Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o ataki na postacie z mocą.
Autor Wiadomość
Testar 
Na Bastionie-Testar


Wiek: 20
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 107
Skąd: się biorą dzieci?
  Wysłany: 2010-02-07, 10:45   Pytanie o ataki na postacie z mocą.

Nie znalazłem takiego tematu,w zasadach też nic nie znalazłem więc zakładam ten temat.
Jeśli jakaś postać ma zdolność która działa tylko na postacie z mocą np.Turn to the Dark Side Imperialnego Inkwizytora,to czy może użyć tej zdolności na postać która ma tylko punkty mocy np.Han Solo on Tauntaun?
_________________
-Power of the dark side!-
-Eee,że co?-

I wtedy zgasła żarówka.
I zapadła wieczna ciemność.

Tak, jesteś kolejnym idiotą który czyta ten podpis.
 
 
kuba 1999 


Wiek: 20
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 263
Skąd: Łomianki
Wysłany: 2010-02-07, 10:54   

Chyba tak upewnij się w zasadach
_________________
You can see me (TY)
 
 
Testar 
Na Bastionie-Testar


Wiek: 20
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 107
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2010-02-07, 10:59   

W zasadach nic o tym, nie ma!
_________________
-Power of the dark side!-
-Eee,że co?-

I wtedy zgasła żarówka.
I zapadła wieczna ciemność.

Tak, jesteś kolejnym idiotą który czyta ten podpis.
 
 
kosssa4 


Wiek: 24
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-07, 11:22   

Wystarczy, że postać ma jedną moc, która służy mu do poruszania się/przerzucania ataków. Nie musi mieć imiennych mocy, żeby liczyć się jako postać z mocą.
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-07, 12:16   

Jeżeli używasz Light Tutora na figurce otrzymuje ona force rating czyli według zasady inkwizytora możesz użyć jego abilitki na nim
_________________
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-02-07, 15:34   

Każda figurka, która ma choć jeden punkt mocy podlega tej zdolności. Jeśli dostaje moc podczas rozgrywki, również jest zaliczana. Tak samo jest z lightsaber Duelist nawet jak ktoś ma jedną moc figurka z ld ma +4 do atk. Najprawdopodobniej wizardzi stwierdzili, że jest to oczywiste. ;-)
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Corran 


Wiek: 26
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 68
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-02-07, 19:24   

Darth Wojtasza napisał/a:
+4 do atk

Do obrony ;)
_________________
"The Force fights with me!"
-Bastila Shan

Mój sklepik minisów
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 24
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-07, 20:08   

A czy jeśli dostaje moc od Hologramu Sidiousa to liczy się to jako force rating?
I co w przypadku, kiedy wykorzysta tą moc?
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Han Solo 
ASG


Wiek: 23
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 338
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-02-07, 20:18   

w obydwu przypadkach liczy się jakby miała force rating bo w końcu force z renevala musi gdzies "wpadac" a co do wykorzystania punktów mocy to nadal się liczy jako force user
bo chodzi ci pewnie czy działa na niego JH ? tak bo jest tak jakby jedi ze "statusu"
przynajmniej mnie się tak wydaje ;-)


PS. zapraszam do zapoznania się ze scenariuszem w dzaile Warsztat :-P
_________________
Twisted Transistor
 
 
MiKaj 
Geniusz


Allegro nick: mikaj001
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 719
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-07, 21:06   

kosssa4 napisał/a:
A czy jeśli dostaje moc od Hologramu Sidiousa to liczy się to jako force rating?
I co w przypadku, kiedy wykorzysta tą moc?


Z FAQ:

Q: When a character without a Force rating receives Force Renewal and gains one or more Force points is it then considered to have a Force rating?

A: No, it just has Force points that may be spent to move faster or reroll an attack or save.

Czyli wg tego, jeżeli masz same punkty mocy i żadnej force power, nie liczysz się jakbyś miał force rating.
_________________
Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-07, 21:49   

MiKaj napisał/a:
kosssa4 napisał/a:
A czy jeśli dostaje moc od Hologramu Sidiousa to liczy się to jako force rating?
I co w przypadku, kiedy wykorzysta tą moc?


Z FAQ:

Q: When a character without a Force rating receives Force Renewal and gains one or more Force points is it then considered to have a Force rating?

A: No, it just has Force points that may be spent to move faster or reroll an attack or save.

Czyli wg tego, jeżeli masz same punkty mocy i żadnej force power, nie liczysz się jakbyś miał force rating.


No to tak - ale jeżeli w zasadzie jest ( tak ja tutorze ) że otrzymuje również FR to wtedy traktujemy go jako force usera
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11