Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Sinus
2009-02-13, 21:24
Bard
Autor Wiadomość
Sinus 
Bounty Hunter


Wiek: 26
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 572
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-09, 15:45   Bard

6.09.08 Bard przeniósł się na ulice Szewską 31. Przypadkiem wracając z Feniksa z dwoma ostatnimi z Ogrynu KotORami, wdepnąłem do niego i porozmawiałem z kierownikiem. Bard zamierza położyć większy nacisk na minisy i chciałby żebyśmy zaczęli tam organizować turnieje. Obejrzałem sklep i stwierdzam że jest do grania dużo więcej miejsca niż w Feniksie czy sfanie, oraz sklep zamówił dużą ilość lotfów i kotorów. Jutro jeszcze podejdę do sklepy popytam się o zniżki na turnieje, czy dało by się u nich zrobić ligę i patrole i w jakie terminy. Jeśli ustali się wszystko jutro proponuje by przenieść turnieje, patrole i opiekę nad ligą do Barda. Co wy na to?? (wypowiedzcie się w temacie).

[ Dodano: 2008-09-10, 15:16 ]
Wiec tak: Bard składa nam dużo lepszą propozycje turniejową niż sfan czy feniks. A mianowicie podwaja nasze wpisowe (czyli na przykład jak przyjdzie 10 osób i każda da po 5zł (w sumie 50) sklep dokłada tyle ile wpisowego dał każdy z nas czyli w sumie mamy nagrody o wartości 100zł). W przyszłą sobotę (czyli 20.IX.2008) mamy też ''zamówiony" turniej w Bardzie, jeżeli przyjdzie dużo osób, sklep będzie dalej organizował turnieje minisów, jeżeli jednak przyjdzie mało osób no to ucieknie nam z przed nosa naprawdę dobra oferta. Co do ligi zasada jest ta sama co z turniejami, wpisowe podwójne, nagrody wybieramy po zakończeniu ligi, wszystkie pojedynki jednak muszą odbyć się w Bardzie a on będzie też osobno zapisywał naszą "tabele". Patrole możemy organizować w każdy dowolny dzień tygodnia prócz weekendów, sklep wręcz wysuną propozycje by robić turnieje w czwartki bo wtedy jest dłużej otwarty. Bard ma jednak jedno w stosunku do nas oczekiwanie, mianowicie: CZĘSTO PRZYCHODZIĆ DO NIEGO I POKAZYWAĆ, ŻE GRAMY I BĘDZIEMY GRAĆ W BARDZIE. Wtedy mamy w nim zaklepaną ligę, patrole w dowolny dzień tygodnia oraz raz na miesiąc na bardzo korzystnych "warunkach" turniej. Ja jestem za przeniesieniem się do barda z turniejami, a wy?? Wypowiedzcie się wszyscy z Wrocławia:!: :!: :!:
_________________
May the Force be with You!!!

,,Now release your anger." Darth Vader

http://demotywatory.pl/915/BOBA-FETT

Moj sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...c.php?p=285#285
Pozdro Gość
Ostatnio zmieniony przez Sinus 2008-09-10, 15:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Darth Ewok 


Wiek: 28
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 475
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-10, 15:22   

nie wiem jak to u was wygląda ale z tego co napisał sinus wynika ze jest to naprawde korzystna propozycja... ( u was dokladaja tylko drugie tyle co wyniesie wpisowe? u nas gryf zawsze otwiera 2 boostery nie zaleznie od tego ile osob przyjdzie , moga to byc tez 2 huge... nietety jesli jednak przyjdzie mniej niz 4 osoby otwierany jest jeden dowolnie wybrany booster..)
_________________
CS 60/60 | RS 60/60 | BH 60/60 | A&E 60/60 | BOH 17/17 | TFU 60/60 | LOtf 59/60 | COtf 60/60 | ROTs 60/60 | UH 59/60 | AoE 0/? (w drodze) ;)
 
 
 
Sinus 
Bounty Hunter


Wiek: 26
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 572
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 15:31   

nie u nas dopóki bard nie zają się minisami na turnieje była zniżka 10% czyli boooster z 49 kosztował 45, tylko przy większych okazjach była zniżka na DRUGI booster 50% a teraz mam 50% na każdy wiec widać jaką bard ma kapitalną cenę w stosunku do konkurencji.
_________________
May the Force be with You!!!

,,Now release your anger." Darth Vader

http://demotywatory.pl/915/BOBA-FETT

Moj sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...c.php?p=285#285
Pozdro Gość
 
 
 
Darth Revan 


Wiek: 25
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 387
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 16:46   

Z tego co piszesz wynika ,że to bardzo dobra propozycja ja bym był jak najbardziej za. Tylko dużo osób musi przyjśc.
_________________
Spokój to kłamstwo. Jest tylko pasjia.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęge.
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 23
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 17:53   

Super., ja bym przyszedł. Tylko jeszcze kwestia dojazdu.XD A tak to fajnie dostane dwa mięcha a nie jedno. Huuuraaa
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
Sinus 
Bounty Hunter


Wiek: 26
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 572
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 18:07   

Szewska 31 jest niedaleko Uniwersytety( jakieś 250metrów) wiec nie tak znowu dużo dalej od sfanu.
_________________
May the Force be with You!!!

,,Now release your anger." Darth Vader

http://demotywatory.pl/915/BOBA-FETT

Moj sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...c.php?p=285#285
Pozdro Gość
 
 
 
Lord Estel 


Wiek: 27
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 162
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 18:39   

Sinus napisał/a:
Szewska 31 jest niedaleko Uniwersytety( jakieś 250metrów) wiec nie tak znowu dużo dalej od sfanu.


No cóż, jednak od sfanu to ponad 1 km. Ja i tak wolę sfana bo mam bliżej i mam gdzie podpiąć rower, a jazda autobusem nie za bardzo mi odpowiada ;/
_________________
-Czemu usmażyłeś biednego Greedo?
-Pofatyguj się sam zamiast przysyłać mi jełopów! :D
 
 
Sinus 
Bounty Hunter


Wiek: 26
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 572
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 18:47   

Jednak do feniksu nie miałeś zastrzeżeń Estel, a Feniks jest rzut kamieniem od Barda, a co do roweru to myślę że kierownik powinien się zgodzić na wprowadzenie roweru do środka ;)
_________________
May the Force be with You!!!

,,Now release your anger." Darth Vader

http://demotywatory.pl/915/BOBA-FETT

Moj sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...c.php?p=285#285
Pozdro Gość
 
 
 
Buska1 


Allegro nick: Buska69
Wiek: 25
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 257
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 19:10   

jestem za tylko nie wiem gdzie to jest i miałbym duży problem z dojazdem tam jeżeli byśmy się spotkali gdzie przed turniejem np 1 godzinę przed nim i ktoś by mnie i mojego brata tam zaprowadził to nie ma sprawy
_________________
''He's all yours, bounty hunter.''-Darth Vader
"I' m not such a bad pilot myself"
Niech moc bedzie z Tobą Gość
 
 
 
Appo 
Mando'ad


Allegro nick: skaucik_13
Wiek: 27
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 276
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 19:49   

Miałby ktoś czas jutro sprawdzić warunki gry w Bardzie?? :P
 
 
 
Lord Estel 


Wiek: 27
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 162
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 20:24   

Sinus napisał/a:
Jednak do feniksu nie miałeś zastrzeżeń Estel, a Feniks jest rzut kamieniem od Barda, a co do roweru to myślę że kierownik powinien się zgodzić na wprowadzenie roweru do środka ;)


Zawsze miałem zastrzeżenia bo zawsze przyjeżdżałem autobusem. Nie znaczy to, że będe bojkotować Barda, ale pomarudzić można ;-)
_________________
-Czemu usmażyłeś biednego Greedo?
-Pofatyguj się sam zamiast przysyłać mi jełopów! :D
 
 
Luke Skywalker 
Minisy to sól


Wiek: 29
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 151
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 21:10   

Widzę że Bard wytacza ciężkie działa na wszystkich frontach, również na starwarsowym; nie ma się zresztą czemu dziwić: mają nowy, większy, lepszy od poprzedniego lokal, więc muszą jakoś klientów przyciągnąć. Ofertę faktycznie niezłą złożyli, ale Sfan też mówił że do ligi coś dorzuci np. paczkę ligową z ISY itp itd. Poza tym w Bardzie opłata za Patrol będzie pewnie obowiązkowa i Patrole znowu sprawią, że nie będzie gry dla przyjemności, tylko combosy i nagroda...Jeśli chodzi o mnie, to do Sfana mam bliżej, a czwartek i sobota zupełnie mi nie pasują...

A tak na marginesie, to turniej Minisów w Sfanie będzie 28 IX 2008.
_________________
minisy? -> żal...
 
 
Sinus 
Bounty Hunter


Wiek: 26
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 572
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 21:15   

Nie rozmawiałeś z kierownikiem Bard Luk wiec nie wiesz że opłaty wcale nie muszą być na patrolach, a co do sprawdzenia lokalu jeśli Appo chciałbyś się z kimś umówić proponuje z Bane'm, albo poczekać do poniedziałku, wtorku i wtedy byś spotkał się ze mną.

[ Dodano: 2008-09-10, 21:24 ]
Luk, a w te niedziele nie będzie turnieju w sfanie?? A i patrole mogą być w kazdy dzień tygodnia, tylko Bard zaproponował czwartek ponieważ wtedy sklep jest otwarty do 21 a nie 19.
_________________
May the Force be with You!!!

,,Now release your anger." Darth Vader

http://demotywatory.pl/915/BOBA-FETT

Moj sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...c.php?p=285#285
Pozdro Gość
Ostatnio zmieniony przez Sinus 2008-09-10, 21:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Luke Skywalker 
Minisy to sól


Wiek: 29
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 151
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-10, 21:31   

Nie.
_________________
minisy? -> żal...
 
 
Wes Janson 


Wiek: 24
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-09-12, 16:48   

Ja tam nie wiem czy będzie mi się chcialo sie tak daleko latac
_________________
===================[==O====]

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12