Witam!
Jestem nowy w SWC i nawet jeszcze konta nie mam będę miał jutro zweryfikowane.
Chciałbym dostać się do frakcji Mandalore i nie wiem jaką rase wybrać .
Chodzi mi tu o jakieś wymagania rasowe.
Jeżeli są takie wymagania, to może ktoś podać listę które rasy można a które nie można?
Proszę o pomoc.
Mandalore chyba nie są rasistami, więc możesz wybrac co chcesz.
Zastanów się dobrze nad skillami i sprawdź która rasa ma jakie bonusy. Wybierz rasę która najbardziej Ci odpowiada pod względem statystyk, jak również pod względem "roleplay'a"
Nie, rasistami nie jesteśmy Co zaś się tyczy doboru rasy duży wpływ ma to, co chcesz robić. Warto zapoznać się z RULES, gdyż wiele opcji nie jest jeszcze w grze dostępnych.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 94 Skąd: KielcePL/DoncasterUK
Wysłany: Pon 29 Wrz, 2008 19:14
Sa dwie szkoły tworzenia postaci. Kazda z nich ma swoje wady i zalety.
Pierwsza, ktora ja wybrałem, to tworzysz postac w zgodzie z duchem RP, to znaczy tak jak chcesz, nie zwazajac na nic. Chcialem oficera floty, czlowieka, i takowego zrobilem. Mam rozwiniete umiejetnosci dowodztwa, taktyki, i kupe innych pokrewnych - niewazne, ze wiekszosc z nich nie ma zastosowania praktycznego w grze i dlugo miec nie bedzie. Ludzer sie nadzieja, ze kiedys mi sie przydadza
Druga - tworzysz postac pod katem przydatnosci. Rozwijasz maksymalnie umiejetnosci, ktore maja zastosowanie w grze. Pilotaz, umiejetnosci dowódcze, komputery, itd.
Pozwola ci to znalezc atrakcyjniejsza prace ( jezeli jestes dobry choc w jednej z nich - 4-5)
czerpac wieksze zyski, itd.
Musisz sam okreslic co wolisz. Tak samo z rasa. Poza nielicznymi wyjatkami ( na przyklad GE nie przyjmuje nie-ludzi) - wiekszosc frakcji przyjmuje kazdego, a zwlaszca jesli mozesz zaoferowac cos przydatnego dla frakcji (umiejetnosci, doswiadczenie) - wiec tym sie nie martw.
Sa dwie szkoły tworzenia postaci. Kazda z nich ma swoje wady i zalety.
Pierwsza, ktora ja wybrałem, to tworzysz postac w zgodzie z duchem RP, to znaczy tak jak chcesz, nie zwazajac na nic. Chcialem oficera floty, czlowieka, i takowego zrobilem. Mam rozwiniete umiejetnosci dowodztwa, taktyki, i kupe innych pokrewnych - niewazne, ze wiekszosc z nich nie ma zastosowania praktycznego w grze i dlugo miec nie bedzie. Ludzer sie nadzieja, ze kiedys mi sie przydadza
Jako osobnik początkujący, poszedłem też tym tropem, traktując wszystko bardziej jako RPG. A że niektóre cechy nie mają zastosowania... no właśnie. Wiem o mitycznym "Soon(TM)" , ale jak wy, stare wilki przestrzeni kosmicznej, oceniacie to "soon"? Trochę nie na temat , ale czy przez np. rok pojawiły się jakieś nowe "ficzersy", zastosowania dla cech itp.?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Maj 2006 Posty: 33 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 01 Paź, 2008 14:56
Leander Telefus napisał/a:
Jako osobnik początkujący, poszedłem też tym tropem, traktując wszystko bardziej jako RPG. A że niektóre cechy nie mają zastosowania... no właśnie. Wiem o mitycznym "Soon(TM)" , ale jak wy, stare wilki przestrzeni kosmicznej, oceniacie to "soon"? Trochę nie na temat , ale czy przez np. rok pojawiły się jakieś nowe "ficzersy", zastosowania dla cech itp.?
Tak. Na dniach pojawila sie opcja wlamywania i zakladania zamkow wykorzystujaca skila zlodziejstwa...
W Mandalore bierzemy kazdego - przyda sie tu albo tam, robota sie zawsze znajdzie.
Ja jako osobnik początkujący wybrałem gotowy zestaw jako postać, czego stanowczo NIE polecam.
RP swoją drogą, a praca swoją. Generalna rada: NIEZALEŻNIE od rasy, RP czy innych spraw zadbaj o przynajmniej jedną kluczową umiejętność na wysokim (4 lub 5) poziomie.
Gdybym dzisiaj zaczynał stworzyłbym postać opartą na paru dobrze rozwiniętych cechach (3 lub 4 punkty). Reszta 0. A to dlatego, że od 0 do 2 można szybko przeskoczyć, a z 2 na 3 i wyżej to już ciężko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach