Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

M: Zasady - Djem So Style Mastery u luke'a GM

Buska1 - 2011-04-09, 17:55
Temat postu: Djem So Style Mastery u luke'a GM
Witam. Mam takie o to pytanie:
1. <1>Luke GM robi 6 ataków do innego <2>Luke Gm. Wtedy ten Luke <2>GM Robi 6 saveów od Djem So style. Zdał wszystkie i 6 ataków które wykonał weszły w Lukea <1>. Wtedy luke <1> robi 6 saveów czy odda lukeowi <2>. Zdał wszystkie i wszystkie ataki weszły w lukea <2>. I oto moje pytanie. Czy rozumowanie powyżej jest dobre czy błędne. Weźmy pod uwagę że ktoś leczył oboje lukeów albo zdawał avoid defeat ITP. W gruncie rzeczy gdy walczą ze sobą dwaj Lukeowie to ilość saveów jest nieskończona.<chyba że ktoś w końcu padnie>. Powiedzcie co na ten temat myślicie.
2. Jeżeli luke dostanie np od innego jedi 20 obrażeń to który save należy rzucić pierwszy na Djem So czy na Lightsaber Defense?? Założenie jest takie że nie chcę dostać obrażeń ale róznież chcę oddać atakującemu. Czy jest możliwe wykonanie naraz tych dwóch opcji??
3. Czy można użyć w jendej turze 2x Master speeda??
4. I ostatnie pytanie ale już nie o lukea<nie chciałem nowego tematu robić> Thrawn Mith draw... Daje CE Zamiany pozycji 2 figurek w zasięgu 6 pól od niego. Gdy dodam myszki to czy mogę wykonać następującą akcję:

Vader stoi 6 pól od myszek ale nie jest w zasięgu thrawna. Stormtrooper nie jest w zasięgu myszek ale jest w zasięgu thrawna. Czy mogę oboje zamienić?? W skrócie myszki mają zasięg na vadera a thrawn na stormtroopera.

Cień_2 - 2011-04-09, 20:23

1.Uważam że twoje rozumowanie jest dobre, ale trzeba uważać żeby się nie pogmatwało

2.Nie ma znaczenia bo saber defense robi tylko tyle że nie masz obrażeń, ale hita dostałeś.

3.Myślę że tak, aczkolwiek moge sie mylić. (rzecz jasna tylko w wypadku jeśli postać posiada Master of the Force)

4.moim zdaniem możesz.

tanatosik - 2011-04-09, 20:50

1 Poprawne rozumowanie
2 Możesz dowolnie rzuciać najpierw to a potem to jak chcesz.
3 Niestety nie ( Dlatego przestałem grac na Luke'u
4 Możesz tak

komix - 2011-04-10, 11:59

1. Poprawne rozumowanie
2. Jest możliwe, jednakże najpierw musisz wykonać LD a dopiero potem DJ. W końcu nie chcesz oberwać, a potem atakującemu 2 razy oddać:P
3. Nie wiem kto Ci bzdur naopowiadał, ale pewnie, że możesz....czyli lecisz do przodu 6 + 2x6=18 pól i jeszcze walisz z twina, bądź lecisz do przodu 24 i już nie atakujesz.
4. Si, możesz gdyż myszki przenoszą CE dowódcy, czyli tak jakby za myszkę można by thrawna też wstawić:p

Darth Simonus - 2011-04-11, 21:58

tanatosik napisał/a:

3 Niestety nie ( Dlatego przestałem grac na Luke'u)

U nas sie na to nie gra:(

tanatosik - 2011-04-12, 20:24

Nie o to chodzi simonus że u nas sie na to nie gra tylko o to że to jest efekt który dodaje do tej samej statystyki

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group