Star Wars Combine Polska Forum Strona Główna Star Wars Combine Polska Forum
Polskie forum poświęcone SW Combine

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Jaką rase wybrać.
Autor Wiadomość
Zexus Moradin

Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 1
Wysłany: Nie 28 Wrz, 2008 21:58   Jaką rase wybrać.

Witam!
Jestem nowy w SWC i nawet jeszcze konta nie mam będę miał jutro zweryfikowane.
Chciałbym dostać się do frakcji Mandalore i nie wiem jaką rase wybrać :???: .
Chodzi mi tu o jakieś wymagania rasowe.
Jeżeli są takie wymagania, to może ktoś podać listę które rasy można a które nie można?
Proszę o pomoc.
 
     
Darth Thingol 
Dreey Autern

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 105
Skąd: Skierniewice
Wysłany: Pon 29 Wrz, 2008 09:27   

Mandalore chyba nie są rasistami, więc możesz wybrac co chcesz.
Zastanów się dobrze nad skillami i sprawdź która rasa ma jakie bonusy. Wybierz rasę która najbardziej Ci odpowiada pod względem statystyk, jak również pod względem "roleplay'a" ;)
 
 
 
     
Cain Kartan 


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 39
Wysłany: Pon 29 Wrz, 2008 12:50   

Nie, rasistami nie jesteśmy :D Co zaś się tyczy doboru rasy duży wpływ ma to, co chcesz robić. Warto zapoznać się z RULES, gdyż wiele opcji nie jest jeszcze w grze dostępnych.
_________________
 
     
Mika Noris 
New Imperial Order


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 94
Skąd: KielcePL/DoncasterUK
Wysłany: Pon 29 Wrz, 2008 20:14   

Sa dwie szkoły tworzenia postaci. Kazda z nich ma swoje wady i zalety.

Pierwsza, ktora ja wybrałem, to tworzysz postac w zgodzie z duchem RP, to znaczy tak jak chcesz, nie zwazajac na nic. Chcialem oficera floty, czlowieka, i takowego zrobilem. Mam rozwiniete umiejetnosci dowodztwa, taktyki, i kupe innych pokrewnych - niewazne, ze wiekszosc z nich nie ma zastosowania praktycznego w grze i dlugo miec nie bedzie. Ludzer sie nadzieja, ze kiedys mi sie przydadza :)

Druga - tworzysz postac pod katem przydatnosci. Rozwijasz maksymalnie umiejetnosci, ktore maja zastosowanie w grze. Pilotaz, umiejetnosci dowódcze, komputery, itd.
Pozwola ci to znalezc atrakcyjniejsza prace ( jezeli jestes dobry choc w jednej z nich - 4-5)
czerpac wieksze zyski, itd.

Musisz sam okreslic co wolisz. Tak samo z rasa. Poza nielicznymi wyjatkami ( na przyklad GE nie przyjmuje nie-ludzi) - wiekszosc frakcji przyjmuje kazdego, a zwlaszca jesli mozesz zaoferowac cos przydatnego dla frakcji (umiejetnosci, doswiadczenie) - wiec tym sie nie martw.
_________________

 
 
     
Leander Telefus 


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 5
Wysłany: Sro 01 Paź, 2008 12:16   

Mika Noris napisał/a:
Sa dwie szkoły tworzenia postaci. Kazda z nich ma swoje wady i zalety.

Pierwsza, ktora ja wybrałem, to tworzysz postac w zgodzie z duchem RP, to znaczy tak jak chcesz, nie zwazajac na nic. Chcialem oficera floty, czlowieka, i takowego zrobilem. Mam rozwiniete umiejetnosci dowodztwa, taktyki, i kupe innych pokrewnych - niewazne, ze wiekszosc z nich nie ma zastosowania praktycznego w grze i dlugo miec nie bedzie. Ludzer sie nadzieja, ze kiedys mi sie przydadza :)


Jako osobnik początkujący, poszedłem też tym tropem, traktując wszystko bardziej jako RPG. A że niektóre cechy nie mają zastosowania... no właśnie. Wiem o mitycznym "Soon(TM)" :) , ale jak wy, stare wilki przestrzeni kosmicznej, oceniacie to "soon"? Trochę nie na temat ;) , ale czy przez np. rok pojawiły się jakieś nowe "ficzersy", zastosowania dla cech itp.?
 
     
xun vixx 
Al'verde


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 01 Paź, 2008 15:56   

Leander Telefus napisał/a:

Jako osobnik początkujący, poszedłem też tym tropem, traktując wszystko bardziej jako RPG. A że niektóre cechy nie mają zastosowania... no właśnie. Wiem o mitycznym "Soon(TM)" :) , ale jak wy, stare wilki przestrzeni kosmicznej, oceniacie to "soon"? Trochę nie na temat ;) , ale czy przez np. rok pojawiły się jakieś nowe "ficzersy", zastosowania dla cech itp.?


Tak. Na dniach pojawila sie opcja wlamywania i zakladania zamkow wykorzystujaca skila zlodziejstwa...


W Mandalore bierzemy kazdego - przyda sie tu albo tam, robota sie zawsze znajdzie.
_________________

 
 
     
Hanti 
Yo Hanti, BAW


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 59
Skąd: Opole
Wysłany: Sro 01 Paź, 2008 23:47   

Ja jako osobnik początkujący wybrałem gotowy zestaw jako postać, czego stanowczo NIE polecam.
RP swoją drogą, a praca swoją. Generalna rada: NIEZALEŻNIE od rasy, RP czy innych spraw zadbaj o przynajmniej jedną kluczową umiejętność na wysokim (4 lub 5) poziomie.

Gdybym dzisiaj zaczynał stworzyłbym postać opartą na paru dobrze rozwiniętych cechach (3 lub 4 punkty). Reszta 0. A to dlatego, że od 0 do 2 można szybko przeskoczyć, a z 2 na 3 i wyżej to już ciężko.

Pozdrawiam
_________________
Yo Hanti z planety Gand
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group