Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Diplomat
Autor Wiadomość
Stormtrooper 
na Bastionie-Kueller


Allegro nick: michmat_2006
Wiek: 26
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 282
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2008-09-06, 20:22   Diplomat

Przejrzałem tematy wzdłuż i wszerz, ale takiego jeszcze chyba nie było, więc o co chodzi w Diplomacie (np. u Caamasi Noble)?
 
 
 
Johan 


Wiek: 25
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 580
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-06, 20:30   

Wg. mojej interpretacji (z którą zgadza się kilka osób lepiej ode mnie znających angielski), ta umiejętność działa następująco: jeśli wróg widzi Twoją postać z Diplomate i dowolną inną Twoją postać (nawet jeśli ta 2. postać ma covera, stealth z coverem, super-stealth z coverem, cloaked z coverem), to postać z Diplomate nie może zostać zaatakowana i nie liczy się jako legalny cel.
_________________

Mój sklepik - wejdź koniecznie!
 
 
 
Drakkainen 


Allegro nick: Vaclaw1
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 60
Skąd: Oświęcim / Kraków
Wysłany: 2008-09-06, 20:34   

A zatem:

Star Wars mini manager napisał/a:
This character is not a legal target, and does not count as the nearest enemy, if an enemy without Diplomat is in line of sight. These restrictions apply even to adjacent attackers.


Czyli:
Ten charakter nie może być atakowany jeśli przeciwnik bez zdolności Diplomat jest na linii wzroku(widzi go). To się dotyczy także atakujących sąsiadujących z tą figurką.
_________________
"Ponownie poczuł ogromną ochotę, by podjąć próbę ugryzienia się ze złości w tyłek."
 
 
Mateusz 


Allegro nick: mateo_3636
Wiek: 30
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-06, 20:44   

Gdzie Polaków trzech, tam zdań dwanaście:

"This character is not a legal target, and does not count as the nearest enemy, if an enemy without Diplomat is in line of sight. These restrictions apply even to adjacent attackers."

Ta postać nie może być legalnym celem i nie liczy się jako najbliższy przeciwnik, jeśli przeciwnik bez cechy "diplomat" jest w zasięgu wzroku. Te ograniczenia tyczą się także atakujących będących w bezpośrednim kontakcie (z tą figurką przyp. tłum.).
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 30
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-06, 21:20   

Wszyscy piszecie o tym samym tylko inaczej to prezentujecie ... :-/
_________________
 
 
Mateusz 


Allegro nick: mateo_3636
Wiek: 30
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-06, 21:41   

Taaaa jasne...

Widzisz Raquel gdyby wszyscy tak rozumowali, to całe zasady byłyby nic nie warte. Chodzi o to, żeby istniała jedna jedyna wykładnia zasad.

I istnieje różnica między "nie może być atakowanym" a "nie może być legalnym celem"...

O innych ewentualnych różnicach nie wspominając.
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 30
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-06, 22:28   

Mateusz napisał/a:
Taaaa jasne...

Widzisz Raquel gdyby wszyscy tak rozumowali, to całe zasady byłyby nic nie warte. Chodzi o to, żeby istniała jedna jedyna wykładnia zasad.

I istnieje różnica między "nie może być atakowanym" a "nie może być legalnym celem"...

O innych ewentualnych różnicach nie wspominając.


Wiesz wybacz mi ale ja czytając to nie zauważyłem różnicy i dziękuję że mnie naprowadziłeś na odpowiedni tok =] Ale jeżeli byś spędził 34h bez snu to twoje rozumowanie również by nie pojmowało wszystkich nawet minimalnych uchybień ^_^
_________________
 
 
Mateusz 


Allegro nick: mateo_3636
Wiek: 30
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-06, 22:41   

34h ? :)

Ty chyba nie wiesz co to znaczy w praktyce impreza dzień przed sylwestrem, sylwester i bezsenność po sylwestrze na raz.


A wracając do tematu- jak ubić takiego dyplomatę? Splashem?
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 30
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-06, 23:16   

Systematycznie bijąc wszystkie bez Dyplomaty :) Wedle tego co było w którymś temacie napisane kiedyś - jeżeli nie widzisz nic po za figurką z dyplomatą to tylko w tedy możesz go atakować .

Cytat:
34h ? :)

Ty chyba nie wiesz co to znaczy w praktyce impreza dzień przed sylwestrem, sylwester i bezsenność po sylwestrze na raz.


Ja tak mam co tydzień =) ale nadal nie mogę się przyzwyczaić :P A sylwester to jeszcze dłużej ^_^
_________________
 
 
Leobreaker 


Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 466
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-07, 08:33   

Można ich zabić Force Storm'em.
_________________
Two there should be; no more, no less.
One to embody power, the other to crave it.
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 30
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-07, 09:12   

Leobreaker napisał/a:
Można ich zabić Force Storm'em.


O_O pierwszy raz o czymś takim słyszę ? Kto to ma ? I jak to działa ?
 
 
Drakkainen 


Allegro nick: Vaclaw1
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 60
Skąd: Oświęcim / Kraków
Wysłany: 2008-09-07, 10:09   

Star Wars Mini Manager napisał/a:
Force Storm
Force 2, replaces attacks: 20 demage to all adjacent characters


Mają to:
Imperium:
Emperor Palapetine - Rebel Storm 25/60
Emperor Palapetine - Rebels & Imperials 14/24

Sith:
Darth Revan - Force Unleashed - 1/60
_________________
"Ponownie poczuł ogromną ochotę, by podjąć próbę ugryzienia się ze złości w tyłek."
 
 
Stormtrooper 
na Bastionie-Kueller


Allegro nick: michmat_2006
Wiek: 26
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 282
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-07, 16:23   

Ekhem... robi się offtop. Dzięki za info. :-D
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 30
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-07, 21:56   

Drakkainen napisał/a:
Star Wars Mini Manager napisał/a:
Force Storm
Force 2, replaces attacks: 20 demage to all adjacent characters


Mają to:
Imperium:
Emperor Palapetine - Rebel Storm 25/60
Emperor Palapetine - Rebels & Imperials 14/24

Sith:
Darth Revan - Force Unleashed - 1/60



Boże :-| patrzyłem dziś rano na Palpe i nie zauważyłem tego -.- dzięki Drakkainen
 
 
Fixer 


Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 267
Skąd: Legnica
Wysłany: 2009-03-16, 16:03   

Czy ASN Assasin Droid może namierzać Kouhun Infestationem postać z dyplomatą, jeśli ma linię wzroku do postaci bez tej zdolności?
_________________
http://fixer.art.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11