Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

M: Zasady - Garm bel Iblis

Johan - 2007-11-17, 13:23
Temat postu: Garm bel Iblis
Czy umiejętność Garma bel Iblisa "New Republic/Rebel Reinforcements 30" działa w ten sposób, że do składy można dodać figurki zarówno rebelii jak i NR za 30pkt?? Czy tez może jedynie tej frakcji w jakiej się aktualnie znajduje??
kenobi1232 - 2007-11-17, 13:40

Garm Bel Iblis
45
HP 70
Def 16
Att +9
Dam 10
Unique
Affinity do Rebeli
New Republic/Rebel Reinforcements 30
CE
Each follower can move up to half its Speed and still use Force Powers and Special Abilities that grants extra attacks.


Myślę ,że tak :-)

Lord Bart - 2007-11-17, 17:27

Znaczy albo za 30 rebeliantów albo żołnierzy Nowej Republiki. Nie ma miksów czy 60 punktów.
Darth Bane - 2007-11-17, 19:38

fajna figurka tylko za duzy koszt :-/
Gargooletz - 2007-11-17, 20:13

Lord Bart napisał/a:
Znaczy albo za 30 rebeliantów albo żołnierzy Nowej Republiki. Nie ma miksów czy 60 punktów.


W pytaniu chyba chodzi o to, czy grając składem Nowej Republiki można dołożyć 30pkt Rebeliantów. Jeśli tak, to NR dostawałaby dostęp do wielu przydatnych jednostek.

Darth Bane - 2007-11-17, 20:14

ooo to moze jednak sie przyda 8-)
Gargooletz - 2007-11-17, 20:18

Darth Bane napisał/a:
fajna figurka tylko za duzy koszt :-/


15pkt za takie statystyki do dużo? A dodatkowo dochodzi bardzo, bardzo dobry CE. Za te punkty to jedna z lepszych figurek.

Darth Bane - 2007-11-17, 20:21

kenobi1232 napisał/a:
Garm Bel Iblis
45
HP 70
Def 16
Att +9
Dam 10
Unique
Affinity do Rebeli
New Republic/Rebel Reinforcements 30
CE
Each follower can move up to half its Speed and still use Force Powers and Special Abilities that grants extra attacks.


Myślę ,że tak :-)


jqa mysalem ze to pierwsze 45 to koszt :oops: a tak to co innego

Gargooletz - 2007-11-17, 20:27

No bo to jest koszt. Ale na początku od razu wystawiasz dodatkowo figurek za 30pkt więc: 45-30=15 i tyle.
Darth Bane - 2007-11-17, 20:28

aaa chyba ze tak.dzieki
Darth Revan - 2007-11-17, 20:34

Na ten koszt jest bardzo dobrą figurką, nr miałaby wkońcu dostęp do dość dobrych lecz niezadobrych jednostek rebelianckich.
DantE - 2007-11-17, 20:43

Garm może dołożyć postacie z Nowej Republiki lub Rebelii niezależnie od frakcji w jakiej obecnie się znajduje.
Lord Estel - 2007-11-19, 22:10

Czy CE Garma daje dodatkowy atak jakiejś postaci? Jeśli tak, to czy w przypadku, gdy Mara Jedi używa Assaulta, ten dodatkowy atak kumuluje się z tymi dwoma z Assaulta? Jeśli tak, to wtedy Mara miałaby 3 zwykłe ataki plus 3 od Twina, więc razem 6, czyli niezła rzeź. Ale szczerze wątpię w to, by tak było ;-) Dlatego proszę o wyjaśnienie. Pozdro
NaVaR - 2007-11-19, 23:23

kenobi1232 napisał/a:
Each follower can move up to half its Speed and still use Force Powers and Special Abilities that grants extra attacks.

Nie znamy angielskiego no to słownik i tłumaczymy.
Ale mogę powiedzieć tylko jedynie: że nie daje dodatkowego ataku.

t_pot - 2007-11-21, 15:22

tylko umożliwia korzystanie z posiadanych
np Double attack'a, Lightsaber assaulta, ale tylko jak nie poruszyłeś sie wiecej niz o połowę speeda

Luke Skywalker - 2007-11-21, 20:15

Czyli znaczy to że mogę ruszyć się i użyć Double`a? I czy Assault jest za darmo czy dalej muszę zużyć na to Force Pointa?
NaVaR - 2007-11-21, 21:35

Luke Skywalker: jeśli jesteś pod wpływaem CE Ibisa to możesz ruszyć się 3 pola i wykonać standardowy atak ale także skorzystać ze specjalnych umiejętności takich jak Double Attack.
Co do Lightsaber Assault, jego definicja jest następująca:
Force 1, replaces attacks; Make two attacks.
Więc patrząc na treść CE Iblisa nic on nie zmienia. W sumie to on nic nie daje postaciom które posiadają Lightsaber Assault. Ponieważ formalnie drugi atak wynikający z tej umiejętności nie ogranicza ruchu.

[ Dodano: 2007-11-22, 12:08 ]
Wydzieliłem nowy wątek:
http://www.dante.xon.pl/s...php?p=2460#2460

Administracja.

t_pot - 2007-11-22, 23:44

Each follower can move up to half its Speed and still use Force Powers and Special Abilities that grants extra attacks.

HALF SPEED - czyli o 3 pola, a przynajmniej tak mi się wydaje

Move: Most characters have a speed of 6 squares. If a character moves a different number
of squares, its stat card has a Speed entry

NaVaR - 2007-11-23, 19:16

t_pot: błąd poprawiłem.
Tsavong Lah - 2007-12-25, 18:12

A leia z A&E daje hanowi scoundrelowi dodatkowy atak to han moze zrobic wtedy twin attack?
Appo - 2007-12-25, 19:02

Tak, Han może zrobić Twina nawet podczas okazyjnego. Zasada jest że jeśli ta postać robi atak, wykonuje jeden dodatkowy atak przeciwko temu samemu celowi...
NaVaR - 2007-12-25, 19:36

Appo: wyciąg z zasad:

Cytat:
Atak odruchowy (attack of opportunity):
Pojedynczy atak: Atak odruchowy jest atakiem pojedynczym. Postać mająca umiejętność specjalną pozwalającą wykonać jej dodatkowe ataki, nadal może wykona tylko jeden atak odruchowy.


Czy to nie oznacza że nie można skorzystać z takiej umiejętności jak Twin Attack :?:

Appo - 2007-12-25, 21:25

ok, mea culpa. Ale i tak może wykonać dwa ataki pod CE Lei. Wiem, jak to jest, bo Ki Adi robił coś takiego tyle że ze swoim Luke's Landspeederem...
Sajek - 2009-01-20, 12:37

Paltius napisał/a:
mam takie dwa małe pytanie;
1) co dokładnie robi commander effect tego bohatera??
2) czy reinforcemants można wystawiać z obu grup czy odzielnie albo NR albo z rebeli??


1) Followersi w twoim składzie mogą się ruszyć połowę speeda i użyć mocy bądź wykonać coś, co daje ekstra attack (np. double attack - nie możesz się ruszyć, dzięki temu możesz zrobić 2 ataki. teraz możesz się ruszyć pol speeda i zrobic 2 ataki)
2) To juz bylo omawiane, możesz i to i to.

Paltius - 2009-01-21, 19:14

czyli mam rozumieć ze takie zdolności jak Careful Shot lub Deadeye też działają??

połowa speeda to dlamnie 6 pól skoro z akcjaą jest 6 a bez 12....

Sajek - 2009-01-21, 19:24

Nie, nie działają. Możesz robić coś, co daje extra attack, zastępuje ruch.
Double attack: You can make an extra attack instead of moving.

Bazowy speed postaci to 6 pol. Może sie ruszyć 6 pol i zaatakować lub zrobić coś, co wymaga zastąpienia ataku (replaces attacks, np. missiles), lub ruszyć się o podwojna swoja szybkość, czyli 12 pol.
Pol speeda w tym przypadku to 3 pola.

PiBi - 2009-01-23, 00:55

NaVaR napisał/a:
Appo: wyciąg z zasad:

Cytat:
Atak odruchowy (attack of opportunity):
Pojedynczy atak: Atak odruchowy jest atakiem pojedynczym. Postać mająca umiejętność specjalną pozwalającą wykonać jej dodatkowe ataki, nadal może wykona tylko jeden atak odruchowy.


Czy to nie oznacza że nie można skorzystać z takiej umiejętności jak Twin Attack :?:

Wiem że to nie jest tematem ale takie małe sprostowanie, z resztą patrząc na datę to trochę po niewczasie:P

Jedi Counseling:
Q: Does Twin Attack apply on an attack of opportunity?
A: Yes. You make one pair of attacks against the character thet provokes the attack of opportunity.

Przepisane z mini menagera, nie wiem czy była jakaś errata.

t_pot - 2009-01-23, 11:33

Navar - nie do końca się zgadzam....
Kod:
Q: Can you use Twin Attack on an attack of opportunity, immediate attack granted by a commander like the Imperial Officer, or Extra Attack granted by a Gonk Droid or General Windu?

A: Yes.


żródło FAQ wizadrsów

NaVaR - 2009-01-23, 21:53

Zwiodły mnie słowa: "Atak odruchowy jest atakiem pojedynczym. (tłumaczenie własne)".
Przyznaję się do błędu jeśli chodzi o Twin Attack. Ale trzeba pamiętać że są inne umiejętności specjalne które nie wchodzą w skład ataku okazjonalnego.

EDIT:
Przenieśmy dalszą dyskusję na temat ataków okazjonalnych do odpowiedniego tematu:
http://www.dante.xon.pl/s...php?p=9941#9941

Kuba - 2009-02-06, 21:51

No to jak jest w końcu z CE Ibisa , bo piszecie dwie strony i...
nie można tego zrozumieć.

Leobreaker - 2009-02-06, 23:01

Jednostki w jego drużynie bez CE mogą poruszyć się o połową swojej prędkości i wciąż móc korzystać z Mocy lub umiejętności dające dodatkowe ataki.
PiBi - 2009-02-07, 00:47

Sajek napisał/a:
Nie, nie działają. Możesz robić coś, co daje extra attack, zastępuje ruch.
Double attack: You can make an extra attack instead of moving.

Bazowy speed postaci to 6 pol. Może sie ruszyć 6 pol i zaatakować lub zrobić coś, co wymaga zastąpienia ataku (replaces attacks, np. missiles), lub ruszyć się o podwojna swoja szybkość, czyli 12 pol.
Pol speeda w tym przypadku to 3 pola.

Najprościej mówiąc możesz się ruszyć połowe swojego ruchu i wykonac wszystkie możliwe dodatkowe ataki. Np. jak masz duble attak to możesz się ruszyć 3 pola(przy założeniach że ta postać nie ma więcej niż normalny ruch) i wykonać 2 ataki (nie koniecznie do tego samego wroga bo to nie działa jak tween attak). No chyba że coś pominołem to uzupełnijcie.

Mateusz1996 - 2009-02-07, 07:45

Mamy Gram bel Iblisa w składzie, to wtedy Kyle Katarn JB (przykład) może się ruszyć
trzy pola i wykonać trzy ataki.

Sajek - 2009-02-07, 19:07

No, a jak mamy Garma i Obiego to możemy się ruszyć 3 pola i zrobić dwa ataki. :roll:
Paltius - 2010-03-13, 17:13

czy to CE działa w jedną strone czy moze w obydwie jak np postać ma Mobile Atack to może sie cofnąć o 3 pola po double lub triple attack??
Darth Ados - 2010-03-13, 17:49

Tak, może. Na karcie nie jest napisane, że ten CE niweluje umjętności takie jak Mobile Atack.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group