Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 115 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Sro 22 Mar, 2006 15:49
Dante, zwróć tylko uwagę, że nie administrujesz całym serwerem, a ten cały XON mógł przywrócić w pewnym momencie jakąś kopię zapasową całego systemu na serwerze
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 61 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro 22 Mar, 2006 19:44
Darth Fizyk napisał/a:
Dante, zwróć tylko uwagę, że nie administrujesz całym serwerem, a ten cały XON mógł przywrócić w pewnym momencie jakąś kopię zapasową całego systemu na serwerze
Odpada, problem jest ten ze zostala "wycieta" czesc mojej wypowiedzi gdzie zamiescilem w miare starego loga z Karrade i komentarz do tego. Reszta postu jest taka jaka byla.
Tak się składa, że byłem na Dressel u szczytu tej "walki" o planete. Szacun ze rozlożenie cloakshapów na powierzchni . No i respect dla Miki za ciągłe hailowanie mnie (szkoda ze nie wiedział ze to byłem ja ale i tak haile były bardzo fajne)
A co do tego konfliktu, no cóż, każda frakcja ma swoje argumenty i o ile rozumiem i po części zgadzam się z argumentami NIO, tym niemniej nie wróżę wam powodzenia. Jak tylko wejdze combat to obawiam się, że zamiast Eidola, to wy staniecie się głównym celem GE.
Mógłby mi ktoś wyjaśnić na czym polegał trick z rozłożeniem myśliwców na powierzchni? Co to daje? Czy nadal jest aktualne? Ktoś to stosuje jeszcze? Po co?
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 94 Skąd: KielcePL/DoncasterUK
Wysłany: Pon 31 Gru, 2007 16:26
Hanti napisał/a:
Mógłby mi ktoś wyjaśnić na czym polegał trick z rozłożeniem myśliwców na powierzchni? Co to daje? Czy nadal jest aktualne? Ktoś to stosuje jeszcze? Po co?
Moze..... Trick polega na tym, ze nie mozesz zaczac budowy, jezeli na danym polu stoi jakikolwiek pojazd z aktywnym pilotem w srodku - czytaj graczem.
Pokrywajac pole miasta kilkoma pojazdami/statkami, stawiajac je w strategicznych miejscach, blokujesz mozliwosc wybudowania wiekszych budynkow, ktore zapewniaja kontrole nad miastem, a co za tym idzie - nad planeta.
Jakkolwiek zablokowanie jednego miasta jest raczej prosta rzecza, tak wyscig z blokowaniem kilku - juz nie. Musisz je odnajdywac - aktywny skan z atmosfery, po odnalezieniu - natychmiast wyslac tam wojsko, po czym od reki rozpoznajac sytuacje, decydowac gdzie postawic ludzi.
To tak zwana wojna konstrukcyjna. Kto kontroluje wiecej flatow - zdobywa kontrole nad planeta. Dowcip polega na blokowaniu przeciwnika, budujac przy tym samym swoje miasta, aby zyskac przewage.
Natomiast frustrujace jest dla przeciwnika, kiedy musi wydawac co najmniej 1,5 miliona na nowe misato, po czym nie moze nic tam wybudowac, bo miejsca ma zablokowane. I tak w kolo, az ktos popelni blad, lub stwierdzisz, ze kolejne 1,5 miliona na nowe miasto - to troche za duzo jak na twoja kieszen i nerwy.
Podczas obrone Dressel, o ile mnie pamiec nie myli, zablokowalismy cos okolo 6 czy 7 miast Eidoli.
Troche potem, podobna sytuacja miala miejsce na Tatooine, i gdyby nie nieszczesny bug z konstrukcja, Tatooine nadal nalezaloby do NIO.
Tak wiec trick stosowany jest nadal, kwestia planowania, sytuacji i aktywnych graczy do wykorzystania w w/w tricku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach