Tylko że wtedy ten słabszy może się liczyć z ostatnim miejscem więc tak naprawde niema poco grać( chyba żeby poćwiczyć chociarz to można robić przed turniejem) a pozatym za dużo czasu by to zabierało.
_________________ Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasjia.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęge.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
A na jakiej zasadzie rozdzielacie kto jest słabszy, a kto silniejszy?? Zawsze jest po co grać. Każdy ryzykuje, ponieważ poprzez losowanie nie wiadomo z kim będziemy walczyć. A co do czasu to:
1) Jeżeli wszyscy będą się stosować do uwag sędziów, zajmie to zdecydowanie mniej czasu.
2) Możemy skrócić czas pojedynków do 45 minut, jeżeli będzie na go brakować.
_________________ Fixer: "More Geonosians incoming!"
Sev: "Great. More bugs, more kills."
Skróceniu czasu mówię kategorycznie: NIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!.
Oczywiście żartuję . Co do pomysłu z grupami...wydaję mi się to bardzo średni pomysł, bo ile razy było już tak, że ten kto przegrał pierwszą bitwę nie miał już szans na czołówkę...
A gdyby zrobić tak: w pierwszej rundzie losowane są pary, po rozegraniu tego pojedynku wygrani dzielą się na pary i przegrani również. Po kolejnej turze znowu to samo, czyli teoretycznie każdy ma jakąś szansę. Za wygraną byłyby 3 pkt, za remis (lub za "siedzenie" w przypadku nieparzystej liczby osób) 2 pkt (i tak: jest 7 osób, 6 gra a jedna siedzi; są wygrani i przegrani, więc w następnej turze osoba siedząca gra z jedną z wygranych, a między przegranymi jest losowanie kto siedzi itd.), a za przegraną 1 pkt. 3-4 pojedynki do rozegrania. Oczywiście najlepiej by było, gdyby żadni gracze nie grali ze sobą 2 razy Co Wy na to? Oczywiście nie mam pojęcia jak to ma się do praktyki...Czekam na opinie i ewentualne pytania. Pozdrawiam LS
"8. pojedynki trwają 30 min dla formatów 100 i 150 pkt, oraz 45 min dla 200 pkt"
To na pewno spisek przeciwko mnie! Nie no, jak mogliście mi to zrobić??? Tak radykalnie skrócić czas?!
"2. zwycięstwo w pojedynku jest obliczane wg schematu:
koszt zabitych jednostek przeciwnika + koszt własnych jednostek które przeżyły + wartość bezwzględna z różnicy punktów za okupowanie środka mapy"
A co będzie jeśli dana osoba wygra wszystkie trzy pojedynki, lecz zajmie jakieś środkowe miejsce, bo miała mniej punktów niż Ci, co przegrali bitwy??? Na zdrowy rozum to właśnie Ci, co zwyciężają powinni być górą, nieprawdaż?
"2. należy przypominać o zdarzeniach które nie są opcjonalne (np. Force Reneval, bonusy od zdolności Bounty Hunter i Jedi Hunter itp.)"
Trzeba koniecznie o tym przypominać? A co będzie jeśli ktoś nie przypomni? Jego strata?
"5. Za nieprzestrzeganie niniejszego Regulaminu Sędziowie maja prawo wykluczyć gracza z Turnieju, bez zwrotu wpisowego."
Eee, a żadnych kar za przeszkadzanie, przeklinanie, hałasowanie itd. itp.?
Ja mam zastrzerzenie do sposobu Redava, bo w niektórych sytuacjach bywa on bez sensowny, np. na turnieju który rozegraliśmy w KFC, dułem drugi,i raz sziedziałem, raz wygrałem, raz przegrałem, a nie uczciwość tego sposobu obliczania pkt. polega na tym że Revan był 3 a raz siedział i dwa razy wygrał, przegrał bodajrze 15 pkt. według mnie powinien być on lekko zmieniony, np. ze za zycięstwo dostajesz dodatkowo np. 30pkt. a gdy siedzisz lub przegrasz nie dostajesz dormowych pkt. co wy na to?? A resztami sie podoba
To ja się zapytam się tak: jakie zwycięstwo się liczy bardziej?? Tam, gdzie zostaje ci tylko Ewok, czy tam, gdzie masz Ewoka, Yode, Luka i Hana? O to chodzi w tym systemie: jeżeli słabo grasz, to masz słabe miejsce. Trzeba wysilić mózg i tak grać, aby stracić jak najmniej.
_________________ Fixer: "More Geonosians incoming!"
Sev: "Great. More bugs, more kills."
No dobra, ale co będzie jeśli zainstnieje taka sytuacja jaką ja podałem? Tzn. że osoba wygra 3 pojedynki, ale nie zabije zbyt wiele jednostek przeciwnika i zajmie końcowe miejsce za np. osobą, która przegrała 3 bitwy, lecz zdobyła dużo tych małych punktów? Wychodziłoby na to, iż zwycięstwa są mniej ważne.
Dlatego moze jednak dosluchajmy rad Redava dokonca, i od 2 rundy zaczynajmy systemem szwajcarskim? myslicie ze to cos rozwiaze? przecwiczymy na nastepnym turnieju w niedziele, a potem poprawimy regulamin jesli okaze sie ze zadzialalo
A może te linki wrzucić do treści punktów w których się tyczą w formie następującej:
"SW Minis Rulebook ( http://wizards.com/starwa...WM-Rulebook.zip )" Trochę ułatwi to korzystanie z linków. ;)
Ki Adi Mundi napisał/a:
2. powinno się przypominać o zdarzeniach które nie są opcjonalne (np. Force Reneval, bonusy od zdolności Bounty Hunter i Jedi Hunter itp.)
Rozumiem że obligujesz graczy do tego żeby przypominali iż korzystają z takiej a takiej umiejętności. A co będzie jeśli gracz nie zadeklaruje a z niej skorzysta
Ja też jestem za tym by zmienić ten sposób ponieważ wtedy zwycięstwa nie będą się praktycznie liczyć.
_________________ Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasjia.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęge.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
A może te linki wrzucić do treści punktów w których się tyczą w formie następującej:
"SW Minis Rulebook ( http://wizards.com/starwa...WM-Rulebook.zip )" Trochę ułatwi to korzystanie z linków. ;)
ok, ale to jest kosmetyczna zmiana ;)
NaVaR napisał/a:
Ki Adi Mundi napisał/a:
2. powinno się przypominać o zdarzeniach które nie są opcjonalne (np. Force Reneval, bonusy od zdolności Bounty Hunter i Jedi Hunter itp.)
Rozumiem że obligujesz graczy do tego żeby przypominali iż korzystają z takiej a takiej umiejętności. A co będzie jeśli gracz nie zadeklaruje a z niej skorzysta
ten punkt jest skierowany do publicznosci i oponenta. Jak jakis gracz np zapomni dodac +4 do ataku przy Jedi Hunterze, powinno sie mu to przypomniec.
ty mowisz o umiejetnosciach typu Careful Shot, czy deadeye ktore daja bonus w zamian za mozliwosc ruchu. Uzycie tych oczywiscie trzeba zadeklarowac.
Czyli co jak nie powiem ze strzelam w Generała Windu z Jedi Hunterem to on sie nie podliczy? Przeciez takie sprawy są oczywiste i jasne
_________________ "Foolish little brother, if you wish to kill me, hate me, detest me, and survive in an unsightly way. Run, run and cling to life. And one day, when you have the same eyes I do, come before me."
Uchiha Itachi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach