Luke Skywalker: jeśli jesteś pod wpływaem CE Ibisa to możesz ruszyć się 3 pola i wykonać standardowy atak ale także skorzystać ze specjalnych umiejętności takich jak Double Attack.
Co do Lightsaber Assault, jego definicja jest następująca:
Force 1, replaces attacks; Make two attacks.
Więc patrząc na treść CE Iblisa nic on nie zmienia. W sumie to on nic nie daje postaciom które posiadają Lightsaber Assault. Ponieważ formalnie drugi atak wynikający z tej umiejętności nie ogranicza ruchu.
Tak, Han może zrobić Twina nawet podczas okazyjnego. Zasada jest że jeśli ta postać robi atak, wykonuje jeden dodatkowy atak przeciwko temu samemu celowi...
Atak odruchowy (attack of opportunity): Pojedynczy atak: Atak odruchowy jest atakiem pojedynczym. Postać mająca umiejętność specjalną pozwalającą wykonać jej dodatkowe ataki, nadal może wykona tylko jeden atak odruchowy.
Czy to nie oznacza że nie można skorzystać z takiej umiejętności jak Twin Attack
Wiek: 26 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 554 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-20, 12:37
Paltius napisał/a:
mam takie dwa małe pytanie;
1) co dokładnie robi commander effect tego bohatera??
2) czy reinforcemants można wystawiać z obu grup czy odzielnie albo NR albo z rebeli??
1) Followersi w twoim składzie mogą się ruszyć połowę speeda i użyć mocy bądź wykonać coś, co daje ekstra attack (np. double attack - nie możesz się ruszyć, dzięki temu możesz zrobić 2 ataki. teraz możesz się ruszyć pol speeda i zrobic 2 ataki)
2) To juz bylo omawiane, możesz i to i to.
_________________ It's a trap!
x] x] x]
Chłopacy cie dojadą!
Ostatnio zmieniony przez NaVaR 2009-01-20, 13:32, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 26 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 554 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-21, 19:24
Nie, nie działają. Możesz robić coś, co daje extra attack, zastępuje ruch.
Double attack: You can make an extra attack instead of moving.
Bazowy speed postaci to 6 pol. Może sie ruszyć 6 pol i zaatakować lub zrobić coś, co wymaga zastąpienia ataku (replaces attacks, np. missiles), lub ruszyć się o podwojna swoja szybkość, czyli 12 pol.
Pol speeda w tym przypadku to 3 pola.
Atak odruchowy (attack of opportunity): Pojedynczy atak: Atak odruchowy jest atakiem pojedynczym. Postać mająca umiejętność specjalną pozwalającą wykonać jej dodatkowe ataki, nadal może wykona tylko jeden atak odruchowy.
Czy to nie oznacza że nie można skorzystać z takiej umiejętności jak Twin Attack
Wiem że to nie jest tematem ale takie małe sprostowanie, z resztą patrząc na datę to trochę po niewczasie:P
Jedi Counseling:
Q: Does Twin Attack apply on an attack of opportunity?
A: Yes. You make one pair of attacks against the character thet provokes the attack of opportunity.
Przepisane z mini menagera, nie wiem czy była jakaś errata.
Q: Can you use Twin Attack on an attack of opportunity, immediate attack granted by a commander like the Imperial Officer, or Extra Attack granted by a Gonk Droid or General Windu?
Zwiodły mnie słowa: "Atak odruchowy jest atakiem pojedynczym. (tłumaczenie własne)".
Przyznaję się do błędu jeśli chodzi o Twin Attack. Ale trzeba pamiętać że są inne umiejętności specjalne które nie wchodzą w skład ataku okazjonalnego.
No to jak jest w końcu z CE Ibisa , bo piszecie dwie strony i...
nie można tego zrozumieć.
_________________ Pilnie potrzebuje :
Jango fett BH , Durge JH ,Luke's Landspeeder , boss , Emperor Palpatine na tronie(IE) , i jak najwięcej różnych Jawów!!!
---------------------------------------------------
Niech moc będzie z nami !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach