:

Cytat:
Dominate Replaces turn; target living character takes an immediate turn which does not count as one of your 2 activations this phase, even if it has already been activated this round; save 11. The target character cannot move this turn.


Więc jeśli jest to za turę tego oto pana nie jest to.. hmm... pełnoprawna tura Luke'a. Więc zdolności Stun użyć nie można, ponieważ nie jest to jego tura (którą ma tylko jedną w ... hmm.. turze) tylko jest to ruch, który uzyskał od innej figurki.


Dalej kłócić się nie będę nich, ktoś inny cię przekonuje. :roll:
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Bodziak 


Allegro nick: dreamwords
Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 402
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-22, 17:03   

-.- Nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie
"zyskuje turę" nie równa się "dostaję turę Sly Moore'a" on poprostu ma dodatkową turę, w której nie może się ruszać, jest to taka sama tura jak każda inna, ponieważ nie ma nic napisane w Dominate'cie. Skoro umiejętność nic nie mówi to znaczy że jest to tura jak każda inna, a skoro jest to jego tura, to nie wiem czemu nie ma być... jego turą -.-'
_________________
"War... War never changes..."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12