Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Squad(anie) squadów na 200 pktów.
Autor Wiadomość
Leobreaker 


Wiek: 28
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-14, 21:14   

1. Na co Ci Rodian Hunt Master, skoro i tak zwykli żołnierze dostają Deadeye'a od Commandera?
2. Sith Trooper kosztuje 8 pkt., a nie 5.
3. Skład bardzo łatwy do wybicia z racji niskiej obrony i małej mobilności.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 81
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-10-14, 23:07   

Nergal: jako "rdzenia" użyj elite trooperów a zwykłych żołdaków wykorzystuj tylko po to aby wspierali ogniem elitów (ogień kombinowany). Hunt Master nie potrzebny - dublowanie umiejętności która i tak jest u Commandera i to bez ograniczeń zasięgu. Po co w składzie Wicket :?: Liczysz na to że skorzystasz z jego "Pułapek" :?: Do składu dorzucił bym z jednego albo dwa droid: Sith Heavy Assault Droid lub Sith Assault Droid. Aby szły w pierwszej linii i ściągały na siebie ogień tych co nie mają Accurate Shota.
Jedyne dobre rozwiązanie ze starego składu to małe kombo:
Darth Malak , Dark Lord Of The Sith
Sith Trooper Commander
Sith Trooper Captain
Przy nich Elite trooperzy mają stale +11 ataku i 30 obrażeń jak się nie ruszą. Jedyna wada to niska obrona żołnierzy (17 podstawy / 21 za zasłoną).

[ Dodano: 2008-10-14, 23:30 ]
A taki składzik dla Mandalorian:
Canderous Ordo
Sly Moore
Mandalorian Quartermaster
Mandalorian Captain
Mandalorian Scout
Mandalorian Scout
Mandalorian Gunslinger
Mandalorian Gunslinger
Ugnaught Demolitionist

W rundę Canderous Ordo możne wysmażyć 6 ataków na +14 i za 180 obrażeń. Jeśli nie obroni się przed Dominate to następne dwa ataki polecą... Czyli łącznie 240 obrażeń w rundę. Aby za szybko nie zmarł to może odzyskać 20 żywota.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Leobreaker 


Wiek: 28
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-15, 08:11   

NaVar, zdaje mi się, że w turze, który daje Sly Moore, Canderous Ordo też może wykonać 6 ataków. Po prostu nie może się poruszać, a poza tym to normalna tura.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 81
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-10-15, 12:28   

Leobreaker: masz rację.
Czyli przeliczając przy pomyślnych wiatrach mamy dwa razy po 180 obrażeń - 360dm. Składy na 200 punktów oscylują w okolicy 500HP. Tak wiec przy takich obrażeniach w 3 zwykłych rundach można skosić drużynę przeciwnika.
Teraz to nie mam pytań. Niezły "klocek" powstał. :D
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Stormtrooper 
na Bastionie-Kueller


Allegro nick: michmat_2006
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 282
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-15, 17:08   

A pewnie, że niezły... zaraz go sobie ułoże. Brakuje Sly Moore i Gunslingerów, ale to chyba żaden problem. ;-)
 
 
 
Johan 


Wiek: 27
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 580
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-15, 19:50   

Sly Moore jest w Gryfie (a przynajmniej był w niedzielę), Gunslingerkę jedną chętnie Ci odsprzedam.

A co do składu, to rzeczywiście niezły jest, swojego czasu miałem podobny na Rebelii (Reapeting Blaster Cannony + Rebel Troop Carty + Rebel Captain + inne bonusy), ale jego słabością była kiepska obrona i mało życia głównych strzelających. Miał jednak pewną przewagę nad Twoim: Troop Carty zapewniały sporą mobilność i wciąż można było strzelać.
_________________

Mój sklepik - wejdź koniecznie!
 
 
 
Nergal
Noob Hunter :-)


Allegro nick: flamementor10
Wiek: 27
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 432
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-10-15, 19:53   

NaVaR napisał/a:
Leobreaker: masz rację.
Czyli przeliczając przy pomyślnych wiatrach mamy dwa razy po 180 obrażeń - 360dm. Składy na 200 punktów oscylują w okolicy 500HP. Tak wiec przy takich obrażeniach w 3 zwykłych rundach można skosić drużynę przeciwnika.
Teraz to nie mam pytań. Niezły "klocek" powstał. :D


Navar . Fantazja każdego przy utworzeniu dobrego skłądu ponosi :mrgreen:
Nie sądze żeby przeciwnik był takim matołem żeby ci się wystawił na strzał i byś go skosił :-P
Ja bym zadbał o "tyły" mianowicie wrzuciłbym Ulica Qel-Drome a kilka C/UC bym sobie darował bo podchodzi przeciwnik i nie istniejesz :-|
_________________
"I want you to lead me
Take me somewhere
Don’t want to live in a dream one more day"

In Flames - Come Clarity
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 81
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-10-15, 22:36   

Nergal: może i ponosi. Ale gdy przeciwnik wie co może go spotkać to zyskuję przewagę psychologiczną.
To jest moj pomysł. Przetestuję w boju, zmodyfikuję i ponownie wystawię. ;)
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Nergal
Noob Hunter :-)


Allegro nick: flamementor10
Wiek: 27
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 432
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-10-15, 22:44   

Dobry pomysł ;-)
Ale przewaga psychologiczna to nie wszystko żeby wygrac , ale liczy się wola walki :-P :mrgreen: (może nie aż tak bardzo :P ale liczy )

GDYŻ widziałem jak kiedyś graczowi został Gotal Fringer przeciwko Dartha Sidiousa z Separatystów z 10 dmg na sobie i gotal fringer rzucił 20 :mrgreen:
Ale było bardziej śmiesznie jak dziś po meczu z Polską i Słowacją :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:
_________________
"I want you to lead me
Take me somewhere
Don’t want to live in a dream one more day"

In Flames - Come Clarity
Ostatnio zmieniony przez Nergal 2008-10-15, 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Wiek: 28
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-10-15, 22:45   

Mi się wydaję, iż niepotrzebny jest ten Sly Moore, bo jak Canderous stuknie 6x 30Dmg to i tak nie ma co zbierać :-P
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 81
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-10-15, 22:51   

Exar-Kuna napisał/a:
ten Sly Moore

Nie ten a TA. To kobieta.
http://starwars.wikia.com/wiki/Sly_Moore
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Sajek 


Wiek: 27
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-16, 18:04   

można by do tego składu dorzucić 2 ASP-7 -> najpierw wyrzucasz Ordo, walisz 6 ataków, w następniej rundzie Sly Moore daje mu turę, a drugi ASP go cofa :D z tym, że to kosztowne, ale zapewnie Ordo nieco bezpieczeństwa

a tu skład ode mnie. miał być klimatyczny, ale...

Han Solo in stormtrooper armor (ale musiałem :P)
Rebel Snowspeeder x2
Luke's Snowspeeder
Chewbacca of Hoth
Princess Leia, Hoth Commander
R2-D2
Mon Calamari Tech Specialist

Chciałbym nim zagrać przeciwko bombom Nom Anora - 32 pola i twin attack, jeden z 4 ataków raczej trafie, i wtedy reakcja łańcuchowa :D
_________________
It's a trap!

x] x] x]

Chłopacy cie dojadą!
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 81
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-10-16, 19:41   

Sajek: liczysz na to że wygrasz inicjatywę, a jak nie to... Musisz się zbliżyć do przeciwnika aby go zaatakować. Jeśli kogoś poślesz do piachu to dostaniesz 10 obrażeń. A jak w składzie będzie Kel Dor BH to zarobisz 30dm...
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Sajek 


Wiek: 27
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-16, 20:05   

Navar, nie jestem pewien, czy zrozumiałeś o co mi chodzi. mówię o sytuacji na mapie ROTSa, bo tam gramy na turniejach zazwyczaj. Nawet jeżeli nie wygram inicjatywy, to myślę, że dzięki 32 polom i flightowi da radę ustawić się tak, aby nie musieć walić w przyległego, co więcej, trafić takiego, który rozpocznie tą reakcję łańcuchową.

Gdyby jednak tak się nie udało, to moje snowspeedery mają na tyle dużego speeda, że razem z flightem odlecą, by dać się naprawić chewbacce
_________________
It's a trap!

x] x] x]

Chłopacy cie dojadą!
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 81
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-10-16, 20:20   

Sajek napisał/a:
aby nie musieć walić w przyległego

Jeśli przeciwnik się dobrze rozstawi to ciężko będzie wlecieć w jego formację tak aby na nikim nie "zatrzymać" się aby zaatakować sąsiadującą figurkę. Bo taką musisz obrać na cel ponieważ żadna postać w drużynie nie zdejmuje SS.
A jak mapa będzie "ciasna" z dużą liczbą małych pomieszczeń :?: :P
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11