Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

M: Zasady - Thon

DarthBinks - 2012-01-28, 15:53
Temat postu: Thon
Mount
Q: Would a character being transported by Master Thon's Mount be affected by his Force Repulse 4?
A: Yes
Naprawdę tak jest? Ktoś mi wspominał, że jest na odwrót.

komix - 2012-01-28, 17:09

DarthBinks napisał/a:
A: Yes
Naprawdę tak jest?

Z technicznego punktu widzenia postać, którą Thon transportuje jest przyległa do niego, a nie zajmuje jego miejsce, więc to jak najbardziej ma sens.

Sprawa się komplikuje kiedy np chciałbym przejechać Lancerem po Thonie, który transportuje kogoś- czy obrywa tylko on, czy też oboje. W świetle powyższego repulsa skłaniałbym się ku drugiemu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group