Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Słuchać karty czy wszystkiego innego.
Autor Wiadomość
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 23
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2008-05-23, 22:05   Słuchać karty czy wszystkiego innego.

No bo jak jest napisane na karcie mojej maris brood że ma odpychanie range 60. To czy może odpychać na 60 pól :?: (::)
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
Ostatnio zmieniony przez NaVaR 2008-11-21, 23:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
RC-1138 Boss 


Allegro nick: Mat108
Wiek: 28
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-05-23, 22:08   

No no nie chce nic mówić ale to już podchodzi pod nabijanie postów. ;-)
A co do sprawy to wiadomo że nic nie jest idealne i wszędzie zdarzają się błędy, tak jak na niektórych kartach. Pomyśl, na jakiej mapie mógł byś odepchnąć kogoś na 60 pól ;-)
 
 
 
Johan 


Wiek: 26
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 580
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-23, 22:14   

Wg. oficjalnej erraty (http://www.wizards.com/default.asp?x=starwars/article/miniserrata) Maris Brood powinna mieć range 6. I tego się trzymaj ;-)
_________________

Mój sklepik - wejdź koniecznie!
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 23
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2008-05-23, 22:19   

ok a już myślałem że mi się uda :-P (::)
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
DantE 
Administrator
Site Admin


Allegro nick: DantE2
Wiek: 39
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-23, 22:51   

Darth Wojtasza napisał/a:
ok a już myślałem że mi się uda :-P (::)


Najpierw poczytaj sobie FAQ i Erratę a później zadawaj pytania.
_________________
Polska strona SWM
Moja kolekcja
Sklepik DantE-go: Miniatures Pocketmodel
 
 
 
Prince of Sviniak 


Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: mam to wiedziec?
Wysłany: 2009-04-30, 17:22   

Nie ma chyba lepszego tematu by zapytac. Czy jest różnica między 'gain' a 'have' - 'dostają' 'mają' w tym pytaniu chodzi mi oto czy jeśli jest figurka z gain w CE to wg. mnie DOSTAJĄ i jak ta figurka umrze to chyba nie jest im odbierane. A z have inaczej mają póki figurka nie będzie martwa lub poza zasięgiem . Chciał bym się dowiedziec jak to jest. Ale jesli tak nie jest to poi co sa te dwa słowa?
_________________
Mój sklep: http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2284

 
 
MiKaj 
Geniusz


Allegro nick: mikaj001
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 719
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-30, 19:11   

A w którym Commander Effect'ie masz napisane "have"? Zawsze jest napisane "xxx gain yyy", ewentualnie "xxx gets yyy". Commander effecty zawsze działają dotąd, do kiedy figurka je dająca jest na planszy.
_________________
Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
 
 
 
Prince of Sviniak 


Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: mam to wiedziec?
Wysłany: 2009-04-30, 19:22   

Korekta. Jesli nie w CE to w SA.
_________________
Mój sklep: http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2284

 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 80
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-05-01, 14:53   

Prince of Sviniak: nie patrz na treść CE czy SA jakie daje efekt dowódcy. Bo efekt dowódcy przestaje działać w momencie gdy postać z nim ginie.
commander effect:
(...)
A commander effect ends immediately when the character with the effect is defeated.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Prince of Sviniak 


Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: mam to wiedziec?
Wysłany: 2009-05-01, 17:48   

Podam przykład: Są figurki które mają w SA 'have' a i są takie które mają 'gain' np. Czerka i jesli Czerka schodzi to nadal mają?
_________________
Mój sklep: http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2284

 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 80
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-05-01, 18:52   

Prince of Sviniak: jak dla mnie to wszelkie tego typu zdolności, które zachowują się podobnie jak Efekty Dowódcy, powinno się je tak traktować jak CE. Czyli jak źródło tego efektu zostaje usunięte z planszy, postać ginie, to i efekt znika.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 26
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-05-01, 19:30   

A czy jak zdolność nie jest wyrażona jak CE? Np. Gha Nacht ma Rapport? Czy jak on umrze, to droidy wstawione z np. CLObota kosztują punkt mniej?
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
Jakub_Dexter 
Berserker!


Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 485
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-05-01, 20:10   

właśnie chciałem też sie zapytać, co jest z tą czerką... bo to nie jest CE a jednak coś tam daje...
_________________
All flavor.
No bite.
 
 
 
Prince of Sviniak 


Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: mam to wiedziec?
Wysłany: 2009-05-01, 20:21   

Z tym Raportem to inna sytuacja. MI się wydaje że pomiędzy gain a have jest różnica
_________________
Mój sklep: http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2284

 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 80
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-05-01, 20:49   

Nie jestem pewien ale podobny problem już był omawiany. Jeśli nie na naszym forum to w JC.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13