Podczas gdy my smacznie spaliśmy, za oceanem miała miejsce prawdziwa rewolucja. Otóż jeden z użytkowników forum WotC miał możliwość zobaczenia statystyk wszystkich figurek z setu Jedynymi restrykcjami było to, że nie widział zdjęć, oraz rzecz jasna nie mógł podać kto mu to pokazał. Tak więc pod gradem pytań stopniowo odświeżała mu się pamięć, i tak znamy już prawie kompletną checklistę i sporo szczegółów dotyczących postaci. A więc zachęcam do przeczytania tego temetu - http://community.wizards...._it?num=10&pg=1
A więc wypisałem checkliste wraz z wszystkimi wiadomościami które się ukazały:
Mandalorian:
Mandalorian Jedi Hunter ( non unique mando with jedi hunter, twin, parry )
Republic:
A'sharad Hett
(Cost 34, Def 18, Att 12, Dam 20, Unique, Melee, Twin, Niman Style, Force 4, Surprise Move, Lightsaber Block, CE: +4 attack and Evade to Tuskens)
ARF Trooper
K'krukh (cost - 24, posiada force power dającą +4 i +10, a przy nie udanym savie savage)
501st Elite Commander
Merumeru (can bring Wookies from any faction into the republic and gives them mighty swing, demolish, close quarters fighting)
501st trooper (9 points ,no double attack)
Rebels:
Dass Jennir (affintiy for republic, new force power )
Ferus Olin??
Jax Pavan (affintiy for republic, new force power )
Kota's Militia (have affinty for republic but they have a SA thats lets them count as finge for the purpose of CEs.
Kota's Elite Militia (have affinty for republic but they have a SA thats lets them count as finge for the purpose of CEs.)
Chewbacca (SA: +4 atk against adjacent characters with flight, nie działa na niego poison )
Imperial:
Emperor's Hand UC (has hand of the emporor with jedi hunter)
Kir Kanos ?? (hes got a double bladed lightsaber behind him)
501st Stormtrooper (CE- characters whose name contains 501st get +4 atk against adjacent enemies with a force rating. )
Major Veers (vr with crack gunner and the CE: follewers who are attacked and missed can immediately move 2 squares)
Imperial Inquisitor (Imperial inquisiter is like 22 points with 70hp a 17 def 0 atk 0 damage and has a SA: target a character with a force rating within 6 squares, that character takes 20 damage. They can choose to make a save 11 to prevent that damage but if they fail the save they are betrayed. )
Black suited Pilot with Satel Charge
Fringe:
Rodian _______
Nelvaanian ________ Fringe UN/C
13 point with Satel Charge Fring UN/C
Nelvaanian ________ Fringe UN/C Large
Talz Chieftain (SA: fringe followers get +4 atk +10 damage against non unique enemies)
Talz Warrior
Gungan bounty hunter(non-unique)
Rodian Brute (3 points cost, mele attack)
Bomo Greenbark (he has twin and when a unique ally dies he gets +4 atk +10 damage for the rest of the skirmish.)
Trandoshan Elite Mercenary
IG-88 (cost 43, ability: replaces atks. sight. 40 damage to target character and each character adjacent. save 11 reduces damage to 10 )
4-LOM
Zuckuss (has force points, has anticipation and force sense, no double,has 80hp, an 8atk, SA that a character hit by this character cant move this round and can not make attacks of opportunity, cost 33)
Dengar (+30 damage vs target with 50 HP or less)
Bossk ( ability simlar to IGs but instead of damage it activates, has double claw attack, and he has 110 hp )
Boushh
Trzy nowe moce:
1 fp this character gets +4 atk and +10 damage until end of turn, after make save of 11 if failed this character gains savage
1fp this character gets +4 atk +20 damage until end of turn, save 11 or this character is immediatly defeated
1fp this character gets +4atk and +10 damage until end of turn, save 11 or this character is betrayed
EDIT:
Zmiana tytułu wątku. Administracja
_________________ Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
Ostatnio zmieniony przez NaVaR 2009-11-25, 11:59, w całości zmieniany 7 razy
Raczej te figurki jakoś specjalnie nie zaskakują.
Jestem ciekawy K'krukha, skoro robią w tak krótkim czasie nowego, to może będą chcieli poprawić swoje dawne błędy.
Trochę intryguje nie to, że w takim dodatku jest tak małoImperium, a tyle Republiki, ale zobaczzymy, jak ostatecznie będzie to wyglądało.
Dass Jennir, A'Sharad, Ferus Olin i banda łowców nagród nie zaskakuje :) Bo tego można było się spodziewać.
Jestem za to ciekawy strasznie Merumeru, Mandalorian Jedi Hunter... pierwsze o nim słyszę.. no i kolejnego ARF troopera.. jestem jednak gotów założyć się o nie wiem co, że to wersja będzie z kamuflażem... bo bez kamuflażu pojawił się w GaW.
Trochę intryguje nie to, że w takim dodatku jest tak małoImperium, a tyle Republiki, ale zobaczymy, jak ostatecznie będzie to wyglądało.
Nadal zostało 8 figurek nieznanych, zapewne znaczna część z nich będzie do imperium.
Kaelder Dherven napisał/a:
no i kolejnego ARF troopera.. jestem jednak gotów założyć się o nie wiem co, że to wersja będzie z kamuflażem
To ma być reprint . Dziwne, ale skoro wydali dwa reprinty clone commandera, to mogą wydać też reprint figurki z ostatniego seta...
Dodatek zapowiada się baardzo klimatycznie, bez przepaków, nowe wersje łowców to IMO genialny pomysł. Już się nie mogę doczekać premiery.
A, i zapomniałem napisać, że gościu jest pewien że nie ma żadnego Luka/Vadera/Lei.
[ Dodano: 2009-11-22, 17:22 ]
I mamy kolejne informacje:
CE 501st COmmandera:
CE- characters whose name contains 501st get +4 atk against adjacent enemies with a force rating.
Klimatyczne, ale nie grywalne.
Oraz informacje o Veersie:
hes a vr with crack gunner and the CE: follewers who are attacked and missed can immediately move 2 squares
To za to przydatne i ciekawe.
Oraz CE Merumeru pozwala przyłączyć nawet unikalnych wookies.
I jeszcze sprostowanie, rzekomy Greedo okazał się Bomo Greenbarkiem
_________________ Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
Heh. Mando, Sithowie i Old republic jak zwykle mizernie. Oczywiscie nie nalezalo sie spodziewac ze akurat w tym dodatku ich podpakuja, ale to i tak boli, ze wizardsi nie maja pomyslu na te frakcje :(
MiKaj,
Cytat:
A, i zapomniałem napisać, że gościu jest pewien że nie ma żadnego Luka/Vadera/Lei
Nareszcie. Moze skonczyly im sie pomysly na "nowych/starych" bohaterow
Nowe moce Hmmm. Ciekawe czy wprowadza wieksza losowsc ale beda grywalne (w koncu save mozna przezucic z mocy) czy tez nie.
Wiek: 25 Dołączył: 25 Gru 2007 Posty: 1168 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-11-23, 09:31
hackeradyn napisał/a:
2 moga nie wystarczyc
Mogą nie wystarczyć ale znając twoje rzuty to masz te dwa pola gwarantowane
hackeradyn napisał/a:
Nowe moce Hmmm. Ciekawe czy wprowadza wieksza losowsc ale beda grywalne (w koncu save mozna przezucic z mocy) czy tez nie.
Musiałbyś mieć MotF-a.
MiKaj napisał/a:
Dodatek zapowiada się baardzo klimatycznie, bez przepaków
Myślę jednak że przynajmniej jeden z łowców będzie Mega grywalny... Ostatnio wizardom spodobało się robienie wymiataczy. Spodziewam się klasyka Double i Twin + GMA i Evade. Ewentualnie bez dwóch ostatnich zdolności ale od czego jest Rieekan, Twi'lek BSV . Myślę że w drodze wyjątku może to być IG 88 żeby się go bardziej skombować nie dało.
Zuckuss:
has anticipation and force sense, no double....he is pretty similar to the bh one. he has 80hp, an 8atk i believe, cant remember the def. he has a SA that a character hit by this character cant move this round and can not make attacks of opportunity.( i dont remember if there was a save for that or not). and Zuckuss cost 33pts give or take a couple points
Bossk
still has double claw attack, and he has 110 hp
K'Khruk
cost - 24, posiada force power dającą +4 i +10, a przy nie udanym savie savage
Mando Jedi hunter
is just that a non unique mando with jedi hunter, twin, parry
The seperatist droid
had melee twin, jedi hunter
IG-88
cost -43, najdroższa figurka w secie
Chewie
A new SA that grants him+4 atk against adjacent characters with flight, nie dzieała na niego poison
501st trooper (republic)
for 9 points ,no double attack.
I tajemniczy VR, do imperium, bodyguard Imperatora, to Kir Kanos
Jeżeli to się potwierdzi to będę naprawdę zadowolony z dodatku, na Kanosa czekałem prawie odkąd zacząłem zbierać SWM.
Podobno ci goście w ten weekend będą jeszcze raz mogli wszystko zobaczyć, więc czekamy na więcej "rumorów"
Updatnąłęm pierwszego posta, dodałem kilka C/UC do fringów o których wiemy, teraz brakuje nam tylko jednej figurki. (C lub UC)
_________________ Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
Wiek: 25 Dołączył: 25 Gru 2007 Posty: 1168 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-11-23, 11:42
Jak będzie Kanos to spoko, ale pewnie nie będzie wymiatał. A skoro IG 43 pt. to musi być chociaż niezły. Jeden z niewielu klimatycznych dodatków w tej grze, tylko Pavan mi tu nie podchodzi, ale bywa...
Mandalorian Jedi Hunter- hmmmm...
Prawdopodobnie kolejny Crusader, aczkolwiek tych to mamy już dosyć. Wolałbym tych nowszych Mando'ade. Poza tym Jedi Hunter- nie wiem czy była jakaś kasta w społeczeństwie Mandaloriańskim jak łowcy jedi.
Pożyjemy zobaczymy. Ogólnie znów mało Mando za co wielki minus dla dodatku (przynajmniej u mnie).
Ja także, ale boję się że zrobią go niegrywalnego. Już wolałbym przepaka.
I kolejna figurka:
Imperial inquisiter is like 22 points with 70hp a 17 def 0 atk 0 damage and has a SA: target a character with a force rating within 6 squares, that character takes 20 damage. They can choose to make a save 11 to prevent that damage but if they fail the save they are betrayed.
Bardzo ciekawe, kilku takich w składzie i Jedi mają naprawdę spory problem.
_________________ Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach